Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er en kjent sak at filmlisens-spill suger. Det har vært sant så lenge jeg har hatt nok øye/hånd-koordinasjon til å gripe om en håndkontroll eller en joystick. Det er jo ikke rart jeg ble sjokkert da jeg fant et unntak...

Jeg har nemlig sitti i drøye seks timer med Spider-man 3. Og ikke nok med at det faktisk er et helt ok spill, jeg vil gå så langt som å si at det er bedre enn filmen. Det er ikke hverdagskost det.

Jeg har hatt det liggende i hylla mi en stund nå, men har unngått det så lenge som mulig. Har ikke hatt noe lyst til å prøve det, fordi jeg syns filmen rett og slett var elendig. Nå skal det sies at jeg ikke er noen Spider-man fan, og er heller ikke spesielt begeistret over de to andre filmene, men eneren er jo i det minste helt ok. Treeren var et langt gjesp. Visuelt sett veldig lekker, men innholdsmessig helt tom.

Det var en dag jeg hadde noen timer å slå ihjel. Hadde sitti å zappa en stund, og sett utallige episoder av America Funniest Homevideoes, og var lei av dumme amerikanere. Jeg fyrte opp Spider-man 3, og skammet meg litt samtidig.

Men det tok ikke lang tid før jeg var virkelig oppslukt av Peter Parkers alterego. Å ha hele Manhattan som lekegrind, og slenge seg fra Harlem til Finacial District gir en skikkelig superhelt-følelse. Og når jeg klatret opp i toppen av Empire State Building, og så solen komme opp av Atlanterhavet, da var jeg solgt.

Jeg håper filmlisens-spill holder en like høy standard i fremtiden.

Spider-man 3 er bedre i spillform enn som film.

Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
det er et kult spill ja! men synes filmen var bedre
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Ja, jeg synes også at filmen er bra. Jeg mener den er faktisk veldig bra! Synes ikke filmen var dårlig i det hele tatt
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg syntes filmen var shait...
og spillet har jeg nå spilt i 23,43 timer...
men da var det slutt....jeg hater korte spill!

men spillet er bra!
  • 0
Haha! Scenen i Spiderman der Peter Parker går å danser på gata.. Flaut!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Dansescenen eier!
Jeg syn filmen var dritbra jeg. Har ikke prøvd spillet, men etter denne bloggen fikk jeg litt lyst
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Siterer: <Det var en dag jeg hadde noen timer å slå ihjel. Hadde sitti å zappa en stund, og sett utallige episoder av America Funniest Homevideoes, og var lei av dumme amerikanere>
Når du sitter å kjeder deg må du jo fyre opp en Scrubs episode, trode du viste slikt
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Syns filmen er bedre.. Men egentlig så syns jeg både spillet og filmen er kjipe :/
Type here.
  • 0
  • ES
  • ES
Hm.. rart.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Har ikke sett filmen ennå og må nok vente til den kommer på DVD - men spillet har jeg spilt på PC og spillet er faktisk ganske bra, med heftig grafikk og gode animasjoner

Regne med at det var Xbox 360-versjonen du spilte
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
jeg har ikke sett filmen....kommer ikke til å gjøre det heller... jeg har sett de andre spiderman filmene og de er noe drit, jeg tror heller ikke
at 3eren kommer til å være noe bedre...etter min mening . Og spillet kommer jeg heller ikke til å kjøpe, det ser litt kjipt ut..
  • 0
Altså - spillet er ingen stor opplevelse - over hodet ikke, men det er bedre enn filmen. Og det skal strengt tatt ikke så mye til. Skulle jeg anmeldt det, så tipper jeg at jeg hadde gitt det 6/10. Give or take. Filmen får 3/10 av meg. Kjedelig møkkahistorie som vi har sett en million ganger før.
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Ja helt enig Filmen var drit dårlig
  • 0
Filmen var helt grei. Så den på tv-links.co.uk, det var darlig kvalitet på den, men grei nok at jeg fikk fulgt godt med på filmen.
Men det lille jeg har prøvd spillet nede op EB Games så er det ikke vært pengene, hadde kjøpt et annet spill.
WFC: 7022-1526-5916-5164 Send PM eller kontakt meg på en måte hvis du legger meg til
  • 0
tv-links eier!!
  • 0
HM spillet er noe dritt samme som filmen

Spillet er litt underholdene når man bare looker rund i byen da...
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
jeg syntes at spillet var veldig bra, men filmen var bedre.
The cake is a lie!
  • 0
Spiderman 3(filmen) har en tynnere historie enn Ally McBeal.

Har dessverre ikke prøvd spillet, men det ser fristende ut
Heihei
  • 0
spider man 2 spillet var ok. filmen var ok også.
spider man 3 var ok film men spillet.....har jeg ikke prøvd.
  • 0
Spiderman EIER NY!!!

Historien er Langt bedre enn de tidligere spillene og oppdragene er varierte og underholdene!! Hadde gitt det 9/10 i sin sjanger.."filmkonverteringer"
Eneste minuset er New Goblin! Jeg har jo selvsagt Collectors Ed og kan derfor fly rundt og lobbe granater som Goblin!! Hadde vært morsomt med en liten story mode til han også mener jeg..Kult å fly med six-axis værtfall!!!
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
  • 0
Har ikke proovd spillet eller filmen, men jeg vil antakelig ikke proove noen av dem siden jeg er slik jeg er at naar jeg ser en daarlig anmeldelse av noe saa er det uaktuelt.
  • 0
filmen er bedre.
  • 0
Filmen var bra, spillet var også bra, det er i allefall min mening.

"Film-spill" har aldri blitt noen stor success i mine øyne, men spiderman 2 og 3 var to veldig gode spill. Jeg vet ikke hva dere syntes om Spiderman 1, Shrek spillene, Pirates of the Carrabean, Harry Potter spillene osv, men jeg syntes ikke de er så veldig bra..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!