Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Synes jo litt synd på fyren da...
  • 0
Ha. Jeg banner hver gang jeg kommer nær Internet Explorer og må vente på at den skal starte så jeg kan avslutte den igjen. Men jeg har fått den til å slutte å be om å bli default browser.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Explorer er jeg ikke noe glad i, holder meg til Chrome og Firefox.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Leave internet explorer alone ...

...Nei hvem lurer jeg, IE suger!
This is great banter, it really is.
  • 0
Bruker av og til IE for å undersøke om alle fordommene til folk (inkludert meg selv) holder vann. Folk (inkludert meg selv) er rare og tar ofte feil.
Richard Imenes
  • 0
Men vi tar ikke feil med hensyn til Internet Explorer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
hear hear!
  • 0
Hadde ikke IE vært så dårlig, hadde jeg nok hatt dårlig samvittighet da jeg fjernet den som standardnettleser. Men ingenting slår Opera <3
Ja, det er meg.
  • 0
Jeg liker også norske Opera, men noen ganger så stjeler den for mye ressurser fra systemet. Da er gjerne Chrome bedre.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Google Chrome er tingen. Før det brukte jeg Opera-nettleseren i flere år. Husker ikke hva som fikk meg til å gå over til Google Chrome, men tipper nok det handlet om reklame...

Har egentlig prøvd litt av hvert som eksempelvis Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome. Forholder meg fremdeles til sistnevnte med unntak av enkelte ganger hvor jeg benytter meg av Internet Explorer. Dog er det ekstremt sjeldent det skjer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!