Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så nå er jeg tilbake....
Sikkert mange nye fjes siden jeg "ordentlig" var her sist. Så hei til alle dere nye! For de som ikke vet så er jeg TheGamer459. Ikke døm jeg var 9 år når jeg lagde kontoen å kreativiteten min på brukernavn var nok ikke det beste! Jeg har slettet alle bloggene mine unntatt den første som jeg har valgt å beholde fordi det var min første blogg. Jeg ser på alt jeg poster for noen år tilbake å gud må jeg si at jeg blir helt rød i trynet for mye av det jeg sa var veldig. I don't know what to call it. Uansett jeg har begynt å game kjempe mye i det siste å jeg savner å være del av en community så her er jeg. Kommer nok til å skrive flere blogger i framtiden som er lengre og anmeldelser. Så hei GR. Godt å være tilbake! Vi snakkes.
-TheUberZolk
"Doh!"
  • 0
Velkommen tilbake. Flere aktive medlemmer, settes nok pris på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen tilbake.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Velkommen tilbake!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Velkommen tilbake.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hurray! \o/
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Vel, enda en bruker å bli kjent med. Jeg er nykomlingen her på GR, ihvertfall den nyeste "aktive" brukeren
u mad bro?
  • 0
Takk takk.
peanut-butter-yummy: Haha. Et sent velkommen til GR fra meg.
sonic og link: Ja aktiviteten ekke alltid på sitt beste. Men vi tar det vi for i guess
"Doh!"
  • 0
Velkommen tilbake. Alltid ålreit å se kjente fjes -eller skal jeg si avatarer- vende tilbake til GR.
  • 0
Du er hjertelig velkommen. Alle gamle synder er uansett glemt, så det er ingenting å skamme seg over. Bare les mine første blogger. De er til å bli veldig klok på. Eller ikke.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Velkommen tilbake Artig å se at du kommer tilbake til oss igjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!