Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Blir er kort blogginnlegg for dere vet nok hva resten av dagen går til... Passer greit at det er ufyselig vær ute.
Richard Imenes
  • 0
*drool*
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg skjønte ingenting av denne bloggen, altså. Skal du se på coveret?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Strategist:
*drool*
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg skjønte ingenting av denne bloggen, altså. Skal du gjemme deg i esken?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Tenkte på å brekke begge beina for å slippe skole de neste par dagene..
  • 0
Skal si GTA V er gøy! Rockstar klarer til og med å imponere meg i senk med sitt fokus på detaljer. Skvusj-skvusj lyder fra joggeskoa når man har tatt seg en ufrivillig svmømmetur. Roterende lys i taket når man kjører utrykningskjøretøy i tuneller og under bruer. Man kan til og med lese merket på dekkene til bilene man kjører.

Det er nesten synd å returnere til den virkelige verden og gå på jobb...
Richard Imenes
  • 0
Heldiggris!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg tipper at det er et spill...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!