LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Dæven, SirThomas. Tusen takk for veldig varm kommentar - og for at du tok deg tid til å skrive den på en fuckings mobil (går jeg utifra).

      Det du sier med at jeg var overlegen og slikt før stemmer. Jeg er ikke akkurat stolt over hvordan jeg oppførte meg på denne siden før, fra rundt 2011 til tidlig 13. Det var når dette forumet ble hvordan det er nå jeg bestemte meg for å skjerpe meg og være en "bedre" bruker i den forstand av at jeg ikke er så rask på å være frekk og spre dårlig stemning. Jeg har fått kommentarer om at jeg burde stikke fra GR tidligere grunnet at folk rett og slett ikke likte meg, for eksempel pga den negative tonen jeg hadde i 6-årsbloggen min. Dette har rett og slett med at jeg ikke likte forumet før, som jeg har sagt. Dette var feil av meg, og dette angrer jeg på. Nå prøver jeg å ha en god balanse mellom seriøsitet og useriøsitet i innleggene mine, og takket være kommentaren din vet jeg nå at jeg klarer det.

      Og det med at du deler så mye synes jeg bare er veldig positivt. Det bidrar bare på det jeg sa om brukerne har et mer vennlig forhold til hverandre nå enn før. Du kan være glad du kom nå - jeg var ikke sånn som jeg er nå før. Jeg kommer ikke til å stikke forresten, jeg kommer nok aldri til å forlate dette forumet. Jeg kan faktisk se for meg selv som 20-åring og fremdeles være nogenlunde aktiv her. Jeg elsker å skrive engelsk ja, men på en blogg som dette følte jeg at jeg måtte skrive norsk, fordi det bare ga mer mening. Jeg skal prøve å være like aktiv som vanlig når jeg er i USA, jeg kommer nok til å dele mine tanker og følelser om oppholdet her, i stor grad.

      Siterer SirThomas:
      og jeg mener det når jeg sier dette Predator: Denne bloggen er den beste jeg har lest på GR.


      Dude, tusen takk. Det betyr mye.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Bra blogg

      Hyggelig at eg blei nevnt.
      • 0
      Siterer Predator:
      Det var når dette forumet ble hvordan det er nå jeg bestemte meg for å skjerpe meg og være en "bedre" bruker i den forstand av at jeg ikke er så rask på å være frekk og spre dårlig stemning. Jeg har fått kommentarer om at jeg burde stikke fra GR tidligere grunnet at folk rett og slett ikke likte meg, for eksempel pga den negative tonen jeg hadde i 6-årsbloggen min.

      Skal innrømme at jeg har vært litt skeptisk, men trekker på smilebåndet når jeg leser dette. Bra med selvinnsikt, og fint at forumet har utviklet seg slik at også du får en bedre følelse av å være her, og "blir en bedre bruker" (misforstå meg rett ;)
      Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
      • 0
      Siterer Predator:
      Hvor er det han blir av for tiden egentlig?


      Den eneste forklaringen jeg har må være at han er utbrent etter alt han har styret med GR så mye de siste månedene. Aktiviteten var jo sinnssvak. Han har vist tegn til liv på modforumet, så vi håper han snart er tilbake med mer moderat aktivitet.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer Predator:
      Dæven, SirThomas. Tusen takk for veldig varm kommentar - og for at du tok deg tid til å skrive den på en fuckings mobil (går jeg utifra).


      Hehe, skrev kommentaren på mobil ja - Noe som gjorde det ekstra frustrerende at den ble slettet første gangen. Kunne alltids ha ventet til jeg kom hjem og skrevet den da, men da kunne jeg lett ha glemt noe - Så var det noe med at når jeg hadde begynt på den i Tyrkia, ville jeg fullføre der.

      Syntes det ble viktig å nevne akkurat det med hvordan jeg så på deg før, for det vitner om hvor mye jeg føler at du har forandret deg - Men jeg hadde ikke forventet at du skulle kjenne deg så igjen i det jeg skrev.

      Jeg skjønner hva du mener med at det føltes riktig å skrive på norsk - Det ble nok mer personlig for deg.

      Jeg håper at stor sett alle som er her nå kommer til å være her en stund, og med den dedikasjonen som samtlige brukere viser til forumet nå, ser det jo ikke ut til at de kommer til å forsvinne med det første.
      • 0
      Akres: Tusen takk! Bare hyggelig.

      Archana: Skeptisk på meg som bruker, mener du? Fint at den skepsisen er borte, da! Eller er den...?

      remote: Håper han returnerer snart. Savner han.

      SirThomas: Tro meg, hvordan jeg var før har jeg vært klar over lenge. Var bare så hyggelig å lese den kommentaren din, fordi det vitner til at jeg har forandret meg som bruker til det bedre.

      Siterer SirThomas:
      og med den dedikasjonen som samtlige brukere viser til forumet nå, ser det jo ikke ut til at de kommer til å forsvinne med det første.


      Tror og håper dette stemmer.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Føler jeg må ta en del av ansvaret for nedgangstida. Kan hende det var derfor det ble som det ble. Alt var bare kjipt, så en følte at det ikke gjorde noe å kødde ting til, men etter at alt var gjort var det for sent å angre.

      Må nevnes at forumet ser veldig lovende ut nå da! Har trua, spesielt når en av veteranene som deg Predator, har en positiv innstilling til det hele.
      Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
      • 0
      Siterer Predator:
      men satser på et comeback utover høsten?


      Yeah, vi får prøve på det. Kanskje jeg tjuvstarter litt når skolen nærmer seg.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Godt å høre at jeg ikke er den eneste som syntes at perioden 2010 - 2011 var kjip. Var alt for mange som var alt for seriøse.

      Husker mange førsteinnlegg som var helt greie på en artikkel eller en blogg, også kommer det ti kommentarer til med det samme poenget, bare omformulert, eller "Fin blogg". Å bruke smileys var neste skammelig. Det er jo en ting, men så begynte folk å hakke ned på skriveferdighter, jeg og. Bare latterlig egentlig, men whatever, her og nå er vi en veldig god epoke, og det er det som teller!

      Gratulerer med 8,5 år her på GR og 10.000 innlegg. Ser frem til flere år og 10.000 innlegg til
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
      • 0
      Bra at du fortsatt trives etter så lang tid. Respekt for det.
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Grallen: Sounds good.

      Ash Ketchum: Ja, helt enig i det du skriver. Forresten godt å se deg igjen her, er en stund siden sist!

      Siterer Ash Ketchum:
      Gratulerer med 8,5 år her på GR og 10.000 innlegg. Ser frem til flere år og 10.000 innlegg til


      Takk takk, jeg blir nok værende en stund fremover!

      Elektro Banana: Respekt for noe så nerdete som å henge her i nesten et tiår? Man kan si det er......"NerdSpekt." YEAAAAH
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      En stor til Predator! Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kan få hyllet deg godt nok for tiden du har vært inne på nettsiden her. Du er rett og slett unik på mange måter og jeg setter stor pris på deg som bruker.

      Du er ikke alene om å mimre tilbake til de gode gamle tider på Gamereactor. Selvsagt skal man gjøre det og jeg tenker også på de brukerne du nevner i bloggen din her. Mange flotte brukere som har vært med på å bygge opp Gamereactor.

      Du er heller ikke alene om å hylle våre moderatorer. De er rett og slett unike og jeg digger måten de får oss andre brukere med. Også de fortjener en stor

      Selv har jeg vært slapp i det siste, men årsaken er tiden som løper i fra meg. Det har vært forferdelig hektisk og lever i håpet at ting skal bli mindre hektisk

      Håper på mange gode år sammen med deg her på nettsiden Predator og du er og blir en kjernekar
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      At du ikke nevnte Kraigo er trist, det er han som gjorde alt
      • 0
      Bernt Erik: Tusen, tusen takk! Få ting slår kommentarene dine Bernt, virkelig! Tusen takk for at du setter pris på meg som bruker, det betyr mye. Du er en av de få jeg alltid har forbundet med GR, siden du har vært her siden min dag 1. Du er storkar rett og slett og bloggene dine er fast lesning hos meg, til tross for at det har blitt mindre av det i det siste. Håper du kommer deg snart og blir like aktiv som før. Tusen, tusen takk igjen for en utrolig varmende kommentar

      draigo: Deg om det.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Royality-indeed:
      Jeg husker i hvert fall brukere som Zyrocs, blyantkvesser, Dogrog og sikkert flere skyldige som bare oppførte seg som gigantiske trolls.


      Hehe ja kan jo vere ett ganske epic troll noen ganger da XD
      • 0
      SirThomas' link ledet meg hit. På mystisk vis overså jeg denne da du postet den, så får kommentere den nå. Den fortjener en kommentar til.

      Ditt syn på forumets utvikling er ofte blant de desidert mest interessante, siden du som du sier er den som har fulgt det lengst. Dette var derfor veldig spennende lesning, også mye på grunn av at det er såpass velskrevet. Mimring er alltid morsomt. Det er mange av oss som i stor grad har vokst opp på dette forumet, og jeg er helt klart en av dem. Det skaper et veldig sterkt forhold til siden. Jeg setter stor pris på din dedikasjon, Predator, og håper at du aldri forlater oss. Du er en inngrodd del av dette forumet. Samtidig håper jeg at de nyere brukerne som er aktive i dag får et lignende forhold til forumet, og blir her like lenge.

      Det er godt å høre at forumets tilstand (hehe) er tilfredsstillende. Jeg er helt enig i at dette året har vært et av de mest minneverdige i GRs historie. Vel, i løpet av de seks årene jeg har vært her, that is. Historisk sett har vi hatt mange opp- og nedturer, og forhåpentligvis varer denne oppturen lenge ennå. Det er naturligvis gøy at du anerkjenner den jobben vi gjør i moderasjonen, men det er dere som gjør Gamereactor til det forumet det er. Vi kan guide utviklingen til en viss grad, men det er bare brukerne som virkelig kan føre oss til nye høyder. Jeg vil påstå av vi har, og har hatt, noen av de mest dedikerte brukerne jeg har sett på noe forum.

      Fremragende blogg.

      Siterer Predator:
      Foruten en fritid hvor han drar på Hove, skryter av å feriere i USA og...bite ting


      Haha. Briljant referanse.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Tusen takk for en utrolig varmende kommentar, Ole-Christian. Helt siden 2008, da jeg kåret deg som vinner av min første av to beste bruker-kåringer, har jeg sett på deg som en essensiel del av forumet, så det var hyggelig å lese at du er enig i mine synspunkter om forumet som det er idag, siden du, som meg, er en bruker som på mange måter har vokst opp med dette forumet.

      Siterer Ole-Christian:
      Jeg vil påstå av vi har, og har hatt, noen av de mest dedikerte brukerne jeg har sett på noe forum.


      Dette er jeg helt enig i. Jeg ville aldri forblitt aktiv såpass lenge hvis det ikke hadde vært for dette fantastiske communitiet.

      Siterer Ole-Christian:
      Fremragende blogg.


      Igjen, tusen takk.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Denne ble visst skrevet så lite som ca. en halv måned før jeg selv ble aktiv, men jeg ble sendt hit av Tom nå med streng beskjed om å lese og kommentere. So I will.

      Jeg har sikkert nevnt det tidligere, men den lille tiden jeg har vært her har gjort at jeg allerede føler meg som hjemme. Selvfølgelig hjelper det å være på et forum for den aller største interessen man har, men communityet er en vel så god bidragsyter. Kanskje ikke alle her inne har like stor lidenskap for spill, men allikevel er hver enkelt med og bidrar til å gjøre forumet spennende. Det er i hvertfall få spillsider som har en slik sammensveiset gjeng som det er her, jeg får egentlig bare følelsen av ukjente som snakker litt sammen nå og da, når jeg besøker andre nettsider.

      Jeg har i hvertfall følt at jeg har fått etablert meg godt, fått et svært positivt inntrykk så langt og en utrolig god mottakelse. Sist jeg var like aktiv på et forum var på et fotballforum basert på et managerspill for en del år tilbake, der mange av kompisene mine også hang. Den siden ble til slutt lagt ned og etter det har jeg ikke vært noe særlig aktiv på noe forum, frem til nå. Hos meg har fotball og spill har vært interesser som har holdt det gående helt siden 6 årsalderen, noe jeg ikke ser antydning til å forandre seg med det første. Så med mindre denne siden legges ned, så tviler jeg på at du vil se meg forsvinne på en god stund.

      Og til slutt. Nok en fantastisk blogg Predator. Jeg bøyer meg i støvet.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel988:
      Jeg ble sendt hit av Tom nå med streng beskjed om å lese og kommentere.


      Mission Complete!

      At jeg stemte på deg som Årets Bruker virker kanskje litt åpenbart ettersom jeg nettopp toppet listen din, Predator - Men en god del av bakgrunnen for valget mitt kommer utvilsomt fra nettopp denne bloggen. Du er en av de få som sammen med TK, virkelig kan ta seg tid til å reflektere over forumet.

      Det Predz, sammen med tilstedeværelsen din i år, gjør at du virkelig har gjort deg fortjent til tittelen i mine øyne.
      • 0
      Siterer Glorfindel988:
      Så med mindre denne siden legges ned, så tviler jeg på at du vil se meg forsvinne på en god stund.


      Godt å høre at du både trives og ikke har planer om å forsvinne. Du er en herlig kar som forumet har godt av å ha, og jeg setter pris på at du er her. Og vi har samme tanker om hva som gjør Gamereactor så unikt fra andre forum - nettopp samholdet mellom brukerne.

      Siterer Glorfindel988:
      Og til slutt. Nok en fantastisk blogg Predator. Jeg bøyer meg i støvet.


      Tusen hjertelig takk.

      Siterer SirThomas:
      Men en god del av bakgrunnen for valget mitt kommer utvilsomt fra nettopp denne bloggen. Du er en av de få som sammen med TK, virkelig kan ta seg tid til å reflektere over forumet.


      Veldig koselig at du stemte på meg som årets bruker, tusen takk. Og hyggelig å høre at du likte denne bloggen såpass.

      Siterer SirThomas:
      Det Predz, sammen med tilstedeværelsen din i år, gjør at du virkelig har gjort deg fortjent til tittelen i mine øyne.


      Tusen, tusen takk. Det betyr mye.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Denne bloggen er så minner. Dette var før jeg fikk bamseklemmen som var en av grunnsteinene til vårt vennskap!

      Jeg må si at dette året har GR virkelig fått livet mitt snudd på hodet igjen. Det er et sted hvor jeg tilbringer altfor mye tid og jeg nyter hvert eneste sekund av det. Du er en av de karene som gjør stedet så bra.

      Er jo derfor jeg stemte på deg som årets bruker <3
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Siterer A to the H:
      Denne bloggen er så minner. Dette var før jeg fikk bamseklemmen som var en av grunnsteinene til vårt vennskap!


      Minner så det holder ja. Den bamseklemmen var som sagt i meetup-bloggen min en av de tre beste klemmene jeg har fått.

      Siterer A to the H:
      Du er en av de karene som gjør stedet så bra.


      Tusen takk for at du synes det, betyr mye. Og du fungerer akkurat slik for meg. Jeg er veldig takknemlig for at du meldte ditt comeback.

      Siterer A to the H:
      Er jo derfor jeg stemte på deg som årets bruker <3


      Tusen takk for stemmen, setter jeg stor pris på Holebass <3
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Predator:
      Minner så det holder ja. Den bamseklemmen var som sagt i meetup-bloggen min en av de tre beste klemmene jeg har fått.


      Din var minst like bjørnete og litt mer sexy.

      Siterer Predator:
      Tusen takk for at du synes det, betyr mye. Og du fungerer akkurat slik for meg. Jeg er veldig takknemlig for at du meldte ditt comeback.


      Godt å høre. Du er, som sagt, en av de bedre venna jeg har.

      Siterer Predator:
      Tusen takk for stemmen, setter jeg stor pris på Holebass <3


      Og tusen takk for stemme som årets konge <3
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Siterer A to the H:
      Din var minst like bjørnete og litt mer sexy.


      Godt å høre at klemmen min ble satt pris på.

      Siterer A to the H:
      Godt å høre. Du er, som sagt, en av de bedre venna jeg har.


      <3

      Siterer A to the H:
      Og tusen takk for stemme som årets konge <3


      <3
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Fikk en link av SirThomas, så jeg bestemte meg får å lese dette. Meget god blogg godt krevet. Det at du har vært her siden du har vært 9 er sykt. Det sier noe med hvor jeg bor vi hadde knapt nok hørt om internett før vi var 9-10 år og i det hele tatt bruke det lol haha.

      Men god blogg, selv om vi ikke har tonen, og jeg og du virker ut som å være uenig i det absolutt mest så langt så , ja respekt får å være her nå i 12-13 år....
      Du er også tydeligvis mye mer emosjonell enn meg eller i hvert fall på en annen møte.

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!