Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gleder meg stort til å dra til Dubai selv om jeg vet at jeg kommer til å bli satt på meget harde prøver, må kjempe for livet mitt og sørge for at fienden ikke klarer å flerre meg opp så blodet spruter til alle kanter. En postapokalyptisk by nærmest lagt i ruiner venter meg. Jeg skal lede et rekognoseringsteam fra Delta Force og som skal infiltrere Dubai etter en voldsom sandstorm som har ødelagt byen.

Jeg må kjempe meg gjennom de lovløse omgivelsene for å finne mannen som er ansvarlig for galskapen, nemlig Colonel John Konrad. Her kan jeg bruke flere kampteknikker, autentiske militære våpen og omgivelsene for å overleve. Det blir ikke enkelt og vil nok sørge for at jeg hele tiden sitter dypt konsentrert for ikke å havne hos fiendens bødler. Spillet jeg skriver om her er Spec Ops: Thin Line og som kommer til konsoll og PC 29. juni.

Skal ærlig innrømme at jeg gleder meg og spesielt når jeg vet hvor flinke utvikleren Yager Development er. Det skal bli en annerledes opplevelse enn det Battlefield 3 klarer å gi meg og jeg er veldig spent på hvordan historien klarer å fenge mitt sinn, for tross alt så finnes det en del skytespill i samme sjanger som dette samt at jeg er en stor fan av Battlefield 3, så skal det til litt å få meg hekta.

Hva synes du om dette spillet og er det noe du gleder deg til? Er det andre spill som kommer til å få din oppmerksomhet utover sommeren?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
gleder meg veldig til kingdom hearts og one piece til 3ds kommer i sommer, de kommer til å ta mye av sommerspilingen min utover det blir det dragon's dogma som kommer til å ta mest tid, i tilegg til en liten tur tilbake til gode gammle Battlefield heros

men spec ops ser ut til å bli veldig bra så det blir nok kjøpt og spillt etter ferien en gang.
  • 0
Har de betalt deg for å skrive dette eller?
  • 0
Siterer Stereosub:
Har de betalt deg for å skrive dette eller?

virker slik
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Stereosub:
Har de betalt deg for å skrive dette eller?

virker slik


Eller han prøver å gi folk et best mulig inntrykk av spill han selv gleder seg stort til
  • 0
Jeg gleder meg utrolig mye til Spec Ops The Line, men Ghost Recon FS PC versjonen er første prioritert og da skal jeg ha med headsettet noe som gjør at jeg ikke får penger til Spec Ops...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Trudde seriøst du skulle til Dubai jeg nå, get it?

Gleder meg til detta spillet! Demoen var skit tøff iallefall
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
God tur! I sommer blir det nok lite spilling, hopper nok på noen runder med BF3 da
  • 0
Demoen var knalltøff, med både gameplay og effekter som virkelig fenget!

Andre spill jeg gleder meg til utover året er LBP Vita, Sly 4, AC3 (Liberation òg) og R&C Q-force!
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer The Cookiemonster:Citerer Stereosub:
Har de betalt deg for å skrive dette eller?

virker slik

Eller han prøver å gi folk et best mulig inntrykk av spill han selv gleder seg stort til


Jepp, et spill som jeg virkelig ser frem til og et spill som jeg tror kan bli bra ut i fra det jeg har sett og hørt

Blir i alle fall spennende å se etter hvert i sommer. Blir nok å skaffe det ut i juli en gang og ser frem til det. Da får Battlefield 3 en liten pause
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Venter på anmeldelsene med å kjøpe det. Synes demoen gav meg en veldig generisk og monoton opplevelse.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!