Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var det godt å begynne med helg, og med bloggen klar til å skrive den.

Idag så startet jeg dagen med at jeg surfet på nettet. Jeg har lest en del nyheter her på Gamereactor, sett videoer på youtube og vært oppdatert på facebook.

Har også vært hos min bestemor å plukket villjordbær, de var skikkelig gode. Så litt VM på TV hos dem, med Usian Bolt (verdens raskeste mann, hvis dere ikke viste det). Vi spiste sodd, trøndersk tradisjon. Ja det er trøndersk tradisjon å spise sodd. Vet ikke hvorfor, er vel noe at det er på en måte kraftfôr for oss trønderske. Fikk også prøvekjøre stefaren min sin Volvo V70 første gang. Litt uvant, ettersom at jeg sitter å gamer bilspill på loftet. Man må liksom svinge mer. Men har kommet til en konklusjon at jeg skal ha automat nar jeg tar lappen. Fordi? Man må holde styr på gass, brems, clutch og girspaken hele tiden, men på automatgir så må man bare gasse og bremse, mer enkelt det. Og så var det den faenes Iphonen min som gikk tom for strøm (som den alltid gjør).

Så var det den bloggen om "noobs" som jeg skrev som ble veldig frustrerende for noen, skjønner det. Men det var moro å lese alle kommentarene. Men dere skjønner vel poenget? Eller hva? Og til slutt så innrømte jeg at jeg var en noob selv. Hørte dere, NOOB. Dere har vel brukt en del energi på meg i dag, hihi.

Har også spilt F1 2012, når jeg filmet med pcen. Faktisk. Uten et eneste kræsj. Utrolig, helt fear play. Og så godtatt en del venneforespørsler på psn.

Det var vel alt for denne gang, neste blogg kommer imorgen.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Usian Bolt (verdens raskeste mann, hvis dere ikke viste det).

Absolutt ingen som vet det, hehe.

Siterer MNO2610:
Men det var moro å lese alle kommentarene.

Du tok virkelig ikke til deg noe av det? All kritikken du fikk i det kommentarfeltet var totalt rettferdiggjort, det var fortjent at du fikk den. Du burde ta til deg det, å gjøre noe med det.

Siterer MNO2610:
helt fear play.

Fair play*.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du tok virkelig ikke til deg noe av det? All kritikken du fikk i det kommentarfeltet var totalt rettferdiggjort, det var fortjent at du fikk den. Du burde ta til deg det, å gjøre noe med det.

Ok, kanskje jeg fortjente det. Skal bli en SNILL person nå, ikke noe mer stygge kommentarer, er vi enig.
Fair play*.

Ja, takk
  • 0
Morsom blogg. God underholdning med "noobs" bloggen din. Jeg tror ikke du helt forstod selv at du fikk kritikk. Gleder meg til neste blogg din merkelige skrue
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Gleder meg til neste blogg din merkelige skrue

Hehe, den var god
  • 0
hva er det jeg leser?
  • 0
DET VAR EN JÆVLA INTERESSANT BLOG TUSEN TAKK
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer DoGRoG:
hva er det jeg leser?

En blogg/dagbok

Lagt til 2013-08-16 23:19:
Siterer Crazy Eyed Gamer93:

Takker og bukker
  • 0
VÆSHEGO
"Don't cross the crooked step"
  • 0
VÆSHEGO

!!!!!????
  • 0
Næœb
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Næœb

Nøøb
  • 0
Vet du selv hvor mye disse bloggene suger?

Uansett, litt av en dag du har hatt, MNO!!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Vet du selv hvor mye disse bloggene suger?

prdtr pls
  • 0
Plz stop

Lagt til 2013-08-17 03:31:

Please. Permban innen morgendagen. Jeg ber deg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Dine blogger er det eneste som gjør GR underholdende!! hehehehehe

neida.
jo,
nei
jo

neida
jo
nei bare kødder vettu
nææt
lol
''eh'' - Link
  • 0

Helt enig, dagene hans ruler.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hermegås.

Enig med det andre, litt av en dag du har hatt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!