Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et nytt år er i gang med å starte. I morgen er det nyttårsaften og jeg antar at alle kommer til å få en fin dag med familien. Her blir det mat, drikking og fyrverki. Jeg gleder meg utrolig mye.

Når det gjelder spill er det ikke noe tvil om at The Walking Dead er årest beste spill. Med en fantastisk historie, gode karakterer og god dialog kommer The Walking Dead på førsteplass på min liste i år. Takk til TellTale for å ha gitt meg en så god og emosjonell reise! Jeg velger å ikke legge fram noe liste i år fordi jeg som regel er elendig til å skrive topp 5 lister. Det er utrolig vanskelig å velge. Selfølgelig er det ikke alle spill som jeg fikk spilt i år som jeg ville sjekke ut, men jeg antar at det er sånn det er. Borderlands 2, Ratchet&Clank Trilogy, Assassin`s Creed III og One Pice: Pirate Warriors er spill jeg likte og spilte mye av i år.

Jeg har bestilt Dishonored også, men får det ikke før tidlig i Januar, så for meg blir det et 2013 spill egentlig. Gleder meg til å prøve det ut. Har alltid planlagt å kjøpe det, men aldri fått tid.

Uansett. La oss snakke om 2013. Jeg håper virkelig at det blir et like stort spillår som 2011. For det året var ekstremt med titler som Uncharted, Batman, Killzone, osv.

2013 blir stort. Ikke bare på grunn av alle storspillene som kommer ut, men også muligens en ny annonsering av konsoll fra enten Sony eller Microsoft(førstnevnte er litt mer tvilsomt). Jeg er en Sony fanboy så jeg åpenbart gleder meg veldig til hva Sony kommer til å vise av den nye konsollen deres. Jeg er litt i tvil på om de viser den neste år, men vi får vel se.

Når det gjelder spill er det to stykker som er must-have. Den første er The Last Of Us som Naughty Dog står bak. Et av mine favoritt utviklere som blant annet sto bak Uncharted(>3) og Jak&Dexter. The Last Of Us ser bare helt fantastisk ut. Musikken, verdenen, stemmeskuespillet, grafikken. Jeg håper de klarer å levere et bra zombie spill. Histroien ser i alle fall ut til å ligne på The Walking Dead noe jeg liker og gameplayet minner meg litt om Uncharted. Og de plante lignende zombiene er...eh...stygge.

Det neste spillet er basert på en kjent anime og manga. Jepp(pust dypt) Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3. Uviklet av CyberConnect2. Jeg elsker Naruto-universet og derfor elsker jeg også spillene. Storm 1 og Storm 2 var virkelig to fantastiske spill. Det ser ut til at alt som var bra med de skal returnere i treer`n. De herlige bosskampene, alle karakterene, fokus på historie, open-world, osv. Absolutt et høydepunkt for meg neste år! Til alle som ikke kjenner til spillet. Gi det en sjanse. Hvem vet, kanskje du liker det også.

De to spillene er altså de jeg gleder meg aller mest til i 2013. Naruto kommer mot slutten av Mars, nens The Last Of Us har fått datoen 7. Mai. Begge kommer rundt våren. Selfølgelig er det mange andre gode spill som kommer også som God Of War, Watch Dogs, Dead Space 3, nytt Walking Dead(pleas TellTale) og BioShock: Infinite.

Så vil jeg avslutte med å si tusen takk for et fantastisk år på GameReactor. Takk til redaksjonen, brukerne og moderatorene for at dere gjør GR til et så fint sted å være. Godt nyttår og håper 2013 blir et enda bedre år for dere alle her på GR!

Så hvilke spill gleder du deg til neste år? Hvilket spill mener du er årets spill?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En veldig god blogg

I år kan jeg vel ikke legge skjul på at *kremt* Far Cry 3 var årets spill for meg. Noe som jeg muligens har skrevet i alt av forum, blogg og kommentarer.

Neste år ser jeg frem til flere spill. Blant disse er: Last of Us, Bioshock Infinite, Dead Island Riptide og GTA V som ligger øvesrt. Men håper også på å få se Microsofts nye konsoll bli vist frem og annonsert neste år

Håper du og får et godt nytt år
  • 0
God blogg, albaga

Når det kommer til Årets Spill skulle jeg gjerne ha ropt ut "Assassin's Creed III" med en eneste gang, men slutten hindrer meg i se tilbake på det fantastiske spillet det er, og får meg heller til å se tilbake på serien som en helhet, etter de siste 3 årene jeg har spilt hvert eneste spill i serien og elsket dem.

Men de titlene som har gjort mest inntrykk på meg i 2012 (med unntak av AC III) må nok være Journey, Catherine og Red Dead Redemption, selv om sistnevnte er fra 2010.

Som med deg og Dishonored gleder jeg meg til å prøve Far Cry 3, som jeg forhåpentligvis får tidlig i Januar.

To spill jeg sannsynligvis skal ha i Februar blir Aliens: Colonal Marines og Dead Space 3

Men titlene jeg virkelig gleder meg til neste år er The Last of Us, Beyond Two Souls og Watch Dogs

Krysser også fingrene for at vi får høre mer om Mirror's Edge 2 og Mafia III
  • 0
Har ikke tenkt så mye rundt neste år, men satser på at det blir et bra spill-år. I morgen blir det bare å slappe av, etter et ganske så tungt LAN.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Må være ærlig å si at jeg ikke gleder meg spesielt til 2013. Er faktisk ingen spill jeg kommer på i farten som jeg gleder meg veldig til. Med et mulig hederlig unntak i Dark Souls 2, men det vil tiden vise.

Blir uansett flott å slappe av de kommende dagene slik at batteriet blir ladet opp igjen til skolen starter. For da kan det bli ganske intenst.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Selv håper jeg på mange gode spill til Wii U. Ellers håper jeg at Indie-markedet fortsetter å vokse slik at det kan innovere videre. Det er kanskje det beste som har skjedd bransjen siden 3D-spillene kom.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger og kommentarer!

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Super blogg Albaga! Jeg ser frem til spillåret 2013.
mah boi
  • 0
  • 192
  • 192
Flott blogg, albaga! Leste en av dine gamle blogger nettopp, og det er vanvittig hvor mye bedre du har blitt til å skrive på så kort tid! Meget imponert!

Angående 2013 er jeg veldig enig med deg angående The Last of Us. Holder på å skrive min egen blogg om akkurat dette nå. Mulig oppe i løpet av dagen.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Flott blogg, albaga! Leste en av dine gamle blogger nettopp, og det er vanvittig hvor mye bedre du har blitt til å skrive på så kort tid! Meget imponert!

Angående 2013 er jeg veldig enig med deg angående The Last of Us. Holder på å skrive min egen blogg om akkurat dette nå. Mulig oppe i løpet av dagen.


Tusen takk! Setter virkelig pris på det. Det er jo på grunn av dere jeg har blitt bedre til å skrive også.

Ser fram til bloggen din! The Last Of Us blir awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Godt nyttår til deg og dine!
Enig med 192. Veldig bra fremgang Du er også veldig flink til å ta imot konstuktiv kritikk. Det er en fin egenskap.
Anyway: Gleder meg til Bioshock og eventuelt et nytt Dark Souls.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Sitter for øyeblikket med Dishonored. Fantastisk spill, utrolig at jeg ikke har begynt tidligere. Gled deg!!
  • 0
Siterer Robin Høyland / GR®:
Sitter for øyeblikket med Dishonored. Fantastisk spill, utrolig at jeg ikke har begynt tidligere. Gled deg!!


Gøy å høre at du liker det! Gleder meg enda mer nå, ja.

Siterer bent_a:
Godt nyttår til deg og dine!
Enig med 192. Veldig bra fremgang Du er også veldig flink til å ta imot konstuktiv kritikk. Det er en fin egenskap.
Anyway: Gleder meg til Bioshock og eventuelt et nytt Dark Souls.


Tusen takk! Forventer å forbedre meg på anmelder-siden også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!