Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var månedens spill forhåndsbestilt, for min del blir det også høstens store forhåpning, nemlig battlefield 4.

Jeg er egentlig veldig ny til serien, begynte nettop med treeren som var overraskende bra. Men etter å ha prøvd bf4 betaen virke treeren som ingenting.

4-eren virker mer av alt. Bedre i alt. Og jeg gleder meg veldig.

Den andre tittelen jeg gledet meg til denne høsten var watch dogs, som ble utsatt. For min del gjør det ikke stort.

Hva er spillet du gleder deg mest til nå i 2013?
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
For min del har jeg mistet interessen for FPS. Det kan være morsomt å spille det, men det er ikke noe jeg kjøper lenger. Jeg holder meg til Pokémon. Litt ironisk med tanke på aldersgrensene og alderen her ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
For min del har jeg mistet interessen for FPS. Det kan være morsomt å spille det, men det er ikke noe jeg kjøper lenger. Jeg holder meg til Pokémon. Litt ironisk med tanke på aldersgrensene og alderen her ...


Kommer til kjøpe pokemon x og det nye zelda til 3ds og
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Har selv kjøpt meg Pokemon Y og Grand Theft Auto V. To spill jeg er blitt glad i! Skal også ha Wind Waker HD, Batman Arkham Origins og kanskje AC IV
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer remote:
For min del har jeg mistet interessen for FPS.

Samme her. Jeg prøvde bf3, men det ble for likt alt annet av shooters der ute. Hvor er innovasjonen i disse seriene? Den eneste shooteren jeg ser fram til er Titanfall.

Siterer link98:
Kommer til kjøpe pokemon x og det nye zelda til 3ds og

Zelda til 3DS har jeg stor tro på, det virker oppfinnsomt og stilig Har heller ikke urealistisk store forhåpninger til det, slik jeg ofte har til konsollspillene i Zelda-serien.

Det spillet jeg gleder meg mest til resten av året er Super Mario 3D World. Tror det kan bli kjempebra med multiplayer
  • 0
Siterer projecthammer:
Citerer remote:For min del har jeg mistet interessen for FPS.
Samme her. Jeg prøvde bf3, men det ble for likt alt annet av shooters der ute. Hvor er innovasjonen i disse seriene? Den eneste shooteren jeg ser fram til er Titanfall.

Citerer link98:Kommer til kjøpe pokemon x og det nye zelda til 3ds og
Zelda til 3DS har jeg stor tro på, det virker oppfinnsomt og stilig Har heller ikke urealistisk store forhåpninger til det, slik jeg ofte har til konsollspillene i Zelda-serien.

Det spillet jeg gleder meg mest til resten av året er Super Mario 3D World. Tror det kan bli kjempebra med multiplayer


Har veldig lyst på et mario snart som er som 64, sunshine og galaxy. Super mario 3d land var egentlig litt skuffende
my name is peeeeeeewdipie
  • 0
Siterer link98:
Har veldig lyst på et mario snart som er som 64, sunshine og galaxy. Super mario 3d land var egentlig litt skuffende


Jeg følte at 3D Land var nesten der oppe med Galaxy og 64 hva gjelder kvalitet. Hvorfor likte du ikke 3D Land?
  • 0
Siterer remote:
Litt ironisk med tanke på aldersgrensene og alderen her ...


http://i775.photobucket.com/albums/yy35/nintendodsfreak/196b8f
54735c3261825f9c9d06ea2b4c.jpg


Siterer link98:
Hva er spillet du gleder deg mest til nå i 2013?


Akkurat nå er det vel ikke så alt for mange igjen. Av kommende spill er det LoZ: A Link between worlds. Eller så slår jeg i hjel nok timer med Pokemon X/Y og LoL, mens jeg venter på å få tilbake PS3 fra reparasjon, slik at jeg kan spille gjennom The Last of Us og Ni No Kuni før året er omme.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kan ikke si jeg gleder meg stort til noe som kommer utover året, men skal snart få spilt igjennom Wind Waker HD. Om jeg ikke tar feil så kommer jeg til å forelske meg på nytt.

Jeg var veldig skeptisk til BF4 i starten, og er forsåvidt det ennå, men hadde sikkert gått til innkjøp av det etter hvert. BF3 var jeg veldig glad i, men begynner å bli lenge siden jeg har spilt det nå.

Siterer link98:
Har veldig lyst på et mario snart som er som 64, sunshine og galaxy. Super mario 3d land var egentlig litt skuffende


Super Mario 3D Land syns jeg ser morsomt ut, i motsetning til Galaxy som for meg var en stor skuffelse.
''eh'' - Link
  • 0
Har lyst å forhåndsbestille Assassin's Creed 4, men vet ikke hvor mye vits det er, siden jeg skal ha det til PS4, og neppe får kjøpt en PS4 på release.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!