Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da er det dags for nok et hjernetrims forsøk til de (få) av dere som gidder å prøve. Som sist.. og gangen før der er det Heder og Ære det går i. Det må da være noen som kan ta både hederen OG æren fra Ole-Christian...
Alrighty then..


1.
I denne møkkafilmen av en SI-FI rull (som orginalt var en animasjons serie tror jeg) fra 2005 møter vi Charlize Therone.

Navn på film ?


2.
Alle digger Star Wars.
Men navnet Skywalker stod ikke i orginalmanuset.

Navnet på Luke i originalmanuset ?



3.
Jarlen av Rochester..poet..

a) Navn på film fra 2005 ?
b) Navn på kjent skuespiller ?



4.
Vi snakker episk drama fra 1994.
Da en av hans brødre blir drept i første verdenskrig hevner han seg ved å drepe og skalpere tyske soldater. Ellers møter vi Antony Hopkins som streng men rettferdig far.

Navn på film ?



5.
Film fra 1986.
Bassisten i dette bandet, som på tross av sin korte karriere er et av de mest influerende bandene fra Britania, lider en trist skjebne når kjæresten blir funnet død. Sann historie.

a) Navn på band?
b) Navn på mannlig hovedrolle ?



6.
Ingen ringere enn Ridley Scott regisserte dette fantasy tøvet med sjølvaste Tom Cruise i hovedrollen.

Navn på film?



7.
 "I'm just a sweet transvestite, from Transsexual, Transylvania !"

Navn på skuespiller ?



8.
Fjollete men fin film fra beg av 20 hundre tallet som gir oss nye versjoner av moderne klassikere og gjør musikkfilm og hofteholdere til en kul greie igjen.

Navn på mannlig og kvinnelig hovedrolle ?



9.
"1791 was the year it happened. I was 24, younger than you are now. But times were different then, I was a man at that age: the master of a large plantation just south of New Orleans. I had lost my wife in childbirth, and she and the infant had been buried less than half a year. I would have been happy to join them. I couldn't bear the pain of their loss. I longed to be released from it. I wanted to lose it all... my wealth, my estate, my sanity. Most of all, I longed for death. I know that now. I invited it. A release from the pain of living. My invitation was open to anyone. To the whore at my side. To the pimp that followed. But it was a ....... that accepted it."

a)Hva "accepted it" ?
b)Navn på film ?



10.
Bildet under viser en av flere erotisk ladede sener fra denne litt tunge, men vakre perlen.

Navn på film ?
The gavel corrupts
  • 0
Jeg imponerer meg selv. Vet svaret på hele TO av spørsmålene dine. 1. Aeon Flux.
LETT at nummer 9 er a) vampyr! b) Interview with the vampire!

...nr 10 gjetter jeg på "Gia"?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
1. Aeon Flux (pleide å se på serien, og jeg liker designet i filmen om ikke annet).

7. Tim Curry i Rocky Horror Picture Show (beste musikalen jeg har sett).

Det er de eneste jeg kan uten hjelp fra google
  • 0
1. Aeon Flux
2. Luke Starkiller
3. The libertine, og filmen er fra 2004. skuespiller Johnny Depp
4. Legends of the fall
5. Sid and Nancy, Gary Oldman
6. Legend
7. Tim Curry
8. The idle class, Edna Purviance og Charles Chaplin
9. a vampire, interview with the vampire
10. Original Sin
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Faen... Hvor er den jævla skammekroken? Jeg må krype meg sammen...
u mad bro?
  • 0
OK.. Fasit her.
Siden O-C ikke deltok er det nok Dr Madnar Petrovich som stikker av med seieren denne gangen, men selv han hadde to feil. Mest pga slurv.

1. Aeon Flux

2. Luke Starkiller

3.a) The libertine,
b.) Johnny Depp
(ganske riktig. Den er fra 2004. My mistake)

4. Legends of the fall


5. a)Sex Pistols
b) Gary Oldman

7. Tim Curry


8.Ewan McGregor og Nicole Kidman. (Moulin Rouge)

9. a) A Vampire
b) Interview with the vampire!


10. Original Sin
The gavel corrupts
  • 0
Jeg som skulle skrive alle svarene nå

Eller ikke. Tror ikke jeg kunne noen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jaja, jeg må visst utvide filmkunnskapene mine ganske kraftig. Gøy uansett
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Fantastiske lesefeil av meg der! Begynnelsen av 20 hundre tallet. Jeg leste begynnelsen av 20 tallet og fikk det faktisk til å harmonere veldig bra med The idle class, ettersom det er litt "underbukse" humor der som jeg tenkte var din referanse til hofteholdere.

Urettferdig å spørre om band når det ellers går i filmer, blæh.. Hadde det for travelt!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Urettferdig å spørre om band når det ellers går i filmer, blæh.. Hadde det for travelt!


Jeg er sikker på a du, som jeg lærte om akkurat dette på skolen. Viktigheten av å ta seg tid. Les og forstå før man svarer
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
3.a) The libertine,
b.) Johnny Depp


Siterer Marlboro Red:
8.Ewan McGregor og Nicole Kidman. (Moulin Rouge)


Disse burde jeg klart å svare på. Har sett begge. The Libertine er jækla dårlig, men Moulin Rouge er favorittmusikal nr 2.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Moulin Rouge er favorittmusikal nr 2.


Hvilken er nummer 1? Sweeney Todd?

Lagt til 2013-06-17 16:27:
Åh...Nightmare Before Christmas selvfølgelig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvilken er nummer 1? Sweeney Todd?


Sweeney Todd ville ikke vært på listen engang. Ikke spesielt bra film.

Rocky Horror Picture Show er nr 1.

Siterer Predator:
Nightmare Before Christmas selvfølgelig.


Jeg ser ikke på den som en musikal. Men om jeg hadde gjort det, så hadde den vært først ja.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Rocky Horror Picture Show er nr 1.


True words
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Siden O-C ikke deltok er det nok Dr Madnar Petrovich som stikker av med seieren denne gangen, men selv han hadde to feil.


Jeg skal vise folk hvordan det gjøres neste gang. Tenkte jeg skulle gi de andre en sjanse denne gangen. Sier vi.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Jeg skal vise folk hvordan det gjøres neste gang. Tenkte jeg skulle gi de andre en sjanse denne gangen. Sier vi.


Ja . Vi får si det sånn.. Du kommer vel sterkt tilbake.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Ja . Vi får si det sånn.. Du kommer vel sterkt tilbake.


Det gjør jeg alltid.

Lagt til 2013-06-18 00:15:
I hvert fall nesten..
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg ser tydeligvis ikke nok film. Kunne ikke svaret på noen av dem. Skammer meg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!