Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Informasjon om spill som tegner til å bli store nyheter på grunn av massiv forhåndsomtale og skryt av en annen verden bruker jeg ofte å styre unna. Disse spillopplevelsene har også blitt de beste for meg opp gjennom årene, og i et tappert forsøk på å gjenvinne tapt spillelyst så skal jeg prøve meg på The last of us.

OBS. Denne bloggen kan umulig inneholde noen spoilere, for jeg vet omtrent ingenting om spillet.

I skrivende øyeblikk har jeg fortsatt ikke prøvd dette spillet, men likevel skal jeg skrive litt om hva jeg tenker om dette. The last of us er et spill som jeg kun har sett noen få bilder fra, og de inntrykkene jeg sitter med er flotte omgivelser i en post-apocalyptisk verden. Det er godt og vel 1 år siden jeg så noe konkret fra det spillet sist, utenom alt av reklame man får slengt i trynet på feks. Gamereactor i form av trailere og teasere.

Jeg aner ikke hva spillet går ut på, hvem hovedpersonene er eller noe bakgrunnshistorie. Så hvorfor velge ut et slikt spill man ikke vet noe om? De beste spillopplevelsene jeg har hatt er med spill jeg knapt visste eksisterte. Bioshock var et spill jeg aldri hadde hørt om, forstå det den som vil, og det viste seg å bli en uforglemmelig historie og opplevelse. Heavy Rain prøvde jeg fortvilt å unngå informasjon om, men det var saktens ikke lett, ettersom alle ville fortelle noe eller avsløre noe, men det skulle også vise seg å bli en god opplevelse selv om jeg ikke er helt på godfot med spillmekanikken. Et annet spill jeg unngikk helt frem til slippdato var Enslaved - Odyssey to the west, og det ble også et knallspill for meg.

Derfor håper jeg at The last of us vil gripe tak i spilleånden igjen og riste skikkelig liv i den gamle gameren. Jeg skal nå starte på et eventyr som er omtrent helt ubesudlet av andres meninger og synspunkter, det er kun min egen genuine oppfattelse av spillet som gjelder. Jeg kommer til å kjøre rett på med Sony HMZ-T1 og kino opplevelse, og det er litt skummelt, for det er ikke alle spill som fungerer like godt i den «størrelsen», feks så var Devil may cry litt for raskt for at øynene skulle følge med. Men med dette spillet så tar jeg sjansen, kan alltids prøve på en TV om det blir slitsomt.

God spillehelg folkens, play&stay up!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Er veldig spent på hva du synes om spillet. Selv har jeg spilt det en stund nå og elsker det. Rett og slett game of the year så langt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
skulle egentlig spille det idag, men forhåndsbestilte det fra Coolshop.com og de er kjent for å levere sent, så jaja har ikke fått det.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Er enkelte spill jeg prøver å unngå spoilers ved. Det nyeste eksempelet er Pokemon X og Y, der jeg prøver å unngå alt som blir skrevet, selv om det ikke har vært helt vellykket.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
De siste årene har jeg lest mindre av spill jeg har lyst på slik at det blir mer overraskende å spille det. Jeg ser gjerne på anmeldelser og karakterene før jeg kjøper det, men ikke noe mer enn det lenger.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Dette var virkelig et flott spill. Har storkost meg så langt og kom meg bare 30% inn i spillet, så det ser ut som spillet har mye spilletid for pengene. Vel, for de som ikke kan spille 24 timer i døgnet.

Men jeg gikk på en bug i spillet, og det er ikke ofte jeg lar meg irritere over, eller i det heletatt merker bugs i spill. Men når save funksjonen ikke virker, og jeg i første omgang hadde spilt nesten 4 timer i går kveld så ble jeg litt matt når jeg ikke fikk lagret spillet. Synd, men "here we go again".
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!