Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For en stund siden så ble jeg skribent hos Spillfreak.no og så ramlet jeg over Spill.no. Jeg lagde meg bruker og begynte å skjønne litt av vert. Men når jeg skal skrive min første anmeldelse så får jeg ikke til noe dritt. Jeg må ha overskrift, går ikke an å kopiere fra word (eller noen andre kilder). Ikke å si at spill.no er en patetisk nettside, men hjelp meg litt.. Har lyst til å være sosial litt flere steder, ikke bare her på GR.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Har lyst til å være sosial litt flere steder, ikke bare her på GR.


Jeg synes GR burde holde i lange baner. Post det du vil skrive der her i stedet. Da kan du til og med kopiere fra Word.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Enig med OC, GR bør tilfredsstille alle dine behov! Skriv på spill.no-forumet at du anbefaler alle å ta turen til GR.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Da kan du til og med kopiere fra Word.


Det går an på spill.no og, bare at man må dele opp i mindre deler. Uansett, en side bør være mer enn nok. Hvilken som er best er det jo ikke tvil om. Hehe.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Skriv på spill.no-forumet at du anbefaler alle å ta turen til GR.


Da blir de hissige.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Citerer MNO2610:Har lyst til å være sosial litt flere steder, ikke bare her på GR.

Jeg synes GR burde holde i lange baner. Post det du vil skrive der her i stedet. Da kan du til og med kopiere fra Word.
ja holder meg til her, jeg stoler på dere

Lagt til 2013-08-07 01:46:
Siterer Jack the Lack of Crack:
Enig med OC, GR bør tilfredsstille alle dine behov! Skriv på spill.no-forumet at du anbefaler alle å ta turen til GR.
ja, desto flere jo bedre, eller hva

Lagt til 2013-08-07 01:50:
<quote author="The Cookiemonster">Citerer Ole-Christian a kan du til og med kopiere fra Word.

Det går an på spill.no og, bare at man må dele opp i mindre deler. Uansett, en side bør være mer enn nok. Hvilken som er best er det jo ikke tvil om. Hehe.

Har prøvd det men chrome støtter ikke spill.no, og det går ikke an å lagre på internet explorernår man skriver med en gang, var på toalettet og kom tilbake så var alt borte vekk
Not race from me, if I say no.
  • 0
GR er best, ingen protest. De som er imot, er en skikkelig inkontinent frøskjerring.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spill.nos artikkeleditor fungerer best i Firefox. Å lime inn fra Word gjør du via Ctrl+V, dersom høyreklikk ikke fungerer.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Jeg synes GR burde holde i lange baner. Post det du vil skrive der her i stedet. Da kan du til og med kopiere fra Word.


Siterer remote:
GR er best, ingen protest. De som er imot, er en skikkelig inkontinent frøskjerring.


Jeg trodde moderasjonen mente mangfold og variasjon var viktig. Det samme gjelder MNOs sosiale liv.
  • 0
<quote author="Duckislate">Spill.nos artikkeleditor fungerer best i Firefox. Å lime inn fra Word gjør du via Ctrl+V, dersom høyreklikk ikke fungerer.

Jo den fungerer, det står at nettsiden støtter ikke chrome, og det går bare an å kopiere små avsnitt fra word, irriterende. Er enig med deg remote "GR er best, ingen protest"
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
men hjelp meg litt..


Du vil at vi skal hjelpe deg slik at du kan være aktiv på andre sider enn GR?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hjelper veldig å klage som en liten sytunge på gr
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Hjelper veldig å klage som en liten sytunge på gr
Haha, den som sier det er det selv "sytunge".

Lagt til 2013-08-07 14:01:
Siterer Predator:
Citerer MNO2610:men hjelp meg litt..

Du vil at vi skal hjelpe deg slik at du kan være aktiv på andre sider enn GR?
På en måte, hvet dere noen andre bra spillsider en spill.no?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
På en måte, hvet dere noen andre bra spillsider en spill.no?



ohhh HEELLL nooo. Enten er du kun aktiv på GR eller så er du ikke verdig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer MNO2610 å en måte, hvet dere noen andre bra spillsider en spill.no?


ohhh HEELLL nooo. Enten er du kun aktiv på GR eller så er du ikke verdig.
Ok.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Visst du skal skrive ein anmeldelse eller kopiere ein anmeldelse over til Spillfreak.net, da går du innpå Wordpress og deretter finner du "legg til innlegg" og "alle poster" osv.

Det er spillfreak.net.

Kontakt redaktøren og spør om hjelp visst det er noe du lurer på. Det er veldig simpelt å skrive ein anmeldelse der, du må bare gjøre det korrekt. Og anmeldelsen må godkjennes før den blir publisert på siden.

Nettsiden blir stadig større og det er slettes ingen dårlig nettside for spill. Det er å anbefale.

Du må først kontakte visse skribenter, brukere eller redaktører for å finne informasjon om siden, deretter kan du bli meir vandt med det og skrive innlegg og anmeldelser.

Spill.no er veldig enkelt å forstå. Du må bare spørre om veiledelse/hjelp.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Visst du skal skrive ein anmeldelse eller kopiere ein anmeldelse over til Spillfreak.net, da går du innpå Wordpress og deretter finner du "legg til innlegg" og "alle poster" osv.


Jeg er skribent på spillfreak.net

Endret av moderator fordi: Du hadde sitert hele innlegget til Akres to ganger. I tillegg skal du bare sitere de delene av et innlegg som er (mest) relevant for svaret ditt. /Ole-Christian
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Jeg er skribent på spillfreak.net


Det er vanskelig å tru at du er skribent på den siden når du ikkje kan skrive ein anmeldelse ein gang. Og at du ikkje får det til. Spør redaktøren eller andre skribenter der, så får du hjelp. Da kan du skrive anmeldelse eller kopiere anmeldelse der. Det går også an å skrive ein anmeldelse direkte på Wordpress.

Spill.no

Spør noen andre brukere eller moderatorer der, så får du nok hjelp. Da kan du forstå hvordan du kan kopiere eller skrive ein anmeldelse på siden.
  • 0
Siterer MNO2610:
skribent


Skribent som at du skriver offisielle anmeldelser for siden?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Skribent som at du skriver offisielle anmeldelser for siden?


Det er slik som på GR. At du skriver vanlige leseranmeldelser.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer MNO2610:Jeg er skribent på spillfreak.net

Det er vanskelig å tru at du er skribent på den siden når du ikkje kan skrive ein anmeldelse ein gang. Og at du ikkje får det til. Spør redaktøren eller andre skribenter der, så får du hjelp. Da kan du skrive anmeldelse eller kopiere anmeldelse der. Det går også an å skrive ein anmeldelse direkte på Wordpress.

Spill.no

Spør noen andre brukere eller moderatorer der, så får du nok hjelp. Da kan du forstå hvordan du kan kopiere eller skrive ein anmeldelse på siden.

Skal bevise det.

Lagt til 2013-08-07 16:03:
Her er beviset

Hei! Mitt navn er Theodor Karlsen, og jeg er redaktør på http://spillfreak.net/ Jeg leste nettopp den ene brukeranmeldelsen din på spill.no og har et tilbud til deg. Jeg lurte på om jeg kunne publisere den på vår nettside, siden vi skal åpne for brukeranmeldelser der også. Vi har nesten 1000 lesere hver dag, og noen av dem er aktive i kommentarfeltet også. Siden startet opp for to uker siden, og den har vokst veldig raskt. Vi har også skaffet flere gode kontakter, som gir oss store muligheter for gode artikler på nettsida vår. Vi har fått et intervju med skaperen av Teslagrad ( http://spillfreak.net/2013/06/23/intervju-med-skaperen-av-teslagra
d-2/
) spillet har fått stor oppmerksomhet i de store nyhetssidene som gamer.no, gamereactor.no og spill.no! I tillegg har spillet fått stor oppmerksomhet fra spillmagasiner i utlandet! Vi klarte faktisk å skaffe oss en presseversjon av spillet ( http://spillfreak.net/2013/07/05/sniktitt-teslagrad/ ), vi fikk laget en sniktitt av spillet, noe som KUN vi og Gamereactor har klart. Harstad Tidende skal også lage et intervju med oss, noe som også blir å øke publikum betraktelig. Noe annet som vi er stolte over er at vi intervjuet Jon Cato ( http://spillfreak.net/2013/07/03/jon_cato/ ) Han er en av Norges fremst spilljournalister. Han har skrevet boken Barndommens TV-spill, skriver fast om spill i Aftenposten og har fast spalte i det populære VGTV-programmet LevelUp. Han har vært redaktør for Gamereactor og Spill.no, som han forlater nå i sommer for å starte sin egen nettside.

Publikumet vårt blir også å vokse enda raskere, ettersom vi har nettopp blitt med på startsiden.no ( underholdning )! Der blir artiklene våre ( og din(e) brukeranmeldelse(r) ) anbefalt på sida.

Håper på en tilbakemelding!
Forresten, vi har nettopp skaffet oss et intervju med Insomniac, skaperne av Ratchet and Clank

Lagt til 2013-08-07 16:04:
Og her

Jeg er veldig glad for at du vil publisere brukeranmeldelsen din på spillfreak.net, bare noen få ting mangler. Dette tar bare 5 kjappe minutter.

1. Registrer deg en bruker på: https://signup.wordpress.com/signup/?user=1
2. Send epostaddressen du registrerte brukeren din med her på innboksen
3. Du blir deretter invitert til å være bidragsyter på spillfreak.net. Da trenger du bare å klikke på linken du får sendt via mail.
4. Nå kan du selv publisere brukeranmeldelsene dine på spillfreak.net! Hvis du senere skulle skrive en ny anmeldelse eller ta deg tid til å skrive en artikkel kan du få den publisert den på spillfreak. Dette gkør du ved å trykke på dashboard > new > post. Nå kopierer du bare inn all teksten og den er klar for publisering så snart jeg har fikset bildene og godkjent den

Håper at det ikke hørtes for komplisert ut, det tar kort tid Etter dette kan du også kommentere med din skribentbruker, slik at folk vet at det er deg Du har da også muligheten til å når som helst få en brukeranmeldelse eller artikkel publisert
Not race from me, if I say no.
  • 0
Fuck it guess then.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
MNO2610:

Har fått nett den samme meldingen. Eg har publisert totalt 4 anmeldelser på siden og eg er ein skribent på Spillfreak.net. Du kan ikkje kalle deg skribent på den måten du sier det på, det føles ut som om du skriver veldig mykje og er aktiv med gode innlegg og anmeldelser på siden, men det har bare vert ein anmeldelse som er av deg og det er Pure.

Du kan ikkje kalle deg skribent når du skriver så lite som du har gjort på nettsiden eller som du bare har skrevet ein ting. Skribent er personer som er aktiv med innlegg, blogger og viktige nyheter samt anmeldelser. Det som hjelper siden med å vokse og bli meir oppdatert.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har fått nett den samme meldingen.


Har du fått den meldingen her på GR?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer MNO2610:
Her er beviset


Bare sånn for å få deg ned på jorda igjen: De fleste som har skrevet en anmeldelse på spill.no har fått den meldingen, med noen små endringer. Jeg fikk den selv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Har du fått den meldingen her på GR?


Ja, som PM.

What`s wrong?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!