Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg hadde et mål for denn ferien, nemlig å kjøpe meg en ny lommebok. Da jeg for er par uker siden endelig gikk til anskaffelse et utsøkt eksemplar i 100% svinelær, trodde jeg virkelig at ferien var komplett.

Men så feil kan jeg ta. Idag var jeg en liten svipptur innom Stavanger. Jeg la merke til en litt unik butikk, som utelukkende hadde retro-klær og leker osv i sitt sortiment. Jeg vurderte lenge et Darth Vader- krus, men det glemte jeg raskt, da jeg oppdaget denne kule Nintendo-lommeboka.
Hva syns du? Var det verdt 275 kr?
Jeg er hvertfall mer en fornøyd med kjøpet.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
bra bilde
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hehe. Aner ikke hva som gikk galt..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hadde ikke sagt nei takk til en slik selv.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Litt bedre bilde nå..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kult, da er vi to som spankulerer rundt med kulhet i lomma.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer bent_a:
Litt bedre bilde nå..


Der ja, mye bedre ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
For å være ærlig, syntes jeg den lommeboka ser ut som et fint objekt å ha i lomma.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Veldig kul, men jeg holder meg til kortbokser av metall, siden jeg som oftest bruker kort og veldig sjelden kontanter.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
For å være ærlig så var det litt dårlig plass til kort i denne lommeboka.. Har likevel klart å lire inn de 4-5 viktigste korta.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Wow - den der var råtøff
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Neh. Aldri hatt helt sansen for Nintendo, mystisk nok. Har eid en Gameboy Advance SP og en DS Lite fra Nintendo, thats it.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har den selv, kjøpte den på gamestop for 99-
What is dead may never die
  • 0
Seven hells!!
Jaja, det er viktig å støtte små nisje-butikker..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Nice
The gavel corrupts
  • 0
Tøft. Hadde vært kult å hatt en slik en, men holder meg til den standard Sparebank1-lommeboka mi jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Neh. Aldri hatt helt sansen for Nintendo, mystisk nok. Har eid en Gameboy Advance SP og en DS Lite fra Nintendo, thats it.


Dette handler ikke om man liker Nintendo. Den er en statement, et symbol på at man har nerderetro stil og er gamer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!