Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • HeXy
  • HeXy
Thomas anbefalte meg å skrive en blogg som forklarer oppførselelen min, sånn at det ble lettere for folk å forstå hvordan jeg er som person - Jeg er veldig direkte og generelt veldig ærlig, men for meg er det ikke like enkelt å formulere det på en bra måte, slik at det kommer ut som noe positivt og ikke alltid negativt.

Noen av dere har muligens fått med dere at jeg er kompisen til SirThomas, så det er egentlig hovedgrunnen til at jeg fikk meg bruker på GR.

Han fortalte meg reaksjonene på den siste kommentaren jeg skrev i Nattråden igår, og jeg gikk gjennom kommentarene selv.

Kommentarene var bare enkelt stikk, så noen tolket det vel muligens som at jeg så på forumet som direkte dårlig og krenket community'et på GR, men det var ikke planen eller meningen min.

Det at jeg skrev at jeg ikke ville henge på et forum der man måtte refreshe siden for å se innlegg var dårlig formulert fra min side.

Jeg mente ikke noe negativt med det, men jeg prøver bare å komme med forslag og alternativer til å gjøre siden bedre. Jeg har tross alt vært på en del forum tidligere, så jeg er godt kjent og har en del erfaring med hvordan forskjellige forum fungerer.

Jeg kom med et forslag om at GR skulle tatt i bruk Chatango for å ha en lettere tilgjengelig live-chat. Som Thomas har fortalt meg og jeg fikk beskjed om igår, vet jeg at dere har en IRC kanal. Jeg vil se på IRC som en litt mer tungvindt måte å finne frem på for nye medlemmer.

Hadde GR fått koblet til Chatango, hadde en større antall av medlemmene muligens fått glede av å kunne chatte uten å bruke en ekstern side eller benytte seg av chattetråder aka Chat 4.0 og Nattråden og lignende tråder.

Dette blir da bare en mulighet hvis noen har admins/rettigheter til å få gjort dette. Og som sagt, så er det bare et forslag.

Jeg beklager hvis jeg gjorde et dårlig førsteinntrykk og hvis noen misforsto intensjonen min på forumet, for jeg prøver ikke å være en overkritisk d!ck her altså.

Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være, men mest sannsynlig kommer jeg til å sjekke innom tråder som interesserer meg hvis jeg føler at jeg har noe å si.

Jeg har en tendens til å spøke en del, så prøv å ikke dere nær av det hvis jeg skriver noe som virker negativt.

Hvis det er noe mer dere lurer på, så er det vel egentlig bare å spørre meg eller Thomas...

And just to avoid comments on that one - Yeah, he helped me with the writing. i am after all a Dyslexic.

<bild>
~HeXy~
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Bra at du kommer med forslag syns jeg. Men du vet det noen nisser her som levd på GR siden tidenses morgen og liker sikkert ikke forandringer og oppfører seg som assholes.

Syns ikke du har noe og beklage deg for noe. Men nå vet jeg heller ikke åssen du oppfører deg på Forum heller men hva jeg leser så langt var det vel egentlig bare en unskyldig ide!
  • 0
Siterer alebre95:
Bra at du kommer med forslag syns jeg. Men du vet det noen nisser her som levd på GR siden tidenses morgen og liker sikkert ikke forandringer og oppfører seg som assholes.

Syns ikke du har noe og beklage deg for noe. Men nå vet jeg heller ikke åssen du oppfører deg på Forum heller men hva jeg leser så langt var det vel egentlig bare en unskyldig ide!


Tror du har fått et feil inntrykk av brukerne her. Grunnen til at vi reagerte var fordi han skrev det på en sånn måte at vi oppfatte det som et hån mot communitiet.

Vi har også beklaget måten vi ordla oss.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Har ikke fått med meg alt du har skrevet, men du virker som et greit tilskudd til forumet. Håper du får et godt opphold.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har ikke fått med meg dramaet, men er ikke overraska om det ble drama for å si det sånn!
IRC kanalen er ikke offisielt under GR, såvidt jeg vet.
Aner ikke hvor mye som kan gjøres av forandringer på forumet, med tanke på at GR er internasjonal.
Men for all del, jeg er enig, er mye som burde vært gjort om her
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Alle brukere er velkomne så lenge de innretter seg etter forumets reglement og oppfører seg.

Forslagene dine høres, men som Archana sier er det ikke alltid like lett å gjøre omfattende endringer på en internasjonal side. Vi er midt i en større redesigning av hele siden, hvorav forsiden og sidene for de redaksjonelle tekstene er oppdatert med det nye designet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Tror du har fått et feil inntrykk av brukerne her. Grunnen til at vi reagerte var fordi han skrev det på en sånn måte at vi oppfatte det som et hån mot communitiet.


Var derfor jeg skrev: Men nå vet jeg heller ikke åssen du oppfører deg på forum heller...


Som sagt..
  • 0
Sorry, kunne bare ikke se på at dere dannet dere et feil innblikk i hvordan det er her. Fred og vennskap er best.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Sommerstad97:
Sorry, kunne bare ikke se på at dere dannet dere et feil innblikk i hvordan det er her. Fred og vennskap er best.


https://www.youtube.com/watch?v=XmAVADh4HXk
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Sorry for at jeg sa "stikk" til deg. Jeg mente det ikke.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
kan vi ikke alle klemme!!!ååååååååååååhh
  • 0
Siterer alebre95:
kan vi ikke alle klemme!!!ååååååååååååhh


En god klem til dere alle. Passer godt med "hah gay" videoen din nå Predator.

Likte videoen til gnyg svært godt også. Sånn jeg følte meg når jeg sa det.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Fikk det ikke med meg, men vi har alle en hang til å overdrive.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Drama på forumet igjen.. det må forklares i blogg og taes opp i plenum.
Det skal "tilgis" og "forstås."
OC minner om reglene, og så er alt greit igjen og alle er venner

Flott det
The gavel corrupts
  • 0
Gikk meg hus forbi, men no harm done
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Predator:
Sorry for at jeg sa "stikk" til deg. Jeg mente det ikke.

Altså, virker som du er kjapp med å slenge ubehagelige kommentarer til folk om dagen, for å beklage det etterpå. Kanskje på tide å tenke FØR du sier noe?
(Ref. Sommerstad97s blogg).
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Marlboro Red:
Flott det


Du er tilgitt!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Drama på forumet igjen.. det må forklares i blogg og taes opp i plenum.
Det skal "tilgis" og "forstås."
OC minner om reglene, og så er alt greit igjen og alle er venner


Prosessen kunne jo vært verre. Bedre at de gjør det slik enn at det skal ligge en ubehaglig stemning mellom visse brukere bak alt som skrives. Men ja, det har vært en del av dette i det siste. Som remote sier har vi alle en tendens til å overdrive.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Archana:
Har ikke fått med meg dramaet, men er ikke overraska om det ble drama for å si det sånn!


Siterer Marlboro Red:
Drama på forumet igjen..


Vil ikke akkurat si at det var stort til drama, heller bare en liten kommentar som fikk negative reaksjoner.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Bedre at de gjør det slik enn at det skal ligge en ubehaglig stemning mellom visse brukere bak alt som skrives.


Det var det som var tanken. Å skrive en blogg er jo en fin måte å få oppmerksomheten til folk på, samt oppklare hvis det er noen misforståelser.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Men ja, det har vært en del av dette i det siste. Som remote sier har vi alle en tendens til å overdrive.


Ja, overdrivelser er vel kanskje til tider forumets største svakhet.
  • 0
Ja og nå er vi ferdige !
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!