Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei alle sammen! savnet meg! Beklager jeg ikke har skrivet på en stund. En stund. Det er to uker siden sist. Grunnen er at jeg har vært på ferie. Ikke utenlands. Men oppe på fjellet. Ingen dekning. Unntatt på mobil, men det ville blitt for mange skrivefeil. Men nok om det. Det viktigste er at jeg er tilbake og at bu fortsatt henger med. Om du vil. Jeg er battlecount og du leser Gameinfo. Lets begin.

I ferien min har jeg ikke fått spilt så mye på store konsoller, men jeg har spilt litt PS Vita. Så det blir litt om det og om The Amazing Spider-man the Game som ekstra. Og ikke nok med det! Men som plaster på såret så skal jeg skrive litt om den nye Batman filmen! Jepp! Du leste riktig. Jeg har akkurat kommet hjem fra før premieren og vil dele min mening med dere. Og selvsagt skal ikke av sløre filmen for dere. Nå kan vi starte.

Jeg har fått prøvd non nye spill på Sonys nyeste. Nemlig PS Vita. De to spillene er to store titler i år og har blitt anbefalt av «ekspertene» her på GR(GameReactor). Det er Metal Gear Solid HD Colelcection og Lego Batman 2 DC Superheros. Jeg vil starte først med Metal Gear Solid.

Over spillet er jeg først litt skuffet over at eneren ikke er på spilla eller at Vita versjonen ikke har den siste biten som storebroren har. Og for det andre kunne de gjort noen endringer som å ha en lagrings-enhet som du selv kan bestemme nor spillet skal lagres. Og en annen ting er at videoene er for lange. Det er veldig kjedelig å sitte i lang tid å vente på at du skal kunne få beveget deg litt.

Og så er det endelig spile tid. Du beveger deg tjue meter og våla! Enda en lang video! Men spillet er veldig bra for det. Jeg har aldri spilt Metal Gear Solid får og dette gir den unike følelsen av spillet. Så jeg vil si kjøp det om du er fan. Om du har PS3 og PS Vita kan du kombinere de men jeg har ikke prøvd det og det vir bare idiotisk på den måten de har valgt det på.

Lego spill er jo gøy. Gøy!... eller er de det. Til Vita har også det nye Batman kommet til med sin kamp mot kriminalitet. Morsomt hålt egentlig å skrive rettferdighet. Men til saken. Spillet handler om Joker og fienden til Superman(husker ikke navnet hans) har lått seg sammen for å knuse Gotham City og Batman og Robin må slå seg sammen med de andre super heltene for å redde byen og kanskje hele verden.

Da jeg først begynte å spille det første gang ble jeg skuffet. For det første det: eneste funksjonen til Vita-en de har tatt med i spillet er berøringsskjermen foran for karakterens spesielle egenskaper. Løpe, kaste batorang, lasersyn, OSV. Og for det andre kunne de gjort det mer som originalen eller for å si det på en annen måte mer som versjonen til storebror. Dette er ikke noe jeg ville brukt pengene på. Og den grunnen er stor! Fordi spillet koster 399,- som blir 400kr.

Så til en annen super hel som er ut med en ny film han å. nemlig Spider-man! Spillet er helt fantastisk jeg prøvde det før jeg dro på tur. Jeg satt hele natten, klistret til skjermen. Det byr på så mye mer en de forrige spillene basert på filmene. Vet dere hva det er... at det ikke er som filmen, men en helt annen historie som er like god. Jeg skal se filmen denne uken. For det er et unikt sammenheng med filmen og spillet. Så film først så spillet.

Men det stopper ikke her for bevegelsene hans mye mer elastiske enn før. Disse sideoppdragene er mer som om du er i nabolaget og hjelper dem som er i nød. Kampsystemet som folk mener er kopiert av Arkham City er ikke sant. Der kanskje de samme knappene, men det er helt annet en det vi så av Batman i fjor. Jeg vil foreslå et kjøp om du liker karakteren eller lurer på åssen det er.

Også det jeg lovet den nye Batman The Dark Knight Rises anmeldelse! Da den så endelig startet tenkte jeg <dette blir sikkert den beste av dem alle. De har tatt med Bane. Osen har formet han i filmen>. Men den var ikke som jeg håpet. Men jeg sal ikke ødelegge moroa for dere som skal se den.

Filmen byr på så mange kriminelle, Bane, Talia, Scarecrow OSV. Så hold øynene åpne. Tror også Black mask er med også, men det må du finne ut av selv. Jeg synes Bene var veldig fascinerende og måten han klarte det ha gjorde. Men en ting du skal merke deg er at den er for lang. Og det vil du oppdage når du se filmen. Men nyt filmen den er veldig bra.

ikke bedre en The Dark Knight kanskje, bu vil like den. Og det glemte jeg nesten! Se de andre filmene først! Da forstår du mer. Og ikke glem begge to! husk det! Men om du skal se filmen vil jeg bare ønske deg en god film fornøyelse, og det ikke var bortkastet tid. Men husk: Begins og Dark Knght først.

Så til GameBattle som det er Lego Batman 2 VS. Metal Gear Soild HD!!!!!!!!
Lego Batman som ikke like god som bra originalen, men er godt for sitt bruk. Hadde passet bedre til PSP, men er morsomt og forteller ganske så bra om historien.

Metal Gear Solid HD er kanskje litt kjedelig med de lange videoene det dyr på. Lagring er litt vanskelig. Men snikingen er kul og kamuflasje greiene er bare genialt.

Så hvem vinner. Pussig. Et barne spill mot et voksen spill. Men vinneren er..............................................................................................
.................................................................................................
...........................Metal Gear Solid HD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk for nå vi ses til neste uke og det er bare å følge med. Ha det og god fil skal du ha. battlecount ut.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!