Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette kommer sikkert som ett sjokk for de fleste av dere. Akkurat. Eg har bestemt meg for å ta avskjedd med min bruker xXAkresSXx94. Eg slutter på GameReactor, en flott og god spillside.

Eg har ikke tenkt på dette lenge, men noe av det kan ha med brukernavnet mitt å gjøre. Eg har fortstått det slik at eg har nærmest det verste brukernavnet her på GR, med alle x`ene og 94. Eg vet ikke hva eg tenkte på når eg lagde denne brukeren, altså kom på det navnet. Men men... det var vel ett slags wannabe COD navn. Navnet mitt er bare èn grunn til at eg slutter på GR. Det er andre årsaker også!

For det første:

Som sikkert noen vet så har eg fått meg jobb og det er på REMA 1000. Etter at eg begynte å jobbe så har eg fått lite tid til GR og aktivitetsnivået mitt har senket seg betraktelig. Dette er da en større grunn til at eg slutter, pga jobben tar så mye tid av hverdagene mine og eg får ikke mye PC tid. Det hender at eg kanskje får noen minutter på GR, men eg har så mye annet å gjøre også. For tiden så spiller eg mye (spesielt SR: The Third). Prøver å få 100% trophies. Er på 98%, fy!

For det andre:

Eg har blitt lei brukeren min og blitt lei av å skrive anmeldelser (har ikke mye å komme fram med i hver anmeldelse). Eg skriver heller flere blogger, som f.eks om min tid når eg lærer russisk. Fascinerende språk må eg si, men tidskrevende og litt vanskelig. Eg skreiv for noen måneder siden blogger om Daglige Opplevelser. Hvor eg skreiv om ulike ting eg opplevde hver dag. Noen syns bloggene var irriterende, andre syns det bare var interessant og bra for spillsidens forum.

For det tredje:

Eg har ikke fått oppfylt "drømmen" her på GR. Eg har ikke fått fem stjerner (selv om det ikke betyr noe særlig). Og eg har ikke skrevet 3000 kommentarer og 700 live-feed oppdateringer. Egentlig var det vel 2500 kommentarer og 500 - 600 live-feed oppdateringer som var grensen før eg skulle slutte på GR, men det skjedde ikke. Eg har hatt det trivelig her på siden med mange gode, kule og aktive brukere. Moderasjonen har hele tiden støttet forumet og gjort jobben sin, som hele tiden var min "drøm", om å bli moderator (men planen gikk rett i dass). Beklager det, dere fikk vel ikke deres fremtidige moderator likevell.

Eg har sett på meg selv som en trofast, stolt, vennlig og aktiv bruker. Tiden som gikk har vert travelt og noen ganger opp og ned. Aktiviteten min har hele tiden variert. En gang var eg mest aktiv 3 uker på rad og tilsammen på førsteplass 5 - 6 ganger. Er litt stolt av det. Og eg kan vel kalle meg for "Årets nykommer 2013", viss det er greit for dere, moderatorer.

Eg håper dere alle får en fin fremtid her på GR og håper dere moderatorer fortsetter det gode arbeidet. Men eg kommer kanskje tilbake senere!

Takk for meg!

Selv om eg ikke har vert her mer en 8 måneder.
  • 0
Det er synd om du planlegger å legge opp som bruker. Du kan jo poste litt sjeldnere, istedenfor å slutte helt å være her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Og jeg som trodde at dagen ikke kunne bli bedre.
  • 0
Siterer Strategist:
Det er synd om du planlegger å legge opp som bruker. Du kan jo poste litt sjeldnere, istedenfor å slutte helt å være her.


Kommer tilbake snart. I følge det eg skreiv i bloggen. Med et annet brukernavn.

Siterer LesMiserable:
Og jeg som ikke trodde dagen kunne bli bedre.


Så du syns det er bra at eg slutter?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Så du syns det er bra at eg slutter?


Did I fucking stutter?
  • 0
Har ting som tar litt tid selv, men selv kommer jeg nok aldri til å stikke fra GR, selv om det er mulig at aktiviteten min blir litt mindre i tiden fremover.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Synd at du slutter. Du er uten tvil en god bruker. Selvfølgelig, det har vært noen uenigheter, men det er aldri gøy når en bruker slutter.

Du får ha lykke til videre! Kos deg på spillfronten også!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
xXAkresSXx94. Hvem liker dette navnet? Blæ.

Eg kommer sikkert tilbake om ikke så altfor lenge, med et annet navn. Får se hvordan livet er her da.

Lagt til 2013-09-17 17:50:
Siterer albaga:
Synd at du slutter. Du er uten tvil en god bruker. Selvfølgelig, det har vært noen uenigheter, men det er aldri gøy når en bruker slutter.

Du får ha lykke til videre! Kos deg på spillfronten også!


Tusen takk for det!
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer xXAkresSXx94 å du syns det er bra at eg slutter?

Did I fucking stutter?


+100 intertubes til deg
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Jeg innså nettopp at jeg er en del av gutteklubben. Det er uansett synd at du drar akrez.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg innså nettopp at jeg er en del av gutteklubben. Det er uansett synd at du drar akrez.


Takk for det
  • 0
Synd at du slutter. Hadde du blitt om du hadde fått 5 stjerner? Du kan jo alltids lage en ny bruker, og bare bruke den av og til liksom. Uansett hyggelig å ha kjent deg
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Uansett hyggelig å ha kjent deg


Takk det samme.
  • 0
Veldig trist at du forsvinner, synes du burde komme med tilbake med nytt navn. Hvis du føler at navnet føler såpass mye negativt med seg, så blir det spennende å se deg med nytt navn. Selvom man ikke føler man har nok tid til Gamereactor, så er det bedre å bidre en gang i blant
  • 0
Hadebra
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Mexis:
Veldig trist at du forsvinner, synes du burde komme med tilbake med nytt navn. Hvis du føler at navnet føler såpass mye negativt med seg, så blir det spennende å se deg med nytt navn. Selvom man ikke føler man har nok tid til Gamereactor, så er det bedre å bidre en gang i blant


Skal komme tilbake med et annet og bedre navn.

Siterer Archana:
Hadebra


Hade
  • 0
Greit å ta en pause herfra i blandt, men husk, navnet skjemmer ingen.

Jeg hadde sett fram til nye film quiz spørsmål i filmquiz tråden.

Anyway. kult å ha "møtt" deg Akres
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Greit å ta en pause herfra i blandt, men husk, navnet skjemmer ingen.

Jeg hadde sett fram til nye film quiz spørsmål i filmquiz tråden.


Eg kommer tilbake med et annet navn. Om ikke så lenge...?

Siterer Marlboro Red:
Anyway. kult å ha "møtt" deg Akres


Takk det samme
  • 0
Blir nok godt med ei pause. Vurderte det selv for flere år sida.

Talas!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Alle kan komme på førsteplass flere ganger på rad! Egentlig ikke noe å være stolt av. Siden det blir sett på som om du strever.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Å slutte på GR er som å slutte og puste. Synes det er en merkelig handling å avslutte et gjensidig forhold på denne måten.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Å slutte på GR er som å slutte og puste. Synes det er en merkelig handling å avslutte et gjensidig forhold på denne måten.


Neida. Eg kommer tilbake snart, om ikke så altfor lenge.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eg kommer tilbake snart, om ikke så altfor lenge.


Så hva var poenget med bloggen?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Så hva var poenget med bloggen?


Å infomere dere om at eg slutter på GR med denne brukeren. Men eg skal nok komme tilbake med et annet navn.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Did I fucking stutter?


I lol'd.

Men snakkes a.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!