Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har blitt noen stevnemøter i det siste. Skal ikke legge skjul på det. Det har til tider vært veldig så eksotiske dater og hvor jeg virkelig har fått kjørt meg godt. Sommerfugler i magan har ført til flere nervøse steg. Hjertet har til tider dunket hardt. Er dette normalt har jeg tenkt? Med en så eksotiske dame, så hadde nok hvem som helst følt det samme. Vi har utforsket utrolig mye sammen og fått frem mange ubeskrivelige følelser som gjør at jeg har smeltet helt. Kan egentlig ikke tro at jeg skriver dette her, men Lara er ikke som andre jenter. Hun er smart, sterk og utrolig akrobatisk. Hun har sansen for å utforske ting og tang uansett hva det måtte være om det er store eller små skatter. Hun har en sensuell kropp som kan få hvem som helst til å smelte. Herlig hår som vaier i vinden og alltid en løsning på lur. Jeg er rett og slett solgt til en jente som gjør alt for meg. Det kan ikke bli stort bedre.

Lara Croft har en posisjon i spillverden som mange andre "helter" og "heltinner" kan missunne. Hun har vært på mange spennende oppdrag og gitt oss utrolig mye underholdningsmessig. Millionvis av spillere verden rundt har garantert vært solgt til denne jenta og som nå i sitt siste spill virkelig viser oss sitt sanne jeg. Mystisk, men også åpen som en låvedør. Lara er unik på mange måter og sørger for at vi blir spikret til en historie som får oss hekta fra første sekund. Utvikleren Crystal Dynamic har lagd et spill som drar med oss og Lara tilbake til røttene. Spillet er rett og slett en perle i mine øyne. Alt fra oppgraderingene, lydene, stemningen, musikken, stemmeskuespillet, grafikken og spillbarheten er i ypperste klasse og treffer meg med stor kraft. Selv om det er litt linjært til tider, så gjør det ikke noe når historien drar deg så enormt inn i spillet at du føler deg selv om Lara. Da vet du at utvikleren har gjort en meget god jobb. Jeg har blitt hekta mang en gang og nærmest krøpet langt under huden på spillkarakteren min.

Om du ennå ikke har fått tak i spillet, så anbefaler jeg deg det. Er du fra før av en stor fan av Tomb Raider og Lara Croft og ikke har skaffet deg spillet, så vet du ikke hva du går glipp av. Kjøp Tomb Raider og kom deg på dates med en av spillhistorien lekreste jenter. Det anbafelas!

Har du spilt Tomb Raider og hva synes du om spillet?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg likte også nye Tomb Raider veldig godt. Spennende historie og morsomt gameplay.

Derimot likte jeg ikke helt den nye Lara, og hvordan hun er blitt mer actionheltinne enn eventyrer. Synes det blir litt brutalt enkelte ganger, og det er ikke slik jeg så for meg Lara. Jeg mener det går an å lage en sterk rollefigur uten at det trenger å være så mye blod og vold.

Dog skal jeg ikke benekte at jeg også kan like en Lara som er litt down and dirty
This is great banter, it really is.
  • 0
Likte Tomb Raider ganske godt. Helt til jeg greide å føkke skjermkortet fordi jeg absolutt skulle ha håret på maks...
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Trodde virkelig du hadde vært på date etter å ha lest overskriften Helt enig, det nye Tomb Raider er verdt å få med seg.
  • 0
Det er et veldig bra spill !
*MacGyver Theme*
  • 0
Dette må være en av årets overraskelser.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spiller Tomb Raider men jeg dater dessverre ikke Lara siden vi begge er av samme kjønn,dessverre.Jeg er derimot den fæle kvinnen som tvinger stakkars Lara til og falle og dette ned det ene fjellet etter det andre,før hun seiler avgårde nedover en foss og enderopp midt i ett kuleregn av fiender og bare ha pil og bue til og forsvare seg med.
Hun må vel hate meg nå...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Innrømmer at det har blitt en del dater med Lara ja og for to dager siden gjennomførte jeg spillet. Herlig spill med mye action, god historie og masse stemning.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!