Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

fet blogg hva ble den samlete karakteren? AI, men fett bilde.
  • 0
Grei blogg
  • 0
  • Trym
  • Trym
For å dra tunge spill med tung grafikk trenger konsollen muskler vet du.
Wii er morro med spill som Wii sports og ting som bruker motion kontrolleren på en gøyal måte...
Wii er den siste konsollen jeg vil spille FPS på.
Upassende.
  • 0
Fps på 64 er jo genialt da...
Hva mener du med det?
Har du ikke prøv Goldeneye?
Children of Bodom <3
  • 0
  • Trym
  • Trym
Jo, heller 64... Tenkte å nevne Goldeneye, men Valcore gjorde det før meg.
Upassende.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
"Wii er den siste konsollen jeg vil spille FPS på."

Er ganske enig der. Det virker som om at FPS feiler på Wii. Jeg har merket meg at TPS (Third person shooter) i Resident evil fungerte ganske bra, og håper at de satser mye mer på TPS. TPS har et mye større potensiale for suksess, da du har som oftest over the shoulder view og det blir faktisk bedre kontroll og sikte.
  • 0
Vanguards grafikk og gameplay suger. Men kontrollen sitter som støpt. Da jeg skaffet wii trodde jeg også at fps var dårlig men det fungerer meget bra. Tps tror jeg nå fungerer dårlig rett og slett. Men ikke tro før du ser.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Jeg har faktisk hatt "gleden" av å spille MoH Vanguard. Kontrollen er glatt som f, og lider værre enn Red Steel.

Jeg skjønner ikke hvorfor du mener TPS fungerer dårlig, hva er bakgrunnen bak den påstanden? Har du prøvd feks Resident evil 4? Tydeligvis ikke, om du mener TPS fungerer dårlig. Merkelig nok er det det eneste TPS spillet på Wii så langt som jeg vet, så dermed tar du GRUELIG feil.
  • 0
Har blitt vant og styre fps. Når man bruker woo moten med geværet skjønner jeg ikke helt åssen tps er
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
TPS er tredjeperson, slik som Gears of war eller Resident evil 4. Du ser enten bak personen, eller over skulderen, og du ser alltid personen litt. Dette fungerer best på Wii igrunn, da FPS er mye styringen av selve våpenet, og det ser merkelig ut på en statisk tv skjerm uten karakterbevegelse. Men i rese4 bruker du en knapp for å dra frem pistolen og det virker veldig naturlig å skyte + bevege våpenet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!