Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mens Kristian, Tor Erik, Line og resten av redaksjonen jobbet på spreng med Gamereactor #100 gjorde jeg det eneste fornuftige og flyktet landet. Jeg hadde dog en god grunn for mitt fravær. I slutten av juli ble jeg nemlig gift, og jeg tok derfor med meg min nybakte hustru på en aldri så liten bryllupsreise.

Nå er jeg imidlertid tilbake i Gamereactors fasjonable kontorer - dvs. jeg var tilbake i forrige uke, men da stjal Gamescom all tiden - og jeg er klar for gå løs på spillhøsten 2012. Jeg tviler på at årets spillhøst blir like heftig som fjorårets, men samtidig står nok av godbiter på programmet.

Som racingentusiast er jeg mildt sagt spent på Need for Speed: Most Wanted, det neste spillet fra den geniale gjengen hos Criterion Games, og jeg har kun hørt gode ting om Forza Horizon. Som de fleste andre gleder jeg med til Assassin's Creed III, og Dishonored ser også veldig spennende ut. På sportsfronten stikker FIFA 13 av med forventningsprisen, og jeg ser frem tid et nytt møte med Agent 47 i Hitman: Absolution.

På FPS-fronten har vi også en del å se frem til, og duellen mellom EA (Medal of Honor) og Activision (CoD: Black Ops 2) skaper alltid overskrifter. I år er jeg imidlertid mer spent på Far Cry 3, og det blir gøy å se om 343 Industries klarer å opprettholde Bungie-kvaliteten i Halo 4.

Ellers er forventningen høye til spill som Borderlands 2, Guild Wars 2, Torchlight II og Playstation All-StarsBattle Royale. Jeg er ikke så opptatt av disse spillene personlig, men det er alltid moro å følge lanseringen av etterlengtede spill. Dessuten har jeg ikke gitt opp håpet helt enda, og krysser fingrene for GTA V i 2012. Eller et nytt Half-Life-spill. Det hadde vært awesome!

Men nok om meg, og mine forventninger. Hvilke spill ser dere mest frem til i høst? Hvilke har jeg glemt i min lille oppsummering? Hvor skal pengene brukes før jul?

<bild>
På bryllupsreisen tok vi turen til USA og Canada, der New York City og Niagara Falls pekte seg ut som høydepunktene.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Jeg hadde en liste over spill jeg skulle kjøpe i høst/vinter, men den er nå kortet ned til Borderlands 2 og that's it.

Har sett frem til Borderlands 2 siden det sekundet jeg ikke hadde mer å gjøre i forgjengeren.
Har heller ikke klart å holde meg unna info denne gangen, så jeg sitter omtrent å rister av utålmodighet. Men jeg skal ikke la hype og forventninger ødelegge enda et spill for meg, så nå styrer jeg unna alt de siste fire ukene.

Mulig jeg plukker opp et eller to andre spill, men jeg tror jeg sparer det meste til neste år.
ACIII, Far Cry 3, BO2 og Dishonored er ikke så fristende at jeg må ha dem ved release.
  • 0
Assassin's Creed 3! Ja, jeg er altfor begeistret for det spillet, og ja, jeg er en fanboy!
  • 0
De eneste spillene jeg skal ha i høst er Far Cry 3 og Dishonored, men gleder meg aller mest til GTA V!
  • 0
Assassin's Creed 3, Need For Speed Most Wanted, FIFA 13 og Far Cry 3, mulig også Football Manager 13.

Assassin's Creed 3 skal jeg kjøpe rett og slett fordi jeg liker serien veldig godt, og vil gjerne ha mer. I tillegg føler jeg at det er mye ufullført i serien, bl.a Desmond sin historie. En ny karakter, et land og en ny tidsperiode kan også bety at det blir mer nytt i serien, noe som kan bli svært spennende.

Det første Need For Speed: Most Wanted er trolig mitt all-time favoritt bilspill sammen med GT4 og 5. I tillegg ble jeg mektig begeistret over Need For Speed: Hot Pursuit da det kom, samt at jeg digger Burnout Paradise. Favoritt bilspillet mitt + favoritt bilspill-utvikleren min = Garantert kjøp.

FIFA 13 fordi jeg er utrolig fotballinteressert. Nuff said.

Far Cry 3 er derimot det spillet her som har mest å bevise. Far Cry 2 inneholdt en hel masse feil, og irriterende ting. På sitt beste var spillet veldig bra, men det ble ødelagt av malaria, konstant spawning av vakter på vaktposter (de er over alt!), få sivile og for få personer og personligheter å støte på. Forhåpentligvis kan Ubisoft fikse det i FC3, slik at FC3 kan bli spillet alle håpet at FC2 skulle være.

Football Manager er en serie jeg egentlig aldri har prøvd, så jeg føler at det er på tide nå. Jeg legger meg ofte opp i taktikkene til diverse lag i fotball, så kanskje jeg har lært noe nyttig? Time to find out.

Det er også en mulighet fr at jeg plukker opp Borderlands 2 etterhvert, hvis Borderlands imponerer meg. Har kun spilt i en halvtime eller noe, så det er litt vanskelig å si så langt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
hvis Borderlands imponerer meg. Har kun spilt i en halvtime eller noe, så det er litt vanskelig å si så langt.


Første par-tre timene er ganske treige og kjedelige.
Men når du begynner å åpne flere områder og det blir større variasjon i fiender etterhvert som du levler opp, så blir det mye bedre.
  • 0
Grattis med bryllupet da!
Selv nå så er det en stor del med spill jeg gleder meg til..

Borderlands 2, dishonored, Hitman, far cry 3, assassins creed 3, halo 4... Men! Gleder meg aller mest til borderlands2! Oh for en fryd det var å spille borderlands. Jeg har ingen inntekt nå, så jeg har faktisk skrapet sammen 600 kroner i løpet av de to siste måndene.. Og forhåndsbestilt borderlands 2, som blir det første spillet jeg noen gang har forhåndsbestilt. Jeg er klar for 21 september for å si det sånn

Come at me bro!
The D' is silent.
  • 0
Assassin's Creed III her! Kjenner jeg gleder meg veldig nå!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siden det sikkert ikke hadde blitt noen overraskelse hva jeg hadde sagt her, er det jo godt at jeg kan henge meg på Parkour Gamer

Siterer Parkour Gamer:
Assassin's Creed 3! Ja, jeg er altfor begeistret for det spillet, og ja, jeg er en fanboy!


Skal også ha meg Bundle'n med en Hvit PS Vita og AC III Liberation, som jeg også gleder meg enormt til! Skal ikke se bort ifra at det blir AC som dominerer i år

Ja, lurte noen dager på hvor det var blitt av deg Morten, menKristian holdt jo oss heldigvis oppdatert om at "Morten gikk fra å være leken, ung og gæren til gift, satt og etablert."
  • 0
Fifa 13, Borderlands 2, Dishonored og Assassin`s Creed 3 står øverst på listen min.
  • 0
Borderlands 2, tett etterfulgt av Assassin's Creed III, selv om jeg ikke har spilt noen av de andre spillene i serien.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skal også ha meg Bundle'n med en Hvit PS Vita og AC III Liberation, som jeg også gleder meg enormt til!


Skulle gjøre det selv, men sansynlighetene for at det kom til norge var liten ifølge de på gamestop

Men jeg tror jeg gleder meg mest til AC3, den nye settingen er win, win og den nye grafikk motoren er fantastisk. Men jeg gleder meg også til Far Cry 3, som jeg tror blir et spill jeg kan sammeligne med Crysis 1. Jeg er også spendt på Dishonored som virker sært ny tenkende, også kalrt Halo 4 som ser ut til å ta serien i riktig vei. Borderlands 2 er jeg skeptisk til, jeg likte ikke det første noe særlig, men 2ern ser ut til å bli så mye bedre.

Siterer Predator:
Borderlands 2, tett etterfulgt av Assassin's Creed III, selv om jeg ikke har spilt noen av de andre spillene i serien.


Jeg tviler på om det er en lur ide, det er mye bak historie...men jeg skal ikke dømme, bare advare.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Grattis med bryllupet da!


Takk for det

Siterer SirThomas:
Ja, lurte noen dager på hvor det var blitt av deg Morten, men Kristian holdt jo oss heldigvis oppdatert om at "Morten gikk fra å være leken, ung og gæren til gift, satt og etablert."


Hehe, ja så det Heldigvis er jeg fortsatt (nokså) ung, og mist like gæren.

Siterer The Cookiemonster:
Det første Need For Speed: Most Wanted er trolig mitt all-time favoritt bilspill sammen med GT4 og 5. I tillegg ble jeg mektig begeistret over Need For Speed: Hot Pursuit da det kom, samt at jeg digger Burnout Paradise. Favoritt bilspillet mitt + favoritt bilspill-utvikleren min = Garantert kjøp.


QFT!

Most Wanted-originalen og Burnout Paradise er to av mine absolutte favoritter. Blir veldig skuffet hvis ikke det nye Most Wanted blir awesome.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Kjenner jeg gleder meg en smule til Dead or Alive 5. Av diverse grunner.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Borderlands 2, Transformers: Fall of Cybertron og Tales of Graces F gleder jeg meg stort til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har ikke planer om spillkjøp i høst, solgte Xboxen og Ps3. Men en god høst til de som har planer om det da
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
  • 192
  • 192
Føler egentlig at denne høsten kun er et vorspiel for det som kommer våren 2013. Men det kommer noen få gode spill, som jeg uten tvil skal plukke opp etterhvert. DayZ standalone (alpha), King's Bounty: WotN, Dishonored og Borderlands 2 er garanterte kjøp, men om jeg kjøper alle på dag én spørs vel.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Føler egentlig at denne høsten kun er et vorspiel for det som kommer våren 2013.


Godt poeng, særlig med tanke på alle utsettelsene. Tror Tomb Raider, Sim City og Bioshock Infinite peker seg ut som favorittene for vårparten for min del. Og The Last of Us hvis det kommer på våren
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Selv bare i feb/mars neste år så skal jeg ha: Bioshock infinite, tomb raider, dead space 3, metro last light, splinter cell blacklist.. Så mars neste år blir konge

Om ikke bioshock scorer 9 eller 10/10 her på GR, så er det noe galt med redaksjonen.. Vet det spillet blir bra
The D' is silent.
  • 0
Høsten ser sinnsyk ut og med flere store spill som jeg gleder hinsides til og bare for å nevne noen så ser jeg frem til Dishonored, Far Cry 3, Medal of Honor, Need for Speed Most Wanted, Assassin's Creed III, Forza Horizon og sist men ikke minst Call of Duty: Black Ops 2

I tillegg kommer Wii U med sine titler som ejg gleder meg til.

Når vi kommer til nytt år, så er det spesielt Sim City og Bioshock Infinite som utmerker seg for min sin del
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vanskelig spørsmål nå som jeg ikke har prøvd spillene som kommer nå til høsten, men tror at AC3 og War of the Roses blir bra.
  • 0
Halo 4 og Borderlands 2
NOBS 4 LYF!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!