Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mens jeg sitter og skriver for meg selv lurer jeg jo voldsomt på hva andre mener, er playstation vita dø? Jeg velger å tro at den ikke er det og at det vil skje spennende ting om et par måneder når E3 begynner.
Hvis noen spør meg idag om de burde kjøpe Vita så måtte jo svaret blitt "hva har du tenkt til å bruke den til?" man kan jo bare annbefale andre å kjøpe den hvis de har planlagt å flittig bruke remote play featuren på playstation 4.
Men på den annen side burde man selge vitaen sin mens den enda har en solid salgsverdi? er ikke så sikkert jeg.

Les mer og gjerne kommenter;
http://thegamerpov.blogspot.no/2013/04/death-of-handheld.html

og du kan også følge meg på facebook:
http://www.facebook.com/pages/Gamers-Point-of-View/151243511
703369
  • 0
Har bare Nintendo sine håndholdte så kan ikke si noe om kvaliteten på konsollen. Men slik jeg har skjønt det selger den svært dårlig, så om du teller det som død så er vel den det?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg ser Game of thrones på vitaen.
Jeg håper at Soul sacrifice, som kommer ut i slutten av april blir bra.

Senere kommer også Killzone, men jeg savner flere Playstationtitler..
F.eks God of war, Infamous, Motorstorm, Grand Turismo til vitaen... En spillkonsoll trenger spill.

En Netflix app hadde heller ikke skadet, og muligens youtube.

Jeg har nylig oppdaget at vitaen min har kamera. Jeg fatter ikke hvorfor. Det er nemlig på utrolige 0, 001 megapixel...Det eneste bildene man tar, kan brukes til er å teste slettefunksjonen..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Tror den store årsaken til dårlig salg er hvor dyrt det er å lage spill til den kontra 3DS. Konsollen er ikke spesielt dyrere, så tror det er en mindre årsak. Nintendo har også historisk kontrollert dette markedet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Personlig har jeg store forhåpninger til Vitaen, gleder meg stort til soul sacrifice (tror faktisk det kommer ut 1 mai ;)) og killzone.

Håper den får litt kjærlighet på E3 da, men er nok ps4 som blir det store fra sony da.
Kanskje de nevner 2-3 spill når de går igjennom remote play funksjonene xD
  • 0
Nei, tror ikke den er død. Priskuttet i Japan i tillegg til lanseringen av Soul Sacrifice der borte har økt salgstallene en god del de siste ukene, så forhåpentligvis vil flere utviklere få øynene opp for konsollen snart. Det er dog viden kjent at den ikke har solgt på langt nær like mye som 3DSen, men jeg tror likevel salgstallene vil øke fremover.

Det som irriterer meg mest er uansett Sonys manglende støtte for Vitaen. Maskinen hadde en herlig samling gode spill ved launch, men etter Persona 4 har det vært ganske stille når det gjelder nye spill. Vi har Killzone, TearAway og Soul Sacrifice, samt en mengde indie-titler, men dette er langt fra nok til å opprettholde en like stor strøm av nyheter som konkurrentene. Hvor er Infamous, God of War og Gran Turismo? Hva med PS2-klassikere?

Jeg har fortsatt troen på maskinen, og jeg mener fortsatt Vitaen er den beste håndholdte der ute, men det er likevel umulig å få fotfeste i markedet uten en mengde gode spill på horisonten. Jeg håper virkelig Sony annonserer mer på E3 og de andre messene i nærmeste fremtid.

Remote Play på PS4 tror jeg kan trekke mange mot å kjøpe seg Vita, btw. Konseptet er herlig, men det må fungere mye bedre enn det nå gjør med PS3. Her er internettet veldig bra, men funksjonen slutter likevel å fungere så fort jeg starter opp GoW HD. Etterpå kreves en hard reset av PS3en også, så man kan vel si at det kreves en del forbedringer...
  • 0
Jeg synes PS Vitaen er en herlig konsoll som jeg bruker litt på. Har vel ca. 10 spill til den og akkurat nå sitter jeg med Assassin's Creed Liberation og koser meg gløgg ihjel

Håper selvsagt det kommer mange spill til den da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ingen interesse for PS Vita, ettersom Sony ikke har klart å halt i land noen gode spill til den siden launch.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Vita er den beste håndholdte konsollen noensinne. Ingen gode spill? Uncharted, Gravity Rush, Tearaway, Killzone, LittleBigPlanet, Guacamelee, Minecraft, Resogun og et hissig antall indiespill. Jeg vet mange av spillene er ports, men flere av dem, som f.eks Hotline Miami, er klart best på Vita. I tilegg er det et stort pluss å kunne spille de hvor som helst.

Vita har to analogspaker, touchskjerm som ofte blir brukt på gode måter, flott grafikk og et utrolig bra brukergrensesnitt.

Den har ikke solgt veldig bra, nei, men de som har kjøpt den kjøper mange spill til den. Jeg elsker den og skjønner ikke hvorfor mange misliker den.
Long live the Vita!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!