Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg løp ned på postkontoret så fort jeg kunne når jeg fikk en SMS om at jeg hadde en pakke som ventet på postkontoret fra Gamezone. Ikke dårlig. Så nå sitter og og spiller alt jeg kan.

Så langt må jeg si at online-delen av spillet fungerer utrolig mye bedre enn tidligere, samtidig som "offline" eller 1-spiller delen er utrolig variert og moro å spille. Humoren som brukes for å fremstille personene i spillet treffer meg midt i mitt sarkastiske hjerte og jeg elsker det.

Når øynene mine ikke lenger takler å se på lysende LCD-skjermer, så kan jeg kose meg med Borderlands 2 metallomslag til spillet, en Borderlands 2 bok, felt-notater fra Sir Hammerlock, kart over Pandora så jeg kan planlegge neste ekskursjon, plakater, klistremerker, Marcus bob-head-ting-sak og naturligvis en loot-boks til å ha det hele i. Tror jeg klarer å underholde meg selv helt greit de neste dagene.
Richard Imenes
  • 0
Har selv bestilt spillet fra Gamezone, så forventer å få det snart. Har bare bestilt Nordic Edition(PS3)av spillet da.

Bra at du liker det da. Ser ut som de fleste her på GR har noe å gjøre i helgen.

Forresten, den loot boksen hadde mye godt!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk det i dag sjøl, og er veldig fornøyd sålangt. Dialogen er shitartig, og har egentlig ledd godt av det meste som har blitt sagt sålangt. Har ikke fått prøvd online enda da, men satser på at jeg får testa den ut snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har bestilt Ultimate Loot Chest Edition fra GameZone men pakken ble forsinket, den forventes å komme imorgen og jeg gleder meg ekstremt! Skal spilles til svetten renner!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Jeg må bare innrømme at jeg ikke har fått spilt så mye som jeg ønsket den siste tiden. Sitter nå og spiller BL2 for harde livet.

Så langt har det vært et par punkter i historien der jeg genuint ble stresset og krysset fingre og tær for at ting skulle gå bra. Og av og til har jeg blitt sittende tilbake som et spørsmålstegn uten å helt vite hva i alle dager som nettopp skjedde. Veldig bra.

Skal også innrømme et og annet raseriutbrudd når jeg gang på gang dør mot større bosser eller vanskelige oppdrag. Hater å tape.
Richard Imenes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!