Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har akkurat lest en forum på den amerikanske siden Gamesputup.com om at Sony har solgt seg til Microsoft og at Microsoft har kjøpt Sony.

Disse tyder på flere andre ting, med andre ord kan vi kanskje få igang en slags sammarbeid i utesuksesjonen. Med tanke på at Sony bare beholder navnet men gir dermed bort ps3 innhold av hardware og software fra consollene sine. I disse dager kan vi avregne flere ting som blir bort fra andre spill som kan utgjøre visse spektrum med tanke på
  • 0
"I disse dager kan vi avregne flere ting som blir bort fra andre spill som kan utgjøre visse spektrum med tanke på"

Å skrive slike setninger er en kunst.
  • 0
En ting er i alle fall sikkert, Microsoft har penger og er i skuddet som aldri før. Selv om jeg liker MS veldig godt, så håper jeg ikke de kjøper opp andre store aktører i spillverden. Det vil gi enda større monopolisme og være mer skadende enn hjelpende.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ehm, jeg skal loved deg, hadde dette vært sant hadde det nok vært masse nyhetssaker om det, er ikke akkurat et lite oppkjøp
  • 0
Du er en genial skribent.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Du er en genial skribent.


Fremtid som anmelder kanskje?
  • 0
Siterer Zyrocz:
^probably bullsheit
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg leste et sted at Microsoft har blitt kjøpt opp av Apple. De har allerede annonsert en del nye spill:

Halo Touch
Kinect iPadventures
Fable: Angry Chickens
  • 0
Tviler på at Microsoft direkte kjøper opp Sony. Microsoft har tradisjonelt sett vært veldig flinke med å se viktigheten i konkurranse. Er tross alt Bill Gates som er grunnen til at Apple ennå eksisterer, just saying.

http://www.technobuffalo.com/companies/apple/the-day-microsoft-
saved-apple/
  • 0
Jo jøss... Og kongen var ute å danset fuck you dansen i boxeren og helsetrøya...

Korrekt der Zidmeyer, uten Bill Gates sin inngripen i Apple hadde eplehuset gått konk så det grein
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!