Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det smaker ikke godt å innrømme det, det skjer jo tross alt ikke så ofte, men han hadde faktisk rett. Kristian hadde helt og holdent rett. La meg forklare hva jeg snakker om.

Det siste året har FIFA vært det selvskrevne valget for lunchpausen her på kontoret. Først FIFA 12 og nå FIFA 13. Grunnen er enkel. For det første er spillene veldig gode, og for det andre egner de seg utmerket for flere spillere på samme skjerm. Faktisk så godt at det gikk utover min opplevelse av FIFA på egenhånd. Jeg klarte ikke å engasjere meg på samme måte når jeg satt alene foran TVen. Det var liksom ikke noe hjelp i de datastyrte idiotene på laget mitt.

Kristian derimot hevdet at FIFA kunne være kjempegøy også på egenhånd. Ikke like gøy som med flere, men fortsatt knallmoro. Jeg ga det en ny sjanse, men jeg klarte ikke å venne meg til det, og FIFA forble en aktivitet som begrenset seg til GR-kontorets fire vegger.

Så skjedde det noe.

Ved et tilfeldig innfall bestemte jeg meg for å gi FIFA enda en sjanse hjemme hos meg selv, og plutselig løsnet det. Med litt mer tålmodighet i oppbyggingsfasen var det mulig å få til flotte angrep også på egenhånd, og når først gåten var løst var det ingen vei tilbake. Jeg ble helt hekta, og de siste par månedene har jeg knapt spilt noe annet enn FIFA 12. Særlig head-to-head season har gått varm, og stemningen var stor da jeg endelig kunne konstatere seieren i både divisjon 1 og Premier Cup.

Moralen kan umulig være at Kristian har rett. Det ser jeg på som en ren tilfeldighet. Den får heller være at alt og alle fortjener en ny sjanse...

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
FIFA er og blir trening og atter trening. Selv spiller jeg FIFA mot Emil (7 år) og Silje (14 år) og kjemper med alle midler bare for å ikke bli slått
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bra du har funnet lykken i det fantastiske universet til EA, men jeg skrev nettopp en blogg om hvor udugelige de faktisk er

Hvis du er interessert er den her:
http://www.gamereactor.no/blog/A+to+the+H/41961/#comments
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Vel, folk får si hva de vil om EA, men det å lage spill, det kan de!

Holder selv en knapp på NHL-serien, selv om jeg er svært lite interessert i ishockey. Det er tross alt et knallbra spill, og det holder jo i bøttevis!
  • 0
Jeg liker bare ikke FIFA, nesten som COD, så å si det samme hvert år føler jeg..
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Spiller bare FIFA med venner.
  • 0
Liker ikke å spille FIFA alene sjøl, men jeg skjønner godt at andre folk liker det.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!