Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går så jeg denne:

Jeg aner ikke hvorfor. Jeg angrer. Hva har verden kommet til?

  • 0
Jeg så Batman & Robin og Troll 2 i rask rekkefølge her om dagen. Jeg kjenner følelsen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Bare filmplakaten er jo mer interessant enn fadesen Kon-Tiki som jeg led meg gjennom her om dagen. Det lages SINNSYKT mye dårlig film utenfor USA hvis det makkverket er godt nok til å bli nominert til Oscar for beste utenlandske.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg så Batman & Robin og Troll 2 i rask rekkefølge her om dagen. Jeg kjenner følelsen.


De er jo begge så dårlige at de er gode.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
De er jo begge så dårlige at de er gode.


Tror det var derfor han så dem.
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Kon-Tiki


Hva er galt med filmen?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hva er galt med filmen?


Det Kon-Tiki lider av er jo at fokuset på filmen ligger i at fem mann driver rund på en flåte i 101 dager uten at det skjer noe. De har konstruert litt konflikt og laget bittelitt hai action, men i hver fall alle vi nordmenn vet jo at:
a. Tor hadde rett og at flåten hold seg flytende
b. Tor hadde rett og de nådde målet
c. Tor hadde rett og de brukte ca 100 dager.
d. Alle som var med overlevde turen.

Da mener jeg at mye mer av handlingen kunne vert lagt til konfliktene i forkant av turen mellom forskjellige forsknings miljøer og at selve turen ble slags finale og en "hovering" eller "men som vi alle vet så fikk han rett", aktig avslutning.

Jeg mener også at vi med hell kunne blitt bedre kjent med resten av mannskapet og fått vite mer om deres bakgrunn.
The gavel corrupts
  • 0
Den så fæl ut.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Jeg så Batman & Robin og Troll 2 i rask rekkefølge her om dagen. Jeg kjenner følelsen.


Batman og Robin er jo en Oscarvinner i forhold til denne filmen! Mr Freeze er jo awesome!!!



Siterer Marlboro Red:
Bare filmplakaten er jo mer interessant enn fadesen Kon-Tiki som jeg led meg gjennom her om dagen. Det lages SINNSYKT mye dårlig film utenfor USA hvis det makkverket er godt nok til å bli nominert til Oscar for beste utenlandske.


Lages mye dårlig film innenfor USAs grenser også... Men ja, utenfor er det som regel verre. Jeg unngår norsk film så godt det går.

Siterer Gamingisforlife:
Den så fæl ut.


Ja.
  • 0
Bildet ser jo bare helt sykt ut.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!