Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har alltid syntes at Borderlands var et fantastisk bra spill. Ikke bare spilte jeg det i hundrevis av timer - det gikk med et par PS3-konsoller med i prosessen.

Det hersker dermed ingen tvil om jeg skal anskaffe neste utgave av Borderlands, selv om valg av spillkarakter fortsatt er åpent. Noen forslag?

I all min spillgalskap fikk jeg det for meg at Ultimate Loot Chest Edition var den eneste Borderlands 2 utgaven som passet for meg. Mange har sine reservasjoner mot å betale ekstra for spesialutgaver, men når det kommer til mine favorittspill - så nøler jeg ikke en gang. Da er det ofte den mest spesielle utgaven som gjelder. Er det flere enn meg som har "sløst" penger på Borderlands 2?

Jeg gleder meg utrolig til å åpne og spille hva jeg anser som den ultimate utgaven av Borderlands 2. Jeg nettopp beskjed fra Gamezone sin Facebook-gruppe at de har fått inn spillene nå og sender dem ut i løpet av i dag (tirsdag).

Iiiih!

<bild>
Kilde: Facebook-oppdatering fra Gamezone.
Richard Imenes
  • 0
Skal ikke ha Borderlands 2 selv, men har noen venner som gleder seg masse til det. Jeg spurte han ene om jeg skulle se om jeg fikk skaffet Ultimate Loot Chest Edition til han, men han var visst fornøyd med Deluxe Vault Hunter Collectors Edition som han hadde bestilt til en billig penge på amazon.

Er helt enig med deg når det kommer til samlerutgaver av spill - Det var ikke et spørsmål om hvilken utgave jeg skulle ha av Assassin's Creed III - Så fort Freedom Edition ble annonsert, var det rett til nærmeste GameStop og legge inn forhåndsbestilling

Ville også hatt den Bundle'n med en Hvit PS Vita og AC III Liberation, men fant ut at den ikke kom til Europa... Kjipe greier!

Det er som du sier, når det er snakk om favorittspillene så nøler jeg ikke med å gå til anskaffelse av de beste utgavene hvis jeg har råd til det
  • 0
Jeg har også bestilt Ultimate Loot Chest Edition fra GameZone og jeg gleder meg enormt!
Har spilt Borderlands i utallige timer og er definitivt blant mine topp 5 spill. Har ventet på Borderlands 2 i nærmere 2 år så dette blir stilig
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Du er ikke alene om å glede deg til Borderlands 2, men blir kun ordinære versjonen på meg og da til PC, selvsagt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nei, men vurderer å sløse bort penger på Assassins Creed III Freedom Edition. Blir neppe å gjøre det though... 1000,- er alt for dyrt.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg kjøper en del CEer, jeg har bestilt den største utgaven av AC3 og Halo 4 som jeg faktisk ikke har et spesielt sterkt forhold til.


Jeg ble for sein, og fikk bare takk i Vault hunter edition

Siterer Joelspeanuts:
Nei, men vurderer å sløse bort penger på Assassins Creed III Freedom Edition. Blir neppe å gjøre det though... 1000,- er alt for dyrt.


Hvor kjøper du fra, den koster 800kr
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Tenkte GameStop. Åja, jaja, ok, 800,- er uansett litt for dyrt

Da kjøper jeg heller denne: http://www.1999.co.jp/eng/10125146

Bare synd frakt kommer i tilegg. ...og toll
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Da kjøper jeg heller denne: http://www.1999.co.jp/eng/10125146

Wow, den var stilig gitt!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Bare synd frakt kommer i tilegg. ...og toll


I mange asiatiske nettbutikker går det an å spørre om å sende det som gave, sånn at man slipper toll.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Gunzerker, helt klart! Den beslutningen ble tatt så fort jeg hørte om den klassen.


Og special editions? Hells yeah!
  • 0
Siterer MrTheSmartestMonkey:
Citerer Joelspeanuts:Bare synd frakt kommer i tilegg. ...og toll

I mange asiatiske nettbutikker går det an å spørre om å sende det som gave, sånn at man slipper toll.


Husk at grensen på gave er NOK 1000,-. Alle gaver over denne prisen skal det betales moms på.

Forøvrig vil pakken bli sendt i retur dersom det avdekkes at det ikke er snakk om en gave.

Lagt til 2012-09-19 16:02:
O! Gjett hva jeg fikk hentemelding på akkurat nuh? *løper til posten*
Richard Imenes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!