Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi plasserte det på førsteplass over årets 30 heteste spill da vi skrev listen tidlig på nyåret. Jeg er naturligvis utrolig nysgjerrig på spillet. Det er kun en liten smakebit som er tilgjengelig, en forsmak som varer omlag en drøy time, men det bør være nok til å få et skikkelig inntrykk av spillet.

The Last of Us virker å bli bra. Skikkelig bra. Men kan det overgå en umiddelbar klassiker som Bioshock Infinite, eller superlovende GTA 5 for å bli årets beste?

<bild>
Inntrykk kommer fra enten meg eller Morten " Mr. Hardcore" Bækkelund i løpet av kort tid. Og ja. Det er min TV - den begynner å bli gammel.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ikke lenge til 14. Juni nå, spillet er forhåndsbestilt!
  • 0
Tror ikke The Last of Us kommer til å skuffe. Kommer nok til å innfri alle forventninger, muligens overgå. Gleder meg til å høre din/Mr. Hardcore sin mening
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Sto øverst på kjøpelista. Men jeg har mistet litt interessen for spillet ettersom vi har fått se mer, så jeg er ikke sikker på om jeg skal ha det likevel. Får se på responsen fra folket.
  • 0
Et av få spill jeg virkelig har lyst på i år. Gleder meg til å få fingrene fatt i det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Tror ikke The Last of Us kommer til å skuffe.


Naughty Dog skuffer aldri.
  • 0
Siterer SirThomas:
Naughty Dog skuffer aldri.


Enig, jeg har virkelig troen på Naughty Dog denne gangen også!

Er veldig spent på dette spillet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hva slags download"meny" er det der?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hva slags download"meny" er det der?


Det er menyen på en preview-kode som jeg har fått.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gleder meg utrolig mye til spillet!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har stor tro på dette spillet. Gleder meg til det kommer ut!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gleder meg. Er en anelse lei Uncharted, etter 4 nokså like spill. Håper Naugthy dog serverer en noe anderledes spillopplevelse, så blir hvertfall jeg fornøyd.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gleder meg stort til spillet som ser meget heftig ut

Misunnelig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Inntrykkene publiseres i morgen klokken 09:00. Hint: Det er like bra å spille som på gameplayklippene.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!