Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så har det seg slik at jeg igjen sitter hjemme med mitt trofaste tegnebrett foran meg og lurer på en ting. Hva skal jeg lage nå?

Vel... Dette er ett spørsmål jeg stadig møter når jeg sitter og skal lage noe å tegne, da jeg har lyst til å tegne, men vet ikke hva det skal være.

Men denne ganger er det spesielt, da jeg skal lage ett bilde til min onkel og min mor til deres fødselsdag. Men hva skulle jeg lage?

Noen ganger så detter motivet rett inn i skallen på meg som lyn fra klar himmel, mens andre ganger så må jeg jobbe med ulike konsepter og ideer for å få det perfekte bilde.

Uansett, så er det en vanskelig jobb til tider, men så har det seg slik at jeg prøver meg fram på nye metoder og får terpet litt på mine evner. Å det er nettopp på denne måten, at jeg har fått noe av mine beste verk på papiret.

Så etter mye undring på hva jeg skal lage, så slår det meg (ikke spør meg hvordan) men jeg skal lage ett bilde med bakgrunnsbelysning!

Jeg skal da altså lage en tykk bilderamme med bakgrunnebelysning, slik at jeg kan lage ett motiv på akryl og la lyset lyse igjennom motivet.
Dette er ikke bare en unik gave til 2 mennesker som har alt. Men noe som jeg har laget selv.


Så ideen for bilde nummer en er som følger:

panorama av dette bildet på akryl meg LED backlight:

http://kennethjensen.deviantart.com/art/Timeline-303745626

Etterfulgt av dette som en portrait visning, da også med LED bakgrunnsbelysning:

http://kennethjensen.deviantart.com/art/Heat-297071408

Så med dette i tankene, så er bestillingen inne for mine bilder på akryl. Så nå venter jeg i spenning til posten ankommer, slik at jeg kan begynne å lage rammen til bildene.

Så hva med deg? har du noen gang gjort eller laget noe for en du er glad i? Isåfall, hva gjorde du?
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hah, lager ofte tegninger til mine foreldre på bursdagen deres. Men det er vel vanlig da!
  • 0
Har det og lagde mye da jeg gikk på barne og ungdomsskolen

Har nå blitt lite av å lage gaver i det siste ja

Ellers må jeg si meg veldig imponert over dine tegninger, du er totalt unik og utrolig flink
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takker for det Bernt Erik. Skal legge ut bilde av det ferdige produktet når det er ferdig (da jeg er spent på resultatet selv )
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hadde gjort det selv hvis jeg hadde hatt tegneegenskaper. Det har jeg ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!