Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nok en gang (for tredje gang), så opplever jeg et av de mest irriterende feilene som finnes på Gears of War 3. Alt framgangen jeg hadde ble null stilt. Arcade delen gikk til null, alle de skjulte gjenstandene jeg hadde funnet har blitt tilbakestilt. Jeg hadde en del achivements jeg enda holdt på å jobbe mot, men det er demotiverende når man må gjøre ting på nytt for tredje gang. Vet ikke om jeg orker dette. Håper at jeg slipper dette når jeg starter å spille Gears Of War, Jugdment.

Men denne gjentagende feilen er fortsatt mindre irriterende enn Alien: Colonial Marines spillet er.
  • 0
Det skjedde med meg online på MW2. Det var mildt sagt frustrerende å spille seg opp igjen på samme nivå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Uff,det må være en av de mest irriterende feila jeg har lest om noen gang!Har aldri opplevd det selv men skjønner godt at motivasjonen forsvinner når noe sånt som dette skjer,hadde vel selv gitt opp og tatt en lengre pause fra spillet hvis jeg hadde spilt ett spill og det hadde skjedd med meg.
Får håpe at 4.gangen så skjer det ikke noe da.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Huff, dette er veldig frustrerende og spesielt når man har brukt på titalls av timer i tillegg. Nei, håper du slipper å oppleve dette i det kommende Gears of War: Judgement.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!