Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg bestemt for å bli mer aktiv på forumet, og da tenkte jeg å begynne å blogge mer her og anmelde flere spill:D

Så nå har jeg prøvd de mest vanlige energidrikkene i landet og funnet mine selvsagte favoritter.
Og min toppliste er litt annerledes enn de fleste andres og lyder sånn:

1. Burn day(den blå)
2.Urge intense
3.Battery fresh

Har du noen favoritter og er det noen jeg bør prøve?
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Flott å høre at du vil bli mer aktiv. Jeg gleder meg til å lese flere av dine blogger og anmeldelser.
Angående bloggens tema: Jeg har aldri noensinne drukket noe av en energidrikk.

Lagt til 2013-04-12 22:44:
Dette er forøvrig helt på grensen til å høre hjemme i forumet. Dersom man vil diskutere energidrikker og sine favoritter kan det tas opp i denne tråden: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=54381&page
=1
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har aldri noensinne drukket noe av en energidrikk.

Lagt til 2013-04-12 22:44:
Dette er forøvrig helt på grensen til å høre hjemme i forumet. Dersom man vil diskutere energidrikker og sine favoritter kan det tas opp i denne tråden: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=54381&page
=1
okidoki, sorry
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Det går bra. Bare ta det til etteretning at diskusjonstema skal i forumet, mens blogger er ment mer som en dagbok. Siden du skriver litt ved sidenav det som handler om energidrikker, så lar jeg bloggen stå, men jeg anbefaler deg å poste om favorttene dine blant energidrikker i tråden jeg linket til. Jeg har vekket den til live nå, så kan du dele dine meninger der og få med deg flere i diskusjonen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Selv drikker jeg ikke så mye energidrikk. Kun når jeg er med og arrangerer BondeLAN at det kan bli litt og da går det i Batteri
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!