Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mitt navn er Sofia og jeg er en YouTuber. Hva vil det si? Vel, for et år siden ble jeg YouTube Partner, noe som vil si at jeg nå kan tjene penger på videoene mine. Etter å ha startet på Kingston University i London har tiden blir minimal til å lage egne videoer. Heldigvis klarte jeg å presse YouTube inn i dagliglivet mitt, og jeg har nå lagd første utgave av mitt egenproduserte blad, YouTuber Magazine...som naturligvis er om YouTube.

Etter årevis med å kun være interessert i parodier på YouTube kom jeg over en person kalt Allshamnowow som lager gameplay videoer - og gjett om det var et bra funn! Hadde du spurt meg for to år siden om jeg hadde vært villig til å bruke tiden min på se andre folk spille hadde jeg sagt nei. Nå som jeg har funnet fantastiske YouTube-gamere derimot kan jeg gledelig bruke timesvis på å se disse morsomme personlighetene spille de beste (og ofte verste) spillene på markedet.

Derfor har jeg laget en liste over noen av de beste spill-relaterte videoene på YouTube laget av YouTubere det er verdt å vite om.

Allshamnowow er kanskje YouTube gameplays' største troll. Klage gjør han i 90 prosent av videoen sine - men det er det som gjør dem så morsomme. Her er en av hans mange Left 4 Dead videoer, hvor han spiller en spesiell custom-bane. Massevis av julestemning!

A Very Dead Christmas (Left 4 Dead 2)


Smosh er kanalen som har mest subscribers på YouTube. Med snart elleve millioner seere må det være noe de gjør riktig. Med flere kanaler, inkludert en kun dedikert til gameplay, blir de sett på som kongene av YouTube. En klassiker blant alle videoene deres er If Video Games Were Real 2. Som tittelen sier er dette slik de ser for seg en verden med realistiske videospill. Barnslig, men ufattelig moro.

If Video Games Were Real 2

Uberhaxornova er del av kollektivet The Creatures, en gruppe gutter som lever av gameplay-videoene sine. Igjen har vi en Left 4 Dead video med fete mods (ja, jeg elsker Left 4 Dead). Hvem vil vel ikke spille som Iron Man mot macho men og horder av zombie...katter?

CAT INFECTED - Left 4 Dead 2 Mods Questionable Ethics

Jeg kunne laget en egen liste for Two Best Friends Play-videoer. Som tittelen sier er
dette to menn som (antageligvis under påvirket tilstand) tar for seg de beste og verste spillene på markedet - og som Allsham, gjør narr av dem. De er også del av Machinima, den fremste gaming-kanalen på YouTube. De mest populære videoene deres er gameplay av Xbox Live Indie Games, og ikke uten grunn. Dårlige spill har aldri vært så morsomme.

Two Best Friends Play : Xbox Live Indie Games III

Jeg må legge til enda en av videoene til Two Best Friends Play. Figuren de lager i denne videoen er bare for genial til å ikke ta med.

Two Best Friends Play : Saints Row The Third

(er du forresten fan av Harry Potter må du sjekke ut gameplay-videoen deres av Harry Potter Kinect)


Bonus: Jeg måtte ta han med. Videoene hans får ikke alle til å le, men Pewdiepie har ni millioner subscribers, og er den mest populære gameren på YouTube. Personlig syns jeg han er den morsomste svensken på YouTube noensinne....det sier faktisk litt.

Funny Gaming Montage

<bild>
  • 0
Det finnes utrolige mange kreative folk som lager morsomme videoer på youtube. Jeg ser ikke vanligvis særlig mye på youtube, men Smosh har jeg sett en del av tidligere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det finnes utrolige mange kreative folk som lager morsomme videoer på youtube. Jeg ser ikke vanligvis særlig mye på youtube, men Smosh har jeg sett en del av tidligere.


Helt enig, YouTube har ufattelig mange talentfulle folk! Smosh har ganske mye bra de - synd de blir mer og mer barnevennlige
  • 0
Smosh Games, PewDiePie, TmarTn, SlyHound og Yogscast Martyn. Ellers enig med de andre og. God blogg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Smosh Games, PewDiePie, TmarTn, SlyHound og Yogscast Martyn. Ellers enig med de andre og. God blogg.


Takk!
  • 0
Fulgte Tobygames, PewDiePie, OMFGCata, Yogscast og Game Grumps en periode, men nå ser jeg ikke på noen. Ikke har jeg tid, og ikke er det like festlig lenger. Eneste jeg følger på youtube nå er SourceFed, SourceFed Nerd, Philip DeFranco og diverse kunstnere. Bruker stort sett all ledig tid på mine egne videoer.
  • 0
Glemte legenden KSIOlajidebt
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Fulgte Tobygames, PewDiePie, OMFGCata, Yogscast og Game Grumps en periode, men nå ser jeg ikke på noen. Ikke har jeg tid, og ikke er det like festlig lenger. Eneste jeg følger på youtube nå er SourceFed, SourceFed Nerd, Philip DeFranco og diverse kunstnere. Bruker stort sett all ledig tid på mine egne videoer.


SourceFed og SourceFed Nerd er flotte kanaler!

Lagt til 2013-07-08 09:48:
Siterer karli:
Glemte legenden KSIOlajidebt


I know! Angret litt på at jeg ikke tok med 2 Blacks vs the world, var ufattelig vanskelig å velge hva å ta med. Han er definitivt med hvis det blir en ny liste! ;)
  • 0
Er det mulig å vite hvilket spill det siste bildet er fra?
Altså det med fjeset til pewdiepie i kanten.
  • 0
Siterer dwarf24:
Er det mulig å vite hvilket spill det siste bildet er fra?
Altså det med fjeset til pewdiepie i kanten.


"A Racist Computer Program".
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!