Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(cont.)

Vi spiste litt tidligere enn beregnet, og vi hadde fremdeles tid etter at vi var kommet ut fra restauranten. Derfor måtte vi finne på noe mer å gjøre. Hva bedre enn å gjennoppta valfarten fra spillbutikk til spillbutikk?

Vi gikk til Playtime Records & Games. Der selger de ikke GTA V eller Total War: Rome II, men derimot gamle LPer i drøssevis, og ikke minst en pen samling av gamle konsoller og spill. Mens Cyanine var helt oppslukt i LP-plater og tok seg god tid nede i kjelleren der resten av samlingen var, studerte vi andre de gamle konsollene som stod utstilt i hyllene.

Det var både Gameboy Color, Gameboy Advance og Nintendo DS å få kjøpt. Gamle konsoller fra Nintendo og Sega. For ikke å snakke om hyllerader med spill til SuperNintendo, Gameboy, Playstation 2, Gamecube osv. Kontrollere og Guitar Hero fantes. Og det var også mange brukte PS3-spill som FIFA 2011 og 2012 osv.

Noen for meg velkjente spilltitler jeg la merke til var Pokemon Red og Yellow til Gameboy, Ringenes Herre Atter en Konge til Gamecube, Ratchet & Clank, Buzz til PS2, men det var mange, mange flere i det lille, men fullstappede lokalet.

<bild>
Bilde 2
Bilde 3

Etter å ha ventet en stund på at Cyanine skulle gjøre seg ferdig i kjelleren, gikk vi videre, ettersom gruppen nå begynte å gå i oppløsning. Vi forlot remote som skulle hjem på hybelen. Deretter etterlot jeg og Kronoz Cyanine og Archana ved et kaffested (ikke Starbucks), der de skulle vente på henting.

Kronoz skulle på jobb på Samfundet, så vi to gikk hele veien dit, men vi rakk ikke skille lag før vi igjen hadde støtt på remote som nå hadde pakket for å reise hjem i helgen.

Og snipp snapp snute... Det var det.

Dette kan godt gjentas. Og da regner vi med enda flere oppmøtte neste gang, ved #GRTREFF nr.2.


The end.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
God oppsummering dette her! Ble det en følsom avskjed, eller mer av sorten Farvel, så snakkes vi på GR om noen timer?

Følte forresten at Kronoz ikke ble like mye nevnt her, men det følte jo også A to the H at han ble når jeg skrev min utgave av #GRMEETUP!

Ikke alle kan få like stor plass i rampelyset I guess.
  • 0
Virker som et artig treff, skulle vurdert å møte opp, om jeg bodde litt nærmere.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer SirThomas:
God oppsummering dette her! Ble det en følsom avskjed, eller mer av sorten Farvel, så snakkes vi på GR om noen timer?


Det ble tårevått!

Siterer SirThomas:
Følte forresten at Kronoz ikke ble like mye nevnt her, men det følte jo også A to the H at han ble når jeg skrev min utgave av #GRMEETUP!


Hmm. Det har jeg ikke tenkt over.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer SirThomas:
Ble det en følsom avskjed, eller mer av sorten Farvel,

Neida, en koselig klem (min påstand, ja) fra alle parter. Vi visste nok at vi kom til å snakkes på GR, så det var det helt unødvendig å snakke om.

Siterer SirThomas:
Følte forresten at Kronoz ikke ble like mye nevnt her

Kronoz var mer av den stille typen, men han snakket masse under restaurantbesøket, og da fikk vi mye innblikk i hvor mye han arbeider og hvor mye han gjør for Studentsamfunnet (??) i Trondheim. Så han er kanskje ikke så mye nevnt i bloggene, men han var absolutt tilstede
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Virket som dere har hatt det trivelig.
Ps; lurt å dele opp i minoblogger. Passe porsjonert.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Ps; lurt å dele opp i minoblogger. Passe porsjonert.


Ja. Jeg tenkte det. Det ville blitt ganske langt og kronglete om jeg skrev alt i én blogg. Dessuten ville jeg ikke fått med alle bildene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg skulle gjerne vært med, men har ikke vært særlig aktiv på sida de siste ukene, så jeg har ikke fått det med meg. Har veldig lyst til å være med neste gang. Får følge med litt bedre senere.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Jeg skulle gjerne vært med, men har ikke vært særlig aktiv på sida de siste ukene, så jeg har ikke fått det med meg. Har veldig lyst til å være med neste gang. Får følge med litt bedre senere.


Ja. Jeg håper du kommer neste gang. Bor du i Trondheim?

Det kan hende vi får til et treff til allerede i høst dersom det er interesse for det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
MOHAHAHAHA. Jeg kommer 100% garantert på neste møte.
  • 0
Siterer Jeppzki:
MOHAHAHAHA. Jeg kommer 100% garantert på neste møte.

Da så.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Neida, det kommer an på omstendighetene selvfølgelig. Jeg vil selvfølgelig ikke bruke 700 kr, og litt over 7 timer på en tur til Trondheim tur-retur fra Namsos, bare for å møte dere.

Men nå er jeg jo i Steinkjer. Så jeg burde kanskje ha møtt opp. Ja ja, mysteriet Jeppzki lever videre.
  • 0
Hvor lenge kommer du til å befinne deg i Steinkjær da?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Jeppzki:
Ja ja, mysteriet Jeppzki lever videre.


Du har jo allerede møtt Archana?
  • 0
Siterer Archana:
Kronoz var mer av den stille typen, men han snakket masse under restaurantbesøket, og da fikk vi mye innblikk i hvor mye han arbeider og hvor mye han gjør for Studentsamfunnet (??) i Trondheim. Så han er kanskje ikke så mye nevnt i bloggene, men han var absolutt tilstede

Snakker når jeg har noe å si, i all hovedsak, men er nok en av de mer stille typene ja
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Snakker når jeg har noe å si, i all hovedsak, men er nok en av de mer stille typene ja


Jeg er nok egentlig betydelig stillere enn deg, men siden jeg var initiativtaker og arrangør, sort of, så følte jeg at jeg måtte bidra til at ikke samtalen stoppet helt opp.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg er nok egentlig betydelig stillere enn deg, men siden jeg var initiativtaker og arrangør, sort of, så følte jeg at jeg måtte bidra til at ikke samtalen stoppet helt opp.


Ser nesten for meg at du lett kan være like snakkesalig som alle bloggene du pleier å skrive. Men du har vel dine måter å gli inn i omgivelsene på når du føler at det er nødvendig.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ser nesten for meg at du lett kan være like snakkesalig som alle bloggene du pleier å skrive. Men du har vel dine måter å gli inn i omgivelsene på når du føler at det er nødvendig.


Jeg hater smalltalk, men i en gruppe med nerder er jeg ikke så verst komfortabel. Så det gikk ganske fint på lørdag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg er i Steinkjær til rundt 16. november eller noe slikt.
Siterer SirThomas:
Citerer Jeppzki:Ja ja, mysteriet Jeppzki lever videre.

Du har jo allerede møtt Archana?


Og?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Og?


Da er liksom konseptet med mysteriet borte...
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg er i Steinkjær til rundt 16. november eller noe slikt.


Da får vi forsøke å få igang et nytt #GRTREFF innen den tid.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer Jeppzki g?

Da er liksom konseptet med mysteriet borte...


Så du blir kjent med noen etter 30 minutter med smalltalk du?

Godt å høre.
  • 0
Likte at du delte opp bloggen. Jeg liker når ting er parterte.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Likte at du delte opp bloggen. Jeg liker når ting er parterte.


Fin Dexter-referanse.

Jeg tenkte det var greit å porsjonere bloggen litt. Iallefall dersom jeg skulle skrive relativt detaljert.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Jeppzki:
MOHAHAHAHA. Jeg kommer 100% garantert på neste møte.


Du har mistet all troverdighet når det gjelder å garantere ting 100 %.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!