Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nytt design. Nye seksjoner. Nytt år. Nye mulighter. Vi jobber for harde livet med neste Gamereactor. Det kommer til å bli bra. Mye gjenstår, men vi ser allerede konturene av et friskere og mer stilrent blad. Et blad som er inspirerende å jobbe med. Et blad jeg tror dere kommer til å sette pris på.

Vi er godt igang med å anmelde Crysis 3, Revengeance, Dead Space 3 blant andre spill, og vi har sett nærmere på de 30 heteste titlene som slippes dette året.

Ikke nok med det. Vi setter igang 2013 med nytt design og nye seksjoner, og jeg vil også gi dere faste lesere muligheten til å bestemme, så fortell meg hvilken forside du liker best i kommentarfeltet.

Hvilken forside liker du best?

1) Grand Theft Auto V
2) Crysis 3
3) Metal Gear Rising: Revengeance

<bild>
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
For å være helt ærlig falt ingen av forsidene i smak.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
For å være helt ærlig falt ingen av forsidene i smak.


Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
minner meg om ca alle spillcover nå til dags, med hovedpersonen stående med et kamera rett foran seg. Kan dere ikke prøve noe anna?
  • 0
Crysis 3 forsiden var jo relativt ren og pen. Men har aldri likt designet på Nano-suiten. Så om jeg skal velge èn av dem, må valget gå på nr. 3, MGR: Revengeance (elsker det ordet).
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nummer 3, Metal Gear Rising.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vanskelig valg, alle var fete, men jeg stemmer på 3. Metal Gear Rising.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nummer 1
mah boi
  • 0
Alle var ganske awesome, men må si at Metel Gear Solid: R falt mest i smak. Så min stemme går til nummer 3!

Gleder meg til bladet kommer ut!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hm... liker egentlig ingen av dem.
Men siden GTA er det eneste spillet jeg vurderer å kjøpe, må det bli den.
Selv om den også er relativt kjedelig å se på.

Eventuellt kan dere ta Crysis forsiden, endre fonten på "Crysis 3" til noe mindre rundt og nærmere den som er på spillcoveret
og gjøre den litt smalere, så den ikke går utenfor drakten.
Og så flytte "new design" ruten litt mot høyre, så den står mer midtstilt i forhold til figuren og rammen.

Liker ikke rot
  • 0
Liker nummer 2 best, men når får vi se forsiden på selve nettsiden?
  • 0
Nummer 3, fordi Crysis 3 og GTA V er mye mer kjent enn MGR: R.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Liker nummer 2 best, men når får vi se forsiden på selve nettsiden?


Vi har tatt sikte på rundt midten av februar, på samme tid som bladet slippes. Men det gjenstår koding og bug-fiksing, så jeg vil ikke garantere noe.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
GTA 5 versjonen!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Ein
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • iPwn
  • iPwn
ingen andre alternativer?
hvis ikke så likte eg nummer 2 best
  • 0
Nummer 3 falt godt i smak her.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nummer 1
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
For å være helt ærlig falt ingen av forsidene i smak.
Enig der men hvis jeg skulle ha valgt måtte det ha blitt nummero uno
Per aspera ad astra
  • 0
Metal Gear, selv om det er Raiden.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Chill med GTA V til det faktisk kommer ut da, for faen. Nummer 3, fjern ordene "Metal Gear Rising" og ha ordet "REVENGEANCE" i epic skrift og størrelse. Det ordet er så kult.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • 192
  • 192
Likte disse godt, jeg! Men nummer tre var definitivt den fineste forsiden.
Get ready for a better you
  • 0
Nummer 3!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nummer 3.
  • 0
jeg vil ha nr 2 (crysis)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!