Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne bloggen går ut på at du skal fortelle planene dine om neste gang du skal i byen. Skal du på kino, ute på date. Et eller annet, bare fortell det (er bare litt nysgjerrig). Mine planer at min PS VITA skal få en ny lock up. Jeg skal hamstere fult av spill til min PSV og kjøpe et 32GB minnekort til den. Blant annet skjermbeskytter, beskyttelse-deksel og mye mer, det beviser at jeg virkelig bryr meg om vita. Det fyker nok noen lillasedler da.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Jeg aner ikke. Planlegger som oftest dagen jeg skal til byen.

Bra du satser på Vita. Kjøp Sly og PS AS Battle royale!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skal ta en tattovering neste gang jeg skal til byen tenker jeg.
  • 0
Neste gang jeg er i en by, er det for å gå på skole.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Jeg aner ikke. Planlegger som oftest dagen jeg skal til byen.

Bra du satser på Vita. Kjøp Sly og PS AS Battle royale!

Skal nok det min venn

Lagt til 2013-08-09 12:12:
Siterer alebre95:
Skal ta en tattovering neste gang jeg skal til byen tenker jeg.

Huff huff, stygt
Not race from me, if I say no.
  • 0
Neste gang jeg skal til byen er mest sannsynlig i morgen eller Søndag. Kino tur.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Neste gang jeg skal til byen er mest sannsynlig i morgen eller Søndag. Kino tur.

Nice, hvilken film?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Skal til byen og kjøpe kjøtt til bikkja! PS Vita har jeg ikke noe kjennskap til. Godt å høre at noen er genuint interessert i den.
''eh'' - Link
  • 0
Bor i byen Haugesund by vel og merke, Neste gang jeg skal til byn er i kveld, Silda Jazz, og det betyr øl i bøtter å spann
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg får en snikende følelse av at neste gang jeg drar til byen, så er det for å kjøpe Tales of Xillia. Selv om jeg nesten ikke spiller noe spill for tiden så er det vanskelig og ikke kjøpe spill jeg tror er gode.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!