Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dere tenker sikkert at jeg er en wii snobb og ikke syntes mye om little big planet. Vell jeg sier dere noe jeg elsker x360 og litt ps3. Kanskje bildet er diskriminering, men jeg likte det. Jeg digger wii og dens spill, men det betyr ikke at jeg hater andre formater. Ps3 er bare missforstått det kommer gode spill. Ja JEG ER EN WII SNOBB. Hat eller lik meg men ps3 er ikke min smak og little big planet unnskyld media Molecule og sony min spillmaskin ps2 og psone. Unnskyld mine gamer venner. Beklager sony jeg har missforstått dere. Hat bloggen min men jeg måtte få det ut. Jeg beklager norwayBM og tommykrem tilgir dere og dere andre meg? Slutt på blogg to.
  • 0
  • Trym
  • Trym
Du er bare lei deg for at Wii'en din kommer til å være utdatert om en kort stund^^. Den støtter ikke HD oppløsning engang jo, nå som omtrent alle har HD-tv'er.
Upassende.
  • 0
Hallo jeg digger andre maskiner det er dumt at den ikke støtter hd men jeg gjør det for familien min. Du skjønner ikke andres meninger og overalt er wii ussolgt ja kanskje den blir borte snart men den er ledene i markedet. Men ikke lik den det er min mening!
  • 0
Vi har ikke Hd-tv. tror jeg:s. Vi har en flatskjerm 38" LCD skjerm. Vet ikke om den er Hd klar, men den eiger til spill ialefall.

Hmm, ja litt enig med NorwayBm om at nintendo sin lille hvite har litt for lite trykk paa online som vil foore til tidlig utdatering. Bloggen var helt grei ialefall.
  • 0
Jeg har ingenting imot wii-fan, jeg liker Wii jeg å, men liker PS3 bedre! Uansett tror jeg PS3 er mye mer framtidsrettet enn Wii.
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
har wii det eneste jeg liker med wii er zelda

men halo serien er best
ka du mein
  • 0
  • Trym
  • Trym
Hadde vært fint om du brukte komma på en ordentlig måte, slik at jeg skjønner budet i meldingen din.
Den er ledende i markedet nå ja, den er billig og revolusjonerende, derimot er den ikke fremtidsrettet for en tier.
Når folk begynner å gå lei av denne måten å styre på, er løpet kjørt for Nintendo.
Kan jo legge til at PS3 har BÅDE SIXAXIS og den gode gamle kontrolleren. Så da har man valgmuligheter, og MÅ ikke spille på den måten når motion-sensor farsen er avdanket, noe jeg tror kommer til å skje ganske fort.
Upassende.
  • 0
  • Trym
  • Trym
...men jeg har rett.
Upassende.
  • 0
Lei styre måten? SIXAXSIS er no forbanna tøv! Det er nye styre måter på vært wiispill, skikkelig gøy med familien med den kontrollen. Party med en kontroller som sitter støpt i hånda er morsommere? Ser det for meg den 5 kilo feite middelmådige maskinen mens fire stykker sitter og bare drar på analog stikkene. Med venner er det sikkert gøy. Men med familien er det helt forbanna kjedelig

NorwayBM du er rett og slett en jævla kvervulant

Fremtiden er grafisk men også morsomt og bevegelse
  • 0
bra blog
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
  • Trym
  • Trym
SIXAXIS er akkuratt det samme som wii-kontrolleren bruker, altså bevegelsessensor. Er bare kontrollerene som er utformet forskjellig. Men det kommer sikkert flere utgaver at PS-kontrollere etterhvert. Noe som forøvrig bryr meg midt bak, liker ikke å styre sånn i det hele tatt. Kanskje WarHawk og Lair blir bra? Du presterer å kalle SIXAXIS for tøv, når dette er hva Wii baserer seg på. lol@deg.

Vi snakker 6 kilo med kvalitets hardware, derfor vekten. Wii veier vel 2 kg eller der omkring (lol). En spillekonsoll med BR-spiller og flyttall som en supercomputer er vel litt feil å kalle middelmådig?

Det heter kverulant, ikke kvervulant.
Upassende.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vil rette litt på deg her. Sixaxis teknologien er litt enklere enn Wiimotens. Det er nemlig snakk om aksellerometere og en optisk sensor som stiller inn pekeren på skjermen etter sensor bar. Dermed viser det en nøyaktig piker onscreen. Sixaxis er mer eller mindre bare bevegelsessensor og blir ikke mer nøyaktig en aksellerometere og optisk sensor.

Men Sixaxis har potensiale, men det eneste den har mot Wiimoten er det samme sex graders friheten, men den har ikkeoptisk sensor. Sixaxis er og rapportert mindre følsom og nøyaktig.

Ellers er som sagt funksjonaliteten i selve bevegelsen lik, det er bare optisk sensoring det står på.
  • 0
  • msb
  • msb
wii er best du kaller deg wii-fan så skriver du en blogg som hetter wii snobb
  • 0
Jeg kan ikke fatte at det går ann å like ps3 kontrollene!!??

NorwayBM:
"Gode gamle kontrolleren"
Det er den
"jævla gamle stygge og dårlige kontrollen"
  • 0
Enig der ja
  • 0
godd blogg wii suger noe så grenseløs
  • 0
Gode gamle kontrolleren"
Det er den
"jævla gamle stygge og dårlige kontrollen"

Kunne ikke vært mer enig der!
Children of Bodom <3
  • 0
Siterer gamek1ller:
Jeg kan ikke fatte at det går ann å like ps3 kontrollene!!??

NorwayBM:
"Gode gamle kontrolleren"
Det er den
"jævla gamle stygge og dårlige kontrollen"


Vel før, var PS kontrollen helt klart den beste kontrollen med klar margin. Nintendo sine kontroller hadde harde kantete knapper og dårlig utforming. Det samme gjalt x-boxen samtidig som kontrollen der var alt for stor for de fleste. DC sin kontroll var forsåvidt god å holde i, men knappene var forferdelige.

PS sin derimot hadde en perfekt D-pad, og gode akkuratt passe harde og store knapper, og når PS kom ut var det D-pad og knappene som var viktigst. Analoger ble nesten ikke brukt og skulderknapper var heller ikke blitt helt inn( den første PS kontrollen hadde jo ikke analoger en gang). For er det noe som er dårlig på PS sin kontroll er det analogene og skulderknappene( triggerne på sixaxis er heller ikke de beste).

Så selv om PS kontrollen sin d-pad og knapper fortsatt ligger lysår foran x-boxen sine så ligger skulderknappene og analogene til 360 sin kontroll milevis foran PS sine igjen. Å i dagens marked brukes analogene og skulderknappene/triggerne mye mer en d-paden og de andre knappene....derfor er 360 sin kontroll best, samt at designet på 360 kontrollen ligger litt bedre i hånden enn PS sin enda jeg ikke akkuratt plages av PS sin heller....jadda jadda
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!