Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg prøver som regel å fullføre spillene mine, men om de er ekstremt kjedelige gidder jeg ikke. Battlefield 3/BC2 er noen eksempler. Battlefield 3 fullførte jeg på grunn av den nydelige grafikken, mens BC2 kjøpte jeg kun for MPen uansett. Kampanjen var tross alt elendig.
  • 0
Spiller spill alltid ett par timer, før jeg eventuelt legger det fra meg. Men jeg gir de som oftest en ny sjanse etter en stund, og noen ganger har det vist seg å være lurt. Bioshock, feks. Spilte det et par timer, og syns ikke noe særlig om det. Plukket det oppigjen et halvår senere, og digget det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg dropper av og til å fullføre spill som jeg synes er artige bare fordi jeg ikke føler for å spille det mer. Har ennå ikke klart Dishonored og kommer sikkert til å vente på at PC versjonen kommer på tilbud slik jeg kan spille det på PC. Grunnen til at jeg ikke fullfører dette derimot er mest sannsynlig fordi jeg likte spille såpass godt at jeg heller kjøper det til PC og spiller det med mus og tastatur.

Gidder ikke spille gjennom kjedelige spill though. Har bedre ting å gjøre.
  • 0
Varier litt avhengig av om jeg har tid å kast bort på spill jeg ikke liker.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg føler jeg må spille ferdig spillene jeg begynner på. Jeg anser det nærmest som et nederlag å legge fra meg et spill midt i, men det skjer innimellom, og det har blitt mer av det i det siste. Tror nok det har noe med det Marlboro sier, at man var mindre kritisk før.

Final Fantasy XIII og AC Revelations har begge blitt lagt på hylla. The Force Unleashed 2 led jeg meg gjennom, og jeg innser nå i ettertid at timene jeg brukte på det var fullstendig bortkastet. Merkelig, for jeg likte jo egentlig ikke spillet mens jeg spilte det heller. Hvorfor spilte jeg det da? Kjenner meg igjen i denne "dårlige samvittigheten" du snakker om, fantomena. Spill man kjper skal liksom spilles, akkurat som at mat skal spises opp.

Men joda, jeg avbryter av og til spill om de er kjedelige eller dårlige, men som TK også sier gir jeg spill flere sjanser, i fall de bare er litt trege i begynnelsen.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Føllfører som regel alltid spill jeg kjøper. Men jeg har aldri kjøpt et spill som jeg angret på at jeg kjøpte.

The elder scrolls IV Oblivion er derimot et spill jeg aldri kommer til å fullføre hoved historien, selv om at jeg har puttet MANGE timer inn i Tamriel.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Drakenbourgh:@NewAge - Troll! For opplagt.

Annen spillsmak enn deg! For opplagt.


Jeg tipper fortsatt troll. Hvis du klikker deg inn på siden til NewAge er Red Dead Redemption og Saints Row 1 listet opp som favorittspill - begge mistenkelig nærme GTAIV i formen. At man skal gå fra elsk til hat er rart. Og hvorfor prøve ACII om AC er et spill du misliker sterkt? IMO - Troll!
Kan selvfølgelig ta feil
@chubbyviking
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
At man skal gå fra elsk til hat er rart. Og hvorfor prøve ACII om AC er et spill du misliker sterkt? IMO - Troll!

Prøvde selv AC og syntes det sugde balle. Ga likevel ACII en sjanse (og angrer ikke).
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
Kan selvfølgelig ta feil


Noe du gjør. GTA IV ga jeg en skikkelig sjangse, og koste meg med det i starten av spillet. Men en stund uti ble det repetitivt(?) og kjedelig.

Og når det kommer til AC er det som Joelspeanuts sier, jeg syntes jeg kunne gi ACII en sjanse. Pluss at jeg kjøpte begge billig samme dag, så kunne like greit gi serien en siste sjanse. En tabbe jeg ikke skal gjøre igjen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Bare to spill som jeg har begynt å spille og ikke "fullført". GTA 4 og MK9. Begge var drit kjedelige å spille og jeg angrer på å ha kjøpt dem.
"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
  • 0
Siterer NewAge:
GTA IV ga jeg en skikkelig sjangse, og koste meg med det i starten av spillet. Men en stund uti ble det repetitivt(?) og kjedelig


Jeg rundet GTA IV men det var litt kjedelig etter hvert. Det er jeg helt enig i. RDR var en helt annen opplevelse.

Det tøffeste med GTA IV er helt klar tilleggs pakken "The Lost And The Damned.
The gavel corrupts
  • 0
Selv har jeg fullført alle spillene som blir kjøpt. Har selvfølgelig opplevd spill som er ekstremt kjedelige. F.eks. Force unleashed 2. Spillet var dårlig, men jeg spilte gjennom helle spillet på bare to dager. Så merket ikke så mye til det. Etter jeg var ferdig med spillet, så jeg hva som gjorde det så dårlig.

Bortsett fra det har jeg ikke opplevd, kjøp av spill jeg ikke fullfører.

God blogg Fantomena.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Det er kanskje en grunn til at kampanje- delen til spill som Call of Duty, Bad Company og Medal ofHonor er så korte.. Da er det større sjangs for at det blir gjennomført.

Achivements og trophy- lister bidrag også til dårlig samvittighet. Ufullførte spill står jo der som en evig påminnelse om at man har gitt opp..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
kort svar, nei. Da jeg ikke har noen interesse av å kaste bort tid på noe jeg ikke liker å gjøre.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Det er forholdvis sjeldent, men hender.
Ikke så ofte kanskje dyre stor-titler, men har lasta ned endel fra PSStore og XBox Live som jeg ikke har fullført. Også har jeg vel prøvd meg på bruktspill eller spill på tilbud som jeg aldri gadd å fullføre. Men har av og til skjedd at jeg ikke har fullført spill fordi jeg setter meg fast. Nå sist med Deus Ex også et par RPG-spill der jeg oppdager at jeg kanskje burde gjort noen andre valg når jeg kommer til en ekkel boss og karakterene mine er for dårlige. Da er det et ork å starte på nytt igjen så da dropper jeg heller å spille videre.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer heljar:
Nå sist med Deus Ex også et par RPG-spill der jeg oppdager at jeg kanskje burde gjort noen andre valg når jeg kommer til en ekkel boss og karakterene mine er for dårlige. Da er det et ork å starte på nytt igjen så da dropper jeg heller å spille videre.


Kjenner meg igjen, men det er så kjipt å legge det fra seg siden man vil få med seg fortsettelsen. Final Fantasy ble avsluttet fordi jeg ble drittlei random battles, men jeg skulle gjerne fått med meg resten av historien. Og Youtube blir ikke det samme. Synd at slik ubalanse noen ganger skal komme i veien for en ellers god spillopplevelse
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Eeenope

Dog, så er det ingen spill på lista mi som jeg misliker (ja, jeg likte faktisk Mega Man X7 og Epic Mickey 2).
"Did I ever tell you the definition of insanity?"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!