Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(1) FIFA Street (EA Sports)
Jeg hadde virkelig forventninger til FIFA Street. Storebroren FIFA 12 var bunnsolid, så det var bare rett og rimelig å tro at EA kunne levere den samme kvaliteten i mer lettbeint og leken løkkefotball. Men det klarte de overhodet ikke. FIFA Street endte opp som en buggfest av dimensjoner, et sleivspark retning cornerflagget.

(2) Resident Evil: Raccoon City (Capcom)
Bland sammen en klype Left 4 Dead, en dæsj Resident Evil og fire skjeer med co-op, og resultatet burde smake godt. I alle fall på papiret. Realiteten er riktig nok en helt annen. Raccoon City endte opp som noe av det mest katastrofale jeg har smakt på lang, lang tid. Æsj!

(3) Sorcery (SCE Santa Monica Studio)
Det ble vist frem som den mest spennende Move-tittelen allerede før bevegelseskontrollene fant veien til butikkhyllene. Sorcery skulle vise alle hva Move var i stand til. Det viste seg å være svært lite.

(4) Kinect Star Wars (Terminal Reality)
Ikke bare Sonys bevegelseskontroller byr på lite spennende gameplay. Kinect Star Wars skulle i likhet med Sorcery/Move vise Kinect-sensorens presisjon og muligheter. Resultatet ble nok en tafatt, uengasjerende, upresis og lite morsom opplevelse. Mindre bevegelsestull til neste år, takk.

(5) Twisted Metal (Eat Sleep Play)
Med populære titler som Twisted Metal og God of War på CVen, ble det vanskelig å overse David Jaffes revitalisering av Twisted Metal-serien. Etter utallige utsettelser dukket spillet endelig opp, som en utdatert dinosaur. Spillet burde aldri blitt lansert.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Fifa street er de værste spillet jeg noengang har tjent penger på. En kompis kjøpte det til meg fordi han ikke ville spille alene også fikk jeg lov å selge det til gamestop
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kinekt må være en av Microsofts største flopper ??
The gavel corrupts
  • 0
Har heldigvis ikke tatt meg bryet med å kjøpe Kinect eller Move, så slipper slike titler som dette.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Bevegelseskontroll er tull! Vil du bevege deg og ha det gøy samtidig så går du ut og gjør det! Bra liste, har såvidt prøvd FIFA Street, men jeg forstod tidlig at det ikke kunne måle seg med de to første Street-spilla på PS2.
  • 0
Uenig i førsteplass, men resten av listen er grei.
Etter min mening er Fifa Street et av årets overaskelser da jeg hadde null håp og forventninger til det etter to helt skrudde dårlig spill i Fifa street 2 og 3. Men, men.
  • 0
For si meg fornøyd med at jeg ikke har spilt noen av dem.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Denne generasjons største hardware flopp: Kinect.
  • 0
Hadde ikke forventninger til Twisted Metal etter å ha sett de første gameplay videoene.
Naughty dog
  • 0
Forventet nesten å se Syndicate på denne listen, men men
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hadde ikke troen på noen av disse ifra starten jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg synes Fifa Street var drit fett!
  • 0
Har dere glemt heroes of might and magic VI
  • 0
Siterer fantomena:
Denne generasjons største hardware flopp: Kinect.


Jeg vil påstå at HD-DVD stiller enda sterkere.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!