Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

...Eller den ikke fullt så ultimate gamingkroken. Det er spørsmålet. Uansett vil vi se spilloppsettet deres, og dere vil sikkert se hverandres spilloppsett, så dette blir vinn vinn for alle. Vinn, vinn... Eller kanskje vinn, vinn, vinn?

<bild>

Sa jeg akkurat vinn? I så fall slenger jeg med en liten premie i potten. Det fantastiske Hitman: Absolution (PS3 - promo), F1 Race Stars (PS3 - promo) og XCOM Enemy Unknown (Xbox 360 - Promo).

Jeg vil at alle skal sende inn et bilde av gamingkroken, spillbula, konsollriggen, det aller helligste, nerdegropa, promperommet... Tja. Eller ganske enkelt stua. Kjært barn har mange navn. Men det stopper ikke riktig der. Jeg vil også han en beskrivelse. Gjerne en litt personlig beskrivelse av det vi ser og den skal være kort og direkte. Maks 20 ord! Ta gjerne også bildet horisontalt.

Bidragene sendes til meg: [email protected]

Husk brukernavn, så vi kjenner hverandre igjen.

NB: Bidrag og vinner vil bli pulisert i en egen artikkel her på siden i løpet av desember. Gleder meg til å se oppsettet deres. This is gonna be fun!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Den beste spillkroken er den personlige, ikke den påkostede...

Neida! Tulla.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vel, det måtte til med litt rydding her uansett

Men si meg, må det begrenses til ett bilde? Kan man ha med si, to bilder? Bula mi er såpass stor at det blir vanskelig å få med seg hele i ett bilde.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vel, det måtte til med litt rydding her uansett

Men si meg, må det begrenses til ett bilde? Kan man ha med si, to bilder? Bula mi er såpass stor at det blir vanskelig å få med seg hele i ett bilde.


Panorama?

Det er uansett best med ett bilde. Passer best til artikkelformatet. Ett bilde og kort eskrivelse.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Spent på å se om noen slår min "gedigne" spillbule med sine 110cm i bredde og 300cm i lengde
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Panorama?

Det er uansett best med ett bilde. Passer best til artikkelformatet. Ett bilde og kort eskrivelse.


Ah, det tenkte jeg ikke på. Roger that.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spent på å se om noen slår min "gedigne" spillbule med sine 110cm i bredde og 300cm i lengde


Regner med at du mener 110 cm dyp og 300 cm bred. Hvis ikke virker det som et veldig merkelig oppsett
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Man... jeg pakket akkurat bort halve spillkroken min, fordi jeg har planer om å trappe ned spillingen betydelig.

Siterer Tor Erik / GR®:
Regner med at du mener 110 cm dyp og 300 cm bred. Hvis ikke virker det som et veldig merkelig oppsett


Du har ikke sett spillkroken hans med andre ord
  • 0
Nja, kan jo hende jeg stiller med et bilde, ikke at min bule er noe imponerende.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bor på hybel, så har dessverre ikke noe imponerende å vise til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Tor Erik:
Regner med at du mener 110 cm dyp og 300 cm bred. Hvis ikke virker det som et veldig merkelig oppsett
Nei. Han mener faktisk det han sier: http://www.gamereactor.no/blog/bernt+erik/9210/
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Play
  • Play
Ser ikke noe problem i å sende inn noe selv om jeg ikke har noe ultimat gamingkrok. Ser frem til å se alle andre i hvert fall
  • 0
Skal få tatt og sendt inn bilde i løpet av ettermiddagen Må nok bli 2 bilder siden jeg også har en liten tv-krok hvor Ps3-en står på rommet mitt

Siden jeg har en bokhylle stappfull av bøker/tegneserier og tv-serier kan jeg sende inn bilde av det også hvis det er noe interesse av det ?
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Gaming kroken/rommet mitt er ikke hva jeg vil kalle særlig imponerende, men skal nå sende inn ;) Og gleder meg til å se hvordan andre har det. Kanskje en blir litt inspirert!
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Skal få tatt og sendt inn bilde i løpet av ettermiddagen Må nok bli 2 bilder siden jeg også har en liten tv-krok hvor Ps3-en står på rommet mitt
Du kan eventuelt bruke et bildemanipuleringsprogram og hekte sammen bildene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det er allerede en tråd for dette her, men ja, okei. Vurderer å sende inn, selv om det ikke er så altfor imponerende
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Tor Erik:Regner med at du mener 110 cm dyp og 300 cm bred. Hvis ikke virker det som et veldig merkelig oppsettNei. Han mener faktisk det han sier: http://www.gamereactor.no/blog/bernt+erik/9210/


Jeg er offisielt eid
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ikke vits å delta engang. Har kun en seng, masse puter, en hylle med spill, en 37" TV og et TV-bord der PS3'n, PS2'n og Riks TV boksen jeg aldri bruker står. Ikke imponerende at all.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ikke vits å delta engang. Har kun en seng, masse puter, en hylle med spill, en 37" TV og et TV-bord der PS3'n, PS2'n og Riks TV boksen jeg aldri bruker står. Ikke imponerende at all.


This ^3

Gleder meg til å se resultatet da!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bare skriv en levende beskrivelse av akkurat din gamingkrok er perfekt for deg, så kan du vinne selvom du ikke har 100" TV og Playseat.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ikke vits å delta engang. Har kun en seng, masse puter, en hylle med spill, en 37" TV og et TV-bord der PS3'n, PS2'n og Riks TV boksen jeg aldri bruker står. Ikke imponerende at all.


Ingen grunn til å la være! For alt du vet kan det være noe morsomt, sjarmerende, interessant eller hva som helst som gjør ditt bilde til en vinner.

Dette handler ikke om den mest påkostede/pene/imponerende spillkroken - det kan like gjerne være at konsollsammensetningen gjør ditt hjem unikt.

Det jeg prøver å si er at du vet ikke om det er noen vits i å delta før vi har sett bildet ditt
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Har bare en vanlig stue så jeg bidrar ikke men veldig morro og se hvordan andre har det!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Deadline? Må finne et kamera.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dette er noe jeg vil prøve meg på. Har ikke den sykeste battlestationen, men skal nok sende inn.
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!