Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kristian inviterte meg med ut på lunsj i dag, og selvfølgelig gikk turen til fasjonable Max. Jeg betalte selv de 15 kronene det koster, og det er lite å si på kvaliteten:

Sånn skal en ekte cheeseburger se ut!

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Personlig ville jeg valgt å plassere brødet til høyre oppå brødet til venstre, slik at man slapp i spise maten hver for seg.
Ps, en hamburger med respekt for seg selv skal inneholde sylteagurk.

Hvis man mot formodning ikke liker sylteagurk, anbefaler jeg å smøre den inn med ketchup. Etterpå legger man den flat i hånden, og kaster den opp i luften. Med litt hell, fester den seg i taket.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Dette er et eksempel på problemene i samfunnet vårt. Her har vi en ung hamburger som ikke har rukket å blitt fullvoksen før den har blitt høstet og dermed ikke får vist seg fra sin beste side.
Med litt mer dressing, ketchup og en liten tomat på toppen ville denne vært med i en skjønnhetskonkurranse og vunnet soleklart.

Vi må kjempe for burgerene i dette landet, de trenger et bedre liv, som vil skape et bedre liv for oss.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Cheese plain
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Hadde aldri trodd en cheesburger kunne se så u-attraktiv ut.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ehhh, nei

Hjemmelagd er godast og spiser aldri på verken Max eller McDonalds for å si det slik.

Burgeren til Ann Helen er mye bedre en det skvipet man får servert hos disse to kjedene...

...og som jeg alltid sier, smak og behag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Søppel.
Ta deg turen til Sesam i Trondheim. Der får du kvalitet der.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hah! Til og med jeg lager bedre burgere enn det der, og jeg eier ikke kokkeferdigheter.

Anyway, liker burgeren på Egon jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Maxburgeren er altfor klissete.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Søppel, spiser aldri slikt. Ville knapt nok gitt det til hunden min
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Søppel.
  • 0
  • Los
  • Los
Vel, for 15 kroner hadde jeg ikke forventet mer enn dette.. I burgerens verden får man ofte det man betaler for. Det er klart en dårlig burger, men det skjønte jeg når jeg så prisen...
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Derfor spiser jeg ikke på McDonalds eller Burger King lenger. Taste is Shit >.<
NOBS 4 LYF!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!