Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja da har jeg startet med en ny seire med blogger som jeg ikke vet hvor lenge vil vare.

Men her vil jeg skrive om spill jeg finner på nettet. Da snakker vi ikke-nedlastnings-spill men flash,unity osv.

Og ja, jeg elsker nett spill.

Det første er et lite puzzle/horror spill.
Spillet heter deep sleep og har fantastisk atmosfære. Det er point and click oppgaver som kan ta litt tid å klare

http://www.kongregate.com/games/scriptwelder/deep-sleep?acom
plete=deep


Prøv det å si dine meninger om spillet
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Takk for tipset Må sjekkes ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det var faktisk litt spennende dette spillet.
Takk for tipset
The gavel corrupts
  • 0
Jeg liker slike spill, og det er mange kule nettspill på Kongregate. Jeg spiller ikke spill som krever Unity-player dog. Skal sjekke ut dette etterhvert.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!