Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel, jeg har kommet til en blindvei i livet mitt. Det er ikke noe super-duper dramatisk over dette, men jeg trenger sårt hjelp..

Jeg har nettopp fått meg ny PC. Det er en laptop, og den kjører så å si all spill (ikke BF 3, der går grensen!). Det å få ny PC var som å bli født på ny: Jeg kunne spille alle PC-spillene jeg ønsket, og Battlefield har jeg jo på konsoll uansett, så det gå jo fint!

Men nå har det seg sånn at den ny laptop'en, har jeg fått et luksusproblem: Jeg ANER ikke hva jeg skal spille, og jeg trenger forslag! Til dere som er villige å hjelpe, så er det RTS, FPS og RPG-sjangerene jeg holder meg til, og jeg setter pris på hvert eneste forsalg som eventuelt skrives opp her! :)


Har dere noen gang opplevd dette luksusproblemet?
  • 0
RPG: The Elder Scrolls serien.

RTS: Starcraft 2, Warcraft 3.

FPS: Tribes Ascend.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Napoleon: Total War!! Knall bra spill!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Team Fortress 2, det er jo småartig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
RTS: Total War: Shogun 2. Det er litt mer aksjon enn Napoleon, samt at det har en bedre multiplayer med flere muligheter. Til gjengjeld er Napoleon kanskje litt større i omfang og krever mindre av PCen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
RPG: The Witcher serien, Star Wars the old republick, star wars knights of the old republic, Fallout New Vegas

RTS: Civilization 5
  • 0
RPG: The Witcher serien må spilles ;)

RTS: Civilization 4 (min favoritt)

FPS: Left 4 Dead spillene
  • 0
Takkar og bukkar! Sitter i dette øyeblikk med Witcher-serien. Meget bra!
  • 0
  • 192
  • 192
Hva slags laptop er det?

Selv anbefaler jeg King's Bounty, Deus Ex: HR, Metro 2033, indiespill som Limbo og Bation og modden DayZ av nyere spill, og flere jeg ikke kommer på nå. Tviler på at PCen din tar the Witcher 2, men om den gjør det anbefaler jeg det og.

Skal du ha ordentlig gode strategispill bør du henvende til eldre spill, eller vente til 2013, da det kommer forrykende mange gode strategispill (CoH 2, Rome II, SimCity...).
Get ready for a better you
  • 0
Et strategispill jeg virkelig anbefaler er Heroes of Might and Magic 3! Mange timer er svidd av i det spillet og det er virklig et solid spill
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
gode forslag Gamingisforlife

Ellers vil jeg anbefale deg Settlers-spillene som jeg liker veldig godt samt Command & Conquer-serien om du ikke har spilt noen av disse spillene

Lykke til i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Aah, Settlers! Det har jeg ikke vært borti siden nummer 2 i serien! Takke for forslagene!
  • 0
Half Life 2, det første Farcry- spillet, muligens det første F.E.A.R.-spillet...?
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!