Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer xXAkresSXx94:
Du meiner at førsteplassen tilhører meg? Simpelt spørsmål.


Nei, ikke helt. Hvilket spørsmål?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Nei, ikke helt. Hvilket spørsmål?


Fortjener eg førsteplassen?

Her kan du bare svare ja
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
I don't even..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Fortjener eg førsteplassen?


Nei, du har jo ikke vært i nærheten av aktiv nok.

Siterer gnyg:
I don't even..


I've stopped trying.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Du burde jo få ut fingeren nå som både Bernt Erik og Strategist er fraværende.


Merk mine ord, slow and steady wins the race.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Citerer xXAkresSXx94:Fortjener eg førsteplassen?

Nei, du har jo ikke vært i nærheten av aktiv nok.


Med aktivitetsboost så skal det gå greit.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Med aktivitetsboost så skal det gå greit.


En aktivitetsboost innebærer jo at alle andre blir mer aktive også. Inkludert meg.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Citerer xXAkresSXx94:Med aktivitetsboost så skal det gå greit.

En aktivitetsboost innebærer jo at alle andre blir mer aktive også. Inkludert meg.


Nei, dette er ein sterkere aktivitetsboost og tilhører bare meg, ingen andre.

They see me active, they hatin.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Nei, dette er ein sterkere aktivitetsboost og tilhører bare meg, ingen andre.


Det er veldig vanskelig å være superaktiv uten å ha noen andre å spille på.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Over til det dere alle er her for:


Hva er vi her for? Hva er meningen med livet? Hvorfor eksisterer jeg? Hva gjør jeg her? Er tomatsuppe godt? Hva er et godt menneske? Hva er tid?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hva er vi her for? Hva er meningen med livet? Hvorfor eksisterer jeg? Hva gjør jeg her? Er tomatsuppe godt? Hva er et godt menneske? Hva er tid?


42.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Akres, jeg får vondt i sjela da jeg leser kommentarene dine her, sorry.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Citerer xXAkresSXx94:Nei, dette er ein sterkere aktivitetsboost og tilhører bare meg, ingen andre.

Det er veldig vanskelig å være superaktiv uten å ha noen andre å spille på.


Du er på førsteplass, dermed er du ein rival.

Siterer fantomena:
Akres, jeg får vondt i sjela da jeg leser kommentarene dine her, sorry.


Må ikkje få vondt i sjela, eg vinner diskusjoner, det må da være bra.



Awkward Silence
  • 0
La oss heller diskutere hvem som blir minst aktiv av oss. Der møter dere hard konkurranse.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
La oss heller diskutere hvem som blir minst aktiv av oss. Der møter dere hard konkurranse.


I WIN
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
2 uker til sommerferie. I belive!

For å styrke troen på meg selv har jeg også begynt å høre på veldig storslått musikk.

Så med det starter jeg den nye Kakashi Sensei kampanjen!

http://www.youtube.com/watch?v=y-sR3nx1yRg
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
vinner diskusjoner

Dét kan diskuteres.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Nå må du faen meg slutte å nevne denne jævla jenta. Det er lov til å tenke på andre ting også.


Virket ikke som om du fikk mange tilhengere på den, gnyg.

Nyeste oppdatering: Hun kalte meg ekkel etter at en annen i klassen anklagde meg for å være nekrofil.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer SirThomas:
Virket ikke som om du fikk mange tilhengere på den, gnyg.


Jeg trenger så visst ikke å få folk med meg på den. Det er tross alt min egen mening. Har aldri vært min intensjon om å få folk som liker det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Archana:
Citerer remote:La oss heller diskutere hvem som blir minst aktiv av oss. Der møter dere hard konkurranse.

I WIN


HELL NO! I WIN!
u mad bro?
  • 0
Ser veldig bra ut dette her og skal se om jeg kommer til å bli litt mer aktiv i tiden fremover. Har vært søkki travelt i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer xXAkresSXx94:vinner diskusjoner
Dét kan diskuteres.


Eller ikke, kommer helt an på om du ser på det som en mulighet å ha en diskusjon. :p

Liker ikke det at jeg faller på lista og spesielt ikke at jeg ligger så langt bak deg Ole-Christian! Men har nå heller ikke gått inn for å være veldig aktiv de siste ukene. Så bare vent til sommerferien starter.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jo og mens jeg kommer på det. For en gangs skyld så slo jeg ElGamer.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Operasjon Aktivitetsboost starter snart!
  • 0
Siterer gnyg:
Nå må du faen meg slutte å nevne denne jævla jenta. Det er lov til å tenke på andre ting også.


WORD.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!