Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jippi vi gratulerer Dronning Sonja med 70 årsdagen den 4 juli . Hun feirer den i stavanger så gratulerer med dagen dronning Sonja :)
ka du mein
  • 0
Bryre meg
  • 0
Enda en super blogg, kan du begynne og skrive ordentlig istedenfor og bare ta de første linjene som faller inn i hodet ditt? En skikkelig blogg burde være på minimum 10 linjer, ta en titt på bla. Holtet sine blogger og lær av ham.
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Dina bloggar är otroligt lätta att genomskåda, du vill att folk skall kommentera, den inställningen kan framstå som relativt patetisk.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Jeg bryr meg ikke mye om kongefamilien. Greit - Sonja er nok en hyggelig dame, men ærlig talt.. Skal du først skrive en blogg om en kongelig person, så skriv MER enn 2 linjer og 1 ord da mann!!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvem er det du sikter til me wii?
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Hehe. Utrolig at det gaar an aa skrive slike blogger. Det skaper jo litt debat aa det er jo alltid morsomt, men naar du vet at vi nermest hatet den der storebror bloggen saa trenger du vel ikke aa skrive to nye tamme setninger.

Uansett saa skal dronning Sonja faa gratulasjon selv om jeg ikke bryr meg saa mye om konge familien.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!