Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er nå på min tredje dag på forumet igjen. 4 år som medlem, litt over 2 av de var jeg utestengt. Disse dagene har gått fort. Plutselig kan jeg dra hit når jeg kjeder meg igjen. Istedenfor Facebook, så jeg anbefaler alle og bli her.

De første dagene har bydd på mye rart. Alle har vært mer hyggelig enn jeg husker sist. Diskusjonene er faktisk interessante. Jeg har følt for å kommentere nesten alle tråder bare fordi det skjer noe spennende på nesten hver eneste. I dag fikk jeg faktisk litt kjeft for å spoile en stor del av twisten i Bioshock Infinite. Predator kalte meg idiot, anbefaler mye heller å gjøre som gnyg. Informere meg om det på en hyggelig måte. To sekunder senere hadde jeg gjort det om. Ikke vanskeligere. Beklager til de som jeg spoila for..

Har ikke skjedd så mye mer enn at jeg tydligvis i følge råtassene på denne lista skal ta 1. plassen på mest aktiv. Mitt mål er da å ikke bli en. Liker å knuse ønsker, i hvertfall hvis det er noe jeg ikke har behov for selv. Synes det er artig være på forumet, prate med folk i gjestebøker, og lese nyheter blant annet.

Sier ikke så mye mer enn at dere ikke blir kvitt meg på en stund. Peace out!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Det er flott at du nyter å være tilbake i GR-rekkene. Aktivitetsnivået så langt er imponerende, så håper at du kan fortsette i samme stil i lengre tid. Eller tilnærmet samme stil, iallfall.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Det er flott at du nyter å være tilbake i GR-rekkene. Aktivitetsnivået så langt er imponerende, så håper at du kan fortsette i samme stil i lengre tid. Eller tilnærmet samme stil, iallfall.


Imponerende er hyggelig å høre. Koselig og høre at en bidrar. Tilnærmet samme stil skal/bør gå an.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Imponerende er hyggelig å høre. Koselig og høre at en bidrar. Tilnærmet samme stil skal/bør gå an.


I så fall er det bare å ønske et nytt tilskudd til aktivitetstoppen velkommen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Sorry for at jeg kalte deg idiot. Men slutten av BioShock Infinite er så genial at folk fortjener å oppleve det selv, i stedet for å få det spoilet på Internett. Synes bare så synd på de som ikke har gama det som så signaturen din.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hyggelig å ha deg her sommerstad mener jeg har sett brukernavnet ditt her tidligere har også vært og og kopa på GR for lenge side og en god stund før du kom.

Jeg tidligere ble beskyld for å trolle osv på grunn av jeg har dysleksi(ikke at det er en stor unskylding) men det er glemt og når jeg komm tilbake for fullt følte jeg veldig godt tatt imot.

Også har jeg lært og overvinne så og si dysleksien og da .
  • 0
GR er i en god periode nå, selv om jeg synes det er litt mer kvantitet enn kvalitet. Flott å se gamle medlemmer som vender tilbake.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Predator:
Sorry for at jeg kalte deg idiot. Men slutten av BioShock Infinite er så genial at folk fortjener å oppleve det selv, i stedet for å få det spoilet på Internett. Synes bare så synd på de som ikke har gama det som så signaturen din.


Feilen ligger på min kappe. Mente ikke å spoile for noen. Antok dessverre at de fleste her inne hadde spilt slutten.

Siterer sonic og link:
GR er i en god periode nå, selv om jeg synes det er litt mer kvantitet enn kvalitet. Flott å se gamle medlemmer som vender tilbake.


Synes det er en jevn blanding av begge ting. Det beste er jo når brukerne viser seg fram rundt om på forumet. Så lenge det ikke bare er tull. Forumet her har det meste uansett med tanke på hvor mye hver enkelt setter inn i hver kommentar. Hvis du skjønte noe av dette er jeg glad.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Feilen ligger på min kappe. Mente ikke å spoile for noen. Antok dessverre at de fleste her inne hadde spilt slutten.


Sikkert en riktig antydning, men likevel ikke riktig å ha det i signaturen. Fikk slutten på Red Dead Redemption spoilet på GR, og har hatet den brukeren med et intenst hat helt siden, liksom.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Fikk slutten på Red Dead Redemption spoilet på GR, og har hatet den brukeren med et intenst hat helt siden, liksom.


Fikk den servert av noen stygge fettere jeg har hjemme... Tok og flippa et bord 180 og ble jævli mad...
  • 0
Siterer alebre95:
Citerer Predator:Fikk slutten på Red Dead Redemption spoilet på GR, og har hatet den brukeren med et intenst hat helt siden, liksom.

Fikk den servert av noen stygge fettere jeg har hjemme... Tok og flippa et bord 180 og ble jævli mad...


Blir noe lignende det ja. Fjerna brukeren det?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Herlig at du er tilbake, selv om jeg ikke var her da du var utestengt. Bra blogg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Blir noe lignende det ja. Fjerna brukeren det?


Ble slettet av moderatorer. But it was too late.....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Bra at du finner deg til rette. GR er rett og slett det beste forumet i hele verden, så det skulle bare mangle.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Hvis du skjønte noe av dette er jeg glad.


Skjønner hva du mener. Forumet har noe for alle.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Herlig at du er tilbake, selv om jeg ikke var her da du var utestengt. Bra blogg.


Ikke sant? Takk.

Siterer remote:
Bra at du finner deg til rette. GR er rett og slett det beste forumet i hele verden, så det skulle bare mangle.


Så sant så sant. Skulle bare mangle.

Siterer Predator:
Citerer Sommerstad97:Blir noe lignende det ja. Fjerna brukeren det?

Ble slettet av moderatorer. But it was too late.....


Of course, likevel synes du spillet var konge da. Så bra spoilinga ikke ødela noe for deg rent følelsesmessig rundt John. Siden du visste at han kom til å.. ja.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
rent følelsesmessig rundt John. Siden du visste at han kom til å.. ja.



jeg gråt en liten skvett jeg.. det gjorde jeg... samma skjedde det i the last of us!
  • 0
Siterer remote:
Bra at du finner deg til rette. GR er rett og slett det beste forumet i hele verden, så det skulle bare mangle.


Puh! Tviler sterkt. TVILER VELDIG STERKT rEMOTE!
  • 0
Fydda, folk er grusomt stygge i kjeften mot hverandre her inne (til tider). Bra du ellers har kosa deg da
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer alebre95:
Citerer Sommerstad97:rent følelsesmessig rundt John. Siden du visste at han kom til å.. ja.


jeg gråt en liten skvett jeg.. det gjorde jeg... samma skjedde det i the last of us!


Hehe, overfølsom? Nei da, er gode slutter, så hvert å trille en tåre for.

Siterer Jeppzki:
Citerer remote:Bra at du finner deg til rette. GR er rett og slett det beste forumet i hele verden, så det skulle bare mangle.

Puh! Tviler sterkt. TVILER VELDIG STERKT rEMOTE!


Uff da, misfornøyd i dag å? Likte at du brukte liten "r" da.

Siterer Archana:
Fydda, folk er grusomt stygge i kjeften mot hverandre her inne (til tider). Bra du ellers har kosa deg da


Koser meg som berre rakarn. Synes ikke det var så ille. Har skjedd tidligere. Den gangen fortjente jeg det da.. Nå var det bare en liten glipp. Kos deg videre du også Archana.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det var tilfeldig at jeg la merke til det i signaturen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du må jo virkelig ha vært jævlig siden du fikk 2 år! Dæven... Men du virker jo som en veldig jovial og hyggelig bruker nå, så fortsett å være aktiv! Forhåpentligvis får du dyttet ned disse kjepphøye moderatorene fra top 10 aktive brukere lista etter hvert også Men kom du ikke inn på GR i det hele tatt da du var utestengt?

Siterer Archana:
Fydda, folk er grusomt stygge i kjeften mot hverandre her inne (til tider).

Hahaha.

Uansett, Jeg har ikke spilt Bioshock Infinite enda, og om hadde jeg sett signaturen(!?) din hadde jeg nok fort levert en lignende dose som det Predator gjorde. Noe jeg ikke synes var direkte galt heller, da slike ting åpenbart ikke skal stå skrevet i en signatur... Heh ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer sonic og link:
GR er i en god periode nå, selv om jeg synes det er litt mer kvantitet enn kvalitet. Flott å se gamle medlemmer som vender tilbake.


Kvaniteten som gjør denne gode perioden mener jeg. Storkoser meg på GR.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Wait, what? Var signaturen din en vesentlig del av slutten i BI? Helvete, og jeg som trudde det var no tullegreier. Well well.

Anyway så er det trivelig å se at du er tilbake, og at du er aktiv som rakkern.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer gnyg:
Det var tilfeldig at jeg la merke til det i signaturen.


Godt du tok det med et smil.

Siterer Royality-indeed:
Du må jo virkelig ha vært jævlig siden du fikk 2 år! Dæven... Men du virker jo som en veldig jovial og hyggelig bruker nå, så fortsett å være aktiv! Forhåpentligvis får du dyttet ned disse kjepphøye moderatorene fra top 10 aktive brukere lista etter hvert også Men kom du ikke inn på GR i det hele tatt da du var utestengt?


Var perm. Bannet grunnet mye stygg spam. To kompiser spamma også ned chatttåden, på min frie vilje.

----------------------------

Synes også forumet er knall for tiden A til H. Virkelig flott å være her.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!