Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har ikke så mye til overs for bloggene dine, MNO, men liker at du skaper kontrovers.

Keep it coming.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer MNO2610:
Ignorer meg?


Ja.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har ikke så mye til overs for bloggene dine, MNO, men liker at du skaper kontrovers.

Keep it coming.

Takk for den FØRSTE positive kommentaren i denne bloggen, kudos til deg
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
FØRSTE positive kommentaren


På tide å ta hintet kanskje?
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer MNO2610:FØRSTE positive kommentaren

På tide å ta hintet kanskje?

Hvilket hint?

Lagt til 2013-09-09 00:53:
At alle hater meg?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Takk for den FØRSTE positive kommentaren i denne bloggen, kudos til deg


Tuller du?

/ignore MNO2610
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer MNO2610:
Hvilket hint?


/NoHope
  • 0
Hvorfor i alle dager får slikt innhold oppmerksomhet??
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer AndyLonn:
Hvorfor i alle dager får slikt innhold oppmerksomhet??

Det vet sannelig ikke jeg heller
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer AndyLonn:
Hvorfor i alle dager får slikt innhold oppmerksomhet??


Siterer MNO2610:
Det vet sannelig ikke jeg heller


Fordi det er helt ytterst håpløst og vi alle blir klingærne av denne masseproduseringen og inkompetansen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
/ignore MNO2610
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
/ignore MNO2610

Slutt plis
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
plis


Please
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Please
Not race from me, if I say no.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Eg veit ikkje kva eg skal seie. Om ein vil bli ukas brukar så er det ikkje særleg lurt å fortel folk kvifor ein burde bli det. Faktisk, så må ein vere ein god kar med fleire gode bloggar og meldingar (anmeldelse) om spill.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ingen kan ta fra han at det han skriver har en fantastisk underholdningsverdi
  • 0
Siterer MNO2610:
Jeg har også skrevet en rekke bra blogger siden jeg kom inn igjen. Blant annet en blogg om hvorfor jeg bør få bli moderator. Noe jeg tror de fleste er enig i. Spessielt Kakemonsteret.


What... the... hell?!

Siterer MNO2610:
Jeg har også startet en del tråder. Som jeg er veldig stolt av. Veldig populære tråder og. Opp til 20 kommentarer til og med. Det er bra.


Noen av trådene er blitt bannet og slettet. Syns du de var gode tråder når dem er blitt det? Og forresten så er 20 kommentarer i en forumtråd mindre enn barnemat, det er ikke noe å vere stolt av. Overhode ikke.

Siterer MNO2610:
Er jeg en skikkelig sjarmør. Og for det andre er jeg nok så godt likt her inne.


Eh... NEI.

For å si det slik så burde du slutte å tru du er noe hele tiden, det ødelegger bare for deg selv. Bli mer som andre, oppfør deg hyggelig og grei på forumet, og slutte å tru at du er elsket av alle brukere her. Bruk mer tid på bloggene og skriv heller noe som er interessant for andre å lese. Enough said.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
xXAkresSXx94

Alt det jeg gjør er galt
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer Mexis:
Ingen kan ta fra han at det han skriver har en fantastisk underholdningsverdi


Nei, det kan ingen!

Siterer xXAkresSXx94:
For å si det slik så burde du slutte å tru du er noe hele tiden, det ødelegger bare for deg selv. Bli mer som andre, oppfør deg hyggelig og grei på forumet, og slutte å tru at du er elsket av alle brukere her. Bruk mer tid på bloggene og skriv heller noe som er interessant for andre å lese. Enough said.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Reality check: 90% er lei av deg etter noen timer, bloggene dine spyr du ut som en 13 åring på sprit fydla. Trådene dine er unødvendige og allerede har ett par blitt stengt. Visst du ikke klarer og ta sarkasmen i kommentarene og ta det til etteretning så har du ingenting på internett og gjøre.

Takk for den
Not race from me, if I say no.
  • 0
  • RDB
  • RDB
<quote author="RDB">Troll successful</quote
Jeg skjønte det ikke.
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer Mexis:
Ingen kan ta fra han at det han skriver har en fantastisk underholdningsverdi


Du er inne på noe der.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer MNO2610:
Jeg skjønte det ikke.


If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
TBH, har sett MAAANGE bloggere som deg. Det kalles ikke mobbing når du legger opp til det selv.

Jeg er ikke moderator selv, men har vært her lenge nok til å si at du burde ro ned på bloggene dine. Du blir å ende opp med ryktet som troll på GR og da blir folk å rakke ned på deg helt framtil engang du går mongo på siden og blir stengt ned av moderatorer
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!