Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er et veldig første verdensproblem, men klistremerker på spillcover er noe som irriterer meg grenseløst til tider!

Plastikk rundt coveret er en veldig kjekk ting nettopp fordi man kan plassere alle de unødvendige klistremerkene osv på plastikken.
Jeg liker å ha rene cover, men mange steder gjør det nesten umulig når det er plassert: NYHET! FREE DLC eller prislappen på selve coveret.

Enkelte butikker er selvfølgelig mer ekstreme enn andre, men i dag var jeg innom en butikk for å kjøpe ett nytt spill til PS3 og coveret var overkrydd med forskjellige klistremerker.
Det ender alltid med at jeg må ta en liten kniv, for å presse meg under klistremerkene for å dra de vekk. I dag gikk det ikke fullt så bra, jeg lagde noen riper i plasten på coveret...

Ikke alle tenker like mye over klistremerker på cover osv, men jeg finner det veldig plagsomt!

Hva mener du? Er det ingenting å bry seg om, eller er du også en av de som synes det er veldig plagsomt?
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Det er forferdelig hvor godt de kan sitte. Uansett hvor mye man skraper, er det noen flenger som henger igjen. Og når alt er borte, er coveret så ødelagt at man angrer på at man i utgangspunktet prøvde å få det vekk. Triste greier.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ja, det er noe dritt. Husker godt den lilla byttelapp klistremerke greia til Gamestop der man bare kunne ta av den øverste delen og limet og mønsteret satt igjen på coveret. Ikke engang renset bensin fikk vekk det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Slik er det også hos Platekompaniet og Spaceworld. F.eks kjøp 3 betal for 2 klistremerke er sykt irriterende for det er vanskelig å ta dem av. Nesten slik at eg river opp hele coveret bare pga ein prislapp.
  • 0
Veldig godt å se at jeg ikke er den eneste som irriterer meg over sånne ting! :p

FY! Det greiene til Gamestop husker jeg også. Er alltid den sølvskrifta som blir sittende ordentlig igjen i coveret.

Klistremerker.... Aaaarg!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Du er ikke den eneste som irriterer deg over det, skal jeg si deg p: Føler at hele spillcoveret blir ødelagt dersom jeg ikke får vekk hele klistrelappen..

Damn stickers!
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg kjøpte Dragons Dogma: DA i går på Gamestop. Da var der både prislapp og "nyhet" klistret på coveret.. Heldig vis kom begge av lett, men de hadde klistret en lapp på manualen!! Jeg tok min tid, og fikk den av bra.

Jeg må ha av alle klister merker på cover, manual og cd. Alt skal vekk!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Hiv coveret, men behold plata...
Neida.. Helt enig. Gamestop er de værste. Pre-played klisteret er nesten umulig å fjerne. Limen blir alltid sittende igjen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Los: Det var der jeg kjøpte i dag også! Banna og sverta når jeg så den lappen på manualen selv! Huff!!

Jeg vil også at ALT skal vekk! Ting skal være rent!

Og jeg er helt enig! coveret blir ødelagt dersom man ikke får vekk alt ordentlig. Det ser for jævlig ut!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Denne bloggen minner meg mistenkelig mye om den første bloggen til OC fra 2008.

Er forøvrig helt enig i det du skriver, slike merker på coverne er forferdelig unødvendig. Liker i grunnen ikke å få et nytt spill uten plastikken heller.
  • 0
Skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal bruke klistremerker som sitter så forbasket godt. Det finnes da klistremerker som man kan dra av uten noen som helst problemer. Bruk slike!

Siterer SirThomas:
Denne bloggen minner meg mistenkelig mye om den første bloggen til OC fra 2008.


Oh you.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Kan ikke si at jeg har opplevd det noe særlig, kanskje jeg bare er ekstremt heldig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg liker hvordan gamestop alltid setter syv tusen klistremerker på bruktspill. Halve moroa er jo å skrape dem av, for så å glede seg over at halvparten henger igjen.

Spoiler:Beklager, jeg løy
  • 0
Det er en grunn til at jeg ikke kjøper spill fra vanlige butikker lenger. Jeg kjøper stortsett kun spill fra nettbutikker, derfra kommer det aldri klistremerker på covera + at stortsett alle spill er plastforseglet.

Det er ingen fordel å kjøpe spill i butikk lenger, det er mye høyere priser og en mengde med klistremerker av mange slag som du beskriver. Butikkene tar som regel også av plastforseglingen når varen er ny når dem plasserer varen i butikkhyllen.

Jeg handler stort sett alle mine spill på nett ca.90% av alle mine kjøp stammer derifra
  • 0
Siterer SirThomas:
Denne bloggen minner meg mistenkelig mye om den første bloggen til OC fra 2008.


Ah! Dæven! Til og med samme bildet! What the frack?... =( Sorry Ole... =( Visste ikke at du hadde tatt opp temaet før... For 5 (!!!) år siden! Er visst litt sent ute... =(
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen / GR®:
Skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal bruke klistremerker som sitter så forbasket godt. Det finnes da klistremerker som man kan dra av uten noen som helst problemer. Bruk slike!


På Spaceworld er det extra bra lim på klistremerkene hvor om man river så ryker garantien, men det er som regel plastikk på det alller meste hos Spaceworld i motsetning til hos Gamestop.

Hva du kan gjøre er å spørre de ansatte hos gamestop om de har et annet cover og du vil ikke kjøpe spillet hos dem hvis de ikke gir deg et annet. Da får de ihvertfall øynene opp for problemet.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hva du kan gjøre er å spørre de ansatte hos gamestop om de har et annet cover og du vil ikke kjøpe spillet hos dem hvis de ikke gir deg et annet. Da får de ihvertfall øynene opp for problemet.


Det er nok ikke så dumt nei!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!