Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Åh, pokker det var bare katten min
u mad bro?
  • 0
Jeg har hatt så mange sjetteplasseringer at det har vært komisk. Jeg har til og med delt den to ganger. Jeg er visst middelmådig uansett hvordan det ligger an
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har hatt så mange sjetteplasseringer at det har vært komisk. Jeg har til og med delt den to ganger. Jeg er visst middelmådig uansett hvordan det ligger an


Jeg satt fast på femteplass en stund jeg også, så jeg er heldigvis (såvidt) over middelmådig.

Siterer peanut-butter-yummy:
Åh, pokker det var bare katten min


Flaks.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg satt fast på femteplass en stund jeg også, så jeg er heldigvis (såvidt) over middelmådig.


Hadde vært overraskende at du hadde ment noe annet. At du fører til «såvidt» ser jeg på som ironisk ydmykhet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hadde vært overraskende at du hadde ment noe annet. At du fører til «såvidt» ser jeg på som ironisk ydmykhet.


Jeg er da en særdeles ydmyk person.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg er da en særdeles ydmyk person.


Som i:
Jeg er en særdeles, ekstrem, super og ufattelig ydmyk person?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Som i:
Jeg er en særdeles, ekstrem, super og ufattelig ydmyk person?


Nei. Bare «særdeles».
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
gratulerer.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg liker hvordan disse bloggene fungerer som en diskré måte å erte brukere.
Les: Avsnittet om Sirthomas.

Oi, sa jeg det høyt?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kanskje jeg klarer å komme opp på denne lista. Hver mandag ser jeg opp mot kolossene. Kjempene. Forumets helter. Bittert senker jeg blikket, og hvisker stille: "Jeg trodde aldri jeg kom til å få skjeggvekst, men det skjedde jo. Hvorfor kan ikke dette gå?".

Deretter gråter jeg en skvett, før jeg ser fredagens episode av Nytt på Nytt. Mandager er egentlig ganske kjipe, med unntak av Jon Almås.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg liker hvordan disse bloggene fungerer som en diskré måte å erte brukere.
Les: Avsnittet om Sirthomas.


Er ikke noe galt med litt vennskapelig erting. Jeg "kjenner" jo SirThomas, så det er greit. Han fortjener det uansett fordi han har falt sånn nedover listen.

Siterer Jompapa:
Kanskje jeg klarer å komme opp på denne lista.


Du klarer ned nok om du faktisk prøver.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Er ikke noe galt med litt vennskapelig erting. Jeg "kjenner" jo SirThomas, så det er greit. Han fortjener det uansett fordi han har falt sånn nedover listen.
Jeg tror en god del begynner å "kjenne" SirThomas nå. Jeg sa heller ikke at det var noe galt i det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror en god del begynner å "kjenne" SirThomas nå. Jeg sa heller ikke at det var noe galt i det.


Godt poeng. Tenkte mer på det at jeg snakker en del med han nærmest daglig på IRC-kanalen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Tenkte mer på det at jeg snakker en del med han nærmest daglig på IRC-kanalen.
Jeg har snakket en del med han selv, så jeg føler at jeg begynner å få litt innsikt i kjærlighetslivet hans.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har snakket en del med han selv, så jeg føler at jeg begynner å få litt innsikt i kjærlighetslivet hans.


Akkurat kjærlighetslivet hans har vel de fleste her ganske godt innblikk i.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Er usikker på om eg klarer å halde førsteplassen denne veka.


Prøv litt frisk luft. Våren har kommet.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Prøv litt frisk luft. Våren har kommet.


Enig, det blir litt vanskelig å halde førsteplassen nå som det er snart eksamen.
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Jeg har hørt at det ikke er spesielt lurt å tulle med internettilkoblingen til folk som tror at de er snikmordere.


TROR?

Siterer Ole-Christian / GR®:
Hvis du har en kopi av et AC-spill liggende i nærheten, så kan du true med å lage riper i platen.


Hadde en hjemme hos meg en gang som tok seg den friheten og tok ut AC Brotherhood platen fra PS3'en og skulle gi den til meg når vi skulle se film. Jeg har ikke han hjemme hos meg lenger, for å si det sånn. Trollkid har forøvrig fått erfare hva som skjer når man disser AC helt uten videre.

Siterer The Cookiemonster:
Oi, sa jeg det høyt?


Du gjorde visst det. Syntes forresten avsnittet om deg var hakket verre.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Akkurat kjærlighetslivet hans har vel de fleste her ganske godt innblikk i.


Baksnakking på høyt nivå.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Han fortjener det uansett fordi han har falt sånn nedover listen.


Jeg som fikk så dårlig samvittighet over spydigheten til Vetle fra gårsdagen, så får jeg dette mot meg?
  • 0
Siterer SirThomas:
Du gjorde visst det. Syntes forresten avsnittet om deg var hakket verre.
Jeg tar meg da ikke nær av sånt. Jeg kan jo hevne meg en annen uke uansett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Joho, 18 poeng til meg!
  • 0
Utrolig surt å tape med de 7 poengene jeg burde ha sanket inn på søndagskvelden. Men blir nok ikke noen topplassering på meg denne uka. Blir bare i dag og i morra med aktivitet på meg, siden jeg skal tilbring 17.mai og Pinsehelga hos besteforeldre uten internett(!).

Men lover å komme tilbake etter det og slåss min vei til toppen. Det har du mitt ord på Ole-Christian!
  • 0
Siterer SirThomas:
Hadde en hjemme hos meg en gang som tok seg den friheten og tok ut AC Brotherhood platen fra PS3'en og skulle gi den til meg når vi skulle se film. Jeg har ikke han hjemme hos meg lenger, for å si det sånn. Trollkid har forøvrig fått erfare hva som skjer når man disser AC helt uten videre.


Her lukter jeg to morsomme historier. Du må gjerne utbrodere.

Siterer SirThomas:
Baksnakking på høyt nivå.


Det er ikke baksnakking når du kan lese det like enkelt som alle andre.

Siterer SirThomas:
Jeg som fikk så dårlig samvittighet over spydigheten til Vetle fra gårsdagen, så får jeg dette mot meg?


Ja, du burde ha dårlig samvittighet for å stupe nedover listen også.

Siterer Parkour Gamer:
Joho, 18 poeng til meg!


18 poeng er mye bedre enn ingen poeng.

Siterer ElGamer:
Blir bare i dag og i morra med aktivitet på meg, siden jeg skal tilbring 17.mai og Pinsehelga hos besteforeldre uten internett(!).


Jeg har jo allerede gått forbi deg, så ser ikke ut til at det hadde hatt noe å si uansett hvor mye av uken du tilbringer her.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Jeg har jo allerede gått forbi deg, så ser ikke ut til at det hadde hatt noe å si uansett hvor mye av uken du tilbringer her.


Så er det deg det er snakk om. Men bare vent neste uke, blir det andre boller.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så er det deg det er snakk om. Men bare vent neste uke, blir det andre boller.


Det sier dem alle.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
I will never leave first place.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!