Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har akkurat publisert en ny blogg som blant annet tar for seg litt om Far Cry 3: Blood Dragon. Anbefaler dere å sjekke den om dere ikke har noe bedre å gjøre. Alltid koselig med lesere. Dette tema er også relevant her på siden, så jeg slår to og to sammen denne gangen.

Her er et lite utdrag fra bloggen:
"Mines. You stick 'em in the ground and they blow up when someone steps on them. Maybe whoever invented them had a foot phobia. It could happen, right? Some people have a foot fetish, so someone's gotta be walking around, thinking: "Legs should start at the knees." So they invented the mine. Or maybe they just didn't like people. Either way, whoever made them was a dick."

Var dette interessant, så finner dere resten av bloggen her:
http://davidandersenfilm.blogg.no/1367687593_running_is65279_li
ke_.html
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Hehe. Skjønte med en gang hvilke spill det var snakk om da jeg så overskriften. Ble faktisk ferdig med det i dag. Kjempeartig spill!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hehe. Skjønte med en gang hvilke spill det var snakk om da jeg så overskriften. Ble faktisk ferdig med det i dag. Kjempeartig spill!


Hehe, det er godt å høre!
Skal få spilt det ferdig i løpet av morgendagen en gang. Så langt veldig artig!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Haha tøft. Har tenkt å kjøpe FC3: Blood Dragon, er det bra?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Haha tøft. Har tenkt å kjøpe FC3: Blood Dragon, er det bra?


Knallbra så langt! Historien er ikke all verden, men sjarmen derimot! Du burde vurdere det sterkt altså!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Nice! Skal kjøpe meg spillet selv etter hvert også! Har bare vært litt mye annet å spille i det siste, men det virker utrolig morsomt!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Siterer Kim og Christer:
Nice! Skal kjøpe meg spillet selv etter hvert også! Har bare vært litt mye annet å spille i det siste, men det virker utrolig morsomt!


Høres ut som en god plan! Og ja, ikke bare virker det morsomt, men det er morsomt
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
David! <3
  • 0
Fredrik! <3 Gode gamle ringrev! <3
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Smæ:
David! <3

Hvordan går det?
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Det går faktisk jævlig smashing! Fint å se at du fortsatt kommer hit til GR. Hvordan går det med deg da?
  • 0
Siterer Smæ:
Det går faktisk jævlig smashing! Fint å se at du fortsatt kommer hit til GR. Hvordan går det med deg da?

Godt å høre Intet er bedre enn det gamle venn! Ting går som det går, noen ganger bra, andre ganger dårlig.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!