Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Listen med ting vi kun har sett en sjelden gang i spillenes verden er lang. Veldig lang. Dobesøk, blue screen, nys, folk som snubler eller mister nøklene sine. Det meste er gjort før - ofte bare for the hell of it...

Saken er den samme for filmer. Tror ikke Batman hadde vært et like skummel for kjeltringene hvis han selv hadde blitt arrestert for urinering på offentlig plass...

Det var med det surrende rundt i hodet jeg startet en nærmest umulig utfordring: Hva har vi aldri sett i et spill? Jeg må kanskje utelate hele Sim City/The Sims for å nå målet, men jeg tror faktisk jeg har et svar:

Hikke...

Vi ser ikke Dovhakiin bomme med pilen på grunn av en lei hikke og så videre.

Tar jeg feil? Uansett, hvilke andre ting dukker aldri opp i spill?

Vet at dette er en glitch, men uansett...

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Denne var ikke enkel, Tor Erik!

Fyllakjøring er vel ikke noe jeg personlig har sett så mye av i spill, men så har jeg ikke spilt så mye GTA eller Max Payne hvis det er tilfellet der.

Heller ikke... Kaker!

Foruten om det har vi vel heller ikke sett mannfolk på skjermen som har hånden som sin beste venn - Noe jeg selv er svært takknemlig over. Men hei, når kjæresten til broren min spurte om det var bestevennen min, svarte jeg ganske enkelt:

- Jammen til helvete, kan ikke AC med en hånd!
  • 0
Allergiske reaksjoner?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Kreft, vel.
  • 0
Fyllekjøring finner man masse av i GTA. Det er bare å drikke masse på en bar og sette seg i nærmeste bil så kan du fyllekjøre så mye du vil.

Hikking er jeg ganske sikkert på at jeg har sett i diverse cutscenes i spill.

Kaker er heller ikke uvanlig. Det er bare å se på slutten av Portal for å finne kake.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer SirThomas:
Denne var ikke enkel, Tor Erik!

Fyllakjøring er vel ikke noe jeg personlig har sett så mye av i spill, men så har jeg ikke spilt så mye GTA eller Max Payne hvis det er tilfellet der.

Heller ikke... Kaker!

Foruten om det har vi vel heller ikke sett mannfolk på skjermen som har hånden som sin beste venn - Noe jeg selv er svært takknemlig over. Men hei, når kjæresten til broren min spurte om det var bestevennen min, svarte jeg ganske enkelt:

- Jammen til helvete, kan ikke AC med en hånd!



Kaken er en løyn!
  • 0
Napping av nasehår, er noe man ikke ser for ofte i spillets verden. Det samme kan vel sies om opprettholdelse av bikinilinjen. Jeg har heller aldri vært vitne til klaging av manglende kullsyre i dispenserbrus..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
NIce glitch XD
NOBS 4 LYF!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!