LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Minner meg litt for mye om en blanding av EA og Activision sin logo.. Minner meg egentlig om bra mange logoer, så er vell ikke så spesielt merkverdig. Men som sagt forandring fryder så er vell ikke noe galt i å få ny logo
      • 0
      Siterer Kristian:
      Citerer The Cookiemonster en er litt mer fancy enn den gamle ja. Blir det store endringer på nettsiden?

      Vi begynner med en helt ny forside i neste måned. Deretter kommer undersidene til å byttes ut fortløpende.

      Herlig!
      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Citerer Parkour Gamer:For det er ingen sort djevel der lenger

      Er fremdeles det her.
      Både i ff og chrome.

      Såvidt jeg ser er det en djevel der enda.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Jeg likte ikke logoen så godt. Syns det ser rotete ut at alt er i store bokstaver.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer David Selnes / GR®:
      Så langt liker jeg det nye designet, men håper det ikke tar så alt for lang tid før undersidene også oppdateres. Ser litt rotete ut å blande sammen nytt og gammelt.


      Ser du det nye designet? For som du skriver der, virker det som om du allerede har det liksom.
      • 0
      Siterer Parkour Gamer:
      Ser du det nye designet? For som du skriver der, virker det som om du allerede har det liksom.


      Ja, jeg ser det nye designet.
      Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
      • 0
      Hvordan? Fordi du er medlem av redaksjonen? Hvis det ikke er imot reglene, hadde jeg likt å få sett et screenshot

      Lagt til 2013-01-28 20:41:
      Her ser dere forresten hva jeg mener med at jeg ikke ser djevelen lenger, men en annen rar logo.
      Dette er et utdrag fra bokmerkeraden i Chrome, hvor logoen idag ble helt annerledes:

      http://vvcap.net/db/-kcTc_MzunNFq2iguatK.htp
      • 0
      Sweet logo! Men Advarsel: Med lilla font så det ut som dere var brancha ut fra GAME-konsernet

      Gleder meg veldig til ny side og nytt blad. Håper ikke forumet blir fri for stemning. Gamereactor skal være litt mørkt og kantete. Håper det ikke kommer noe kritthvitt design, full av avrundede kanter og facebookintegrering både her og både der. Håper også kommentarfeltene fortsatt beholder sin enkle design og funksjon. Tapeten håper jeg også dere tar med videre. Den er fin. Jeg liker tapeten

      Er bare å vente å se, I guess. Gleder med

      Siterer Parkour Gamer:
      Men jeg synes ærlig talt at den den skrå A'en liksom hakket opp ordet. GAMEREACTOR, jeg mener, det stopper liksom ordet litt opp mener jeg.

      Enig. GAMEREACTOR hadde kanskje vært bedre. Å ha den kursive A-en mot slutten i stedet får det hele til å passe bedre med ordlyden også. Smak på ordet: GAMEREACTOR. Den kursive A-en passer best bakerst. I hvert fall "fonetisk", ordlydmessig.
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Siterer Joelspeanuts:
      GAMEREACTOR


      Haha, jeg tror faktisk jeg hadde likt det selv.
      • 0
      Jeg liker logoen godt og Petter har nok en gang gjort en god jobb Så nå er det bare å glede seg til det nye designet
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      jeg liker ikke den nye logoen, den har liksom mistet all sjarmen som dan gamle logoen hadde.
      And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
      • 0
      Siterer famouskenneth:
      jeg liker ikke den nye logoen, den har liksom mistet all sjarmen som dan gamle logoen hadde.

      Hæ? Hvor er sjarmen til den gamle? Er da like nøkterne og enkle begge to.
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Vet ikke helt hva jeg mener om den nye logoen, men det er vel noe man må bli vant til som med alt annet nytt. Ellers skal det nok bli godt med nytt design på forumet. Gleder meg.
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Kommer det til å bli store endringer på nettsiden, eller mest sånn kosmetiske ting som nye farger og sånn? Eller blir faktisk det meste redesignet?
      • 0
      Siterer Parkour Gamer:
      Kommer det til å bli store endringer på nettsiden, eller mest sånn kosmetiske ting som nye farger og sånn? Eller blir faktisk det meste redesignet?


      I begynnelsen er det mest kosmetisk. Vi starter med en helt nye forside, som er mer oversiktlig og litt bredere. Deretter vil resten av undersidene redesignes fortløpende. Det nye designet ser veldig bra ut. Tror dere kommer til å like det.
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Du kan ikke gi oss et screenshot som en sniktitt da?
      • 0
      Siterer Parkour Gamer:
      Du kan ikke gi oss et screenshot som en sniktitt da?


      Snart. ;)
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Bare å glede seg folkens og som jeg alltid har sagt, forandring fryder
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      • Hais
      • Hais
      Som grafisk designer syns jeg alltid at slike logoer er kjedelige, fordi det kun er tekst med farge. Men for all del, gleder meg til å se det sammen med ny nettside.
      • 0
      Hvor mye jobb som faktisk ligger bak er jeg dog litt usikker på. Det er bare tekst med farge. Ikke noen design-perle akkurat.

      Men den skal vel heller ikke være det?
      "We are not retreating - we are advancing in another direction"
      • 0
      Er ikke imponert, men okey.
      Naughty dog
      • 0
      Stilfull den!
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Har ventet lenge på en opp-pussing!
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      Enkel og stilig.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Siterer Iceman-:
      http://www.acmi.net.au/game_on.aspx

      Kliss lik det bildet


      Det er bare en font som ligner. Dagens font som brukes i logoen har jeg også sett andre steder.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!