Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er det syv år siden jeg laget min bruker på GameReactor, den beste plassen på jord. Det er en tradisjon å vifte med brukeralderen her på GR, og siden det er så få som kan matche den, gjør jeg det oftere enn andre. Predator, Xenofex og fancypanzy får ikke lov til skryte over at de er bedre enn meg, og de som har hatt flere brukere teller ikke (tenker spesifikt på Tommy K og The Heretic). Det er kanskje noen andre som lurer i buskene, men dere trenger ikke dukke opp når jeg nå prøver å gjøre stas på meg selv.

Jeg skal beskrive kort hvordan jeg ble medlem for syv år siden:

«Wii kommer til å suge balle» - skrevet 29.10.06 kl. 19:58 av PsLuv<3.

«Faen i helvete din tosk, Wii suger da ikke, idiot, det er det beste som finnes i hele verden, ta deg en bolle og legg deg ned i møkkakjelleren og sniff metangass, imbesile kverulant av en klamydiabefengt hetær.»

remote opprettet 29.10.06 kl. 19:59.

«Wii kommer til å tilfredsstille min lengten etter et utvidende spekter i underholdningsverdi med sine målstyrte kampanjer mot motorisk oppmuntring og glede i familiære kretser, samt i individuell kontemplasjon» - skrevet 29.10.06 kl. 20:00 av remote.

Det var altså slik det startet for min del. Det stemmer kanskje ikke helt, men det er ikke så langt unna sannheten. For sannheten er, som dere vet, relativ. Nei, bare kødda, det er postmodernistisk superrelativitsme, noe jeg ikke har noe til overs for. Alle burde hate det.

Jeg velger å ikke mimre noe mer enn ett år tilbake. Forumet var brakt og veldig inaktivt. Det er faktisk ganske nøyaktig ett år siden moderatorene prøvde gjennopplivningen. Dette er hentet fra min seksårsjubileumsblogg:

«Over til forumet tror jeg GR vil gå inn i en ny, meget aktiv periode igjen ettersom de nye konsollene dukker mer frem i lyset. Strategist har kjørt i gang en kampanje som i hvert fall vekker innleggslysten min. Målet fremover er å poste mer og generelt være mer aktiv. Jeg håper flere kan bidra til det.»

Den spådommen ble jammen ganske korrekt. Jeg tipper forumet har vært mer aktiv det siste året enn de tre forgående til sammen. Vi oppmuntret til aktivitet og fikk mange med på laget. Så begynte vi med topp ti aktive brukere, noe som fikk forumet til å ta av for alvor. Nå omtales topp ti i negative termer, men det er uten tvil det beste som har skjedd forumet noensinne.

Det er gledelig å se at så mange nye brukere har kommet til det siste året. Jeg nevner ingen navn, men om det gjelder deg, vet du det nok.

Jeg avslutter med et visdomsord av Edgar Allan Poe:
«We loved with a love that was more than love.»
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Syv år er definitivt imponerende. Husker at noe av det første jeg gjorde da jeg ble medlem her (som nå er omtrent seks år siden) var å diskutere et par puzzles i Half-Life 2 med deg i kommentarfeltet til anmeldelsen din av det. Det føles som et århundre siden nå.

Angående aktiviteten her det siste året, så er det ingen tvil om at forumet aldri har vært i nærheten av disse høydene noen gang tidligere. For oss som har vært her i så mange år er det nok særlig gledelig å se en så positiv utvikling.

Festlig blogg, forresten.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Morsom blogg!
En fin måte å starte på dette forumet vil jeg tro, skikkelig god startkommentar
  • 0
Syv år er ganske imponerende. Selv har jeg vært her i nesten fem år og flere skal det nok bli.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Respekt!
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Det at du står øverst på listen over moderatorer viser at du er den moderatoren som har hatt brukeren din lengst. Selv kom jeg omtrent et halvt år etter deg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg er snart på mitt fjerde år, noe som er peanuts i forhold til deg, remotinho. Gratulerer med dagen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Begynner å nærme meg fem år, og flere skal det bli.

Gratulerer med syv år på GR!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Imponerende. Det er viktig å stadfeste sin mening fra første stund, som jeg ser du gjorde med glans. >)

Jeg angrer litt selv på at jeg ikke har klart å bli aktiv på forumet før nylig, er nok en del øyeblikk jeg har gått glipp av. Men håper å kunne ta det igjen i tiden fremover.

Gratulerer så mye remote!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • RDB
  • RDB
Husker såvidt en tid hvor du skrev mostly stupid shit. Synd den aldri sluttet! Fnafnafnafnafna
  • 0
Jeg husker de herlige glansdagene jeg, før du dukket opp!
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
6 år for meg i Januar, men har vel bare vært aktiv i 3 av dem. Gratulerer, antar jeg!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Gratulerer. Jeg har feiret dagen med å gjøre noe snilt!-Wii
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
var å diskutere et par puzzles i Half-Life 2 med deg i kommentarfeltet til anmeldelsen din av det. Det føles som et århundre siden nå.


Det kan nok stemme. Jeg tror jeg har slettet akkurat den anmeldelsen, men jeg har bevart det meste.

Siterer projecthammer:
Morsom blogg!
En fin måte å starte på dette forumet vil jeg tro, skikkelig god startkommentar


Takk! Som sagt stemmer det ikke akkurat, men det var delvis sant at jeg laget brukeren for at folk sa at Wii kom til å bli dårlig.

Siterer Kakashi sensei:
Syv år er ganske imponerende. Selv har jeg vært her i nesten fem år og flere skal det nok bli.

Siterer sonic og link:
Begynner å nærme meg fem år, og flere skal det bli.

Gratulerer med syv år på GR!


Takk, takk! Jeg husker dere ganske klart som to typiske 14-åringer da dere startet. Jeg skal ikke skryte på meg noe, da.

Siterer Morten Bækkelund:
Respekt!


Veldig respektfullt altså!

Siterer Strategist:
Det at du står øverst på listen over moderatorer viser at du er den moderatoren som har hatt brukeren din lengst. Selv kom jeg omtrent et halvt år etter deg.


Det lønner seg med andre ord å være gammel.

Siterer A to the H:
Jeg er snart på mitt fjerde år, noe som er peanuts i forhold til deg, remotinho. Gratulerer med dagen.


Takker og bukker. Fire år er ikke akkurat peanuts det heller. Hvor har jeg fått kallenavnet fra, forresten?

Siterer Glorfindel988:
Jeg angrer litt selv på at jeg ikke har klart å bli aktiv på forumet før nylig, er nok en del øyeblikk jeg har gått glipp av. Men håper å kunne ta det igjen i tiden fremover.


Det skal jeg love deg! Jeg håper du imidlertid kan veie opp for den tapte tiden med å være her i en del år til!

Siterer RDB:
Husker såvidt en tid hvor du skrev mostly stupid shit. Synd den aldri sluttet! Fnafnafnafnafna


Jeg skriver mye tull ennå, og det er ikke synd i det hele tatt. Jeg tenkte å spørre etter deg i bloggen, men da jeg sjekket igjen, er du faktisk ti dager etter meg. 2006 er den gamle gullalderen, altså.

Siterer Xenofex:
Jeg husker de herlige glansdagene jeg, før du dukket opp!


Blablablaaa.

Siterer JoEy_Odd:
6 år for meg i Januar, men har vel bare vært aktiv i 3 av dem. Gratulerer, antar jeg!


Takk skal du ha!

Siterer bent_a:
Gratulerer. Jeg har feiret dagen med å gjøre noe snilt!-Wii


Hahahaha ... ha!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg husker deg da du var fersk bruker. Har ikke forandret deg noe særlig. Du har bare blitt moderator, liksom, that's it.

Gratulerer så mye! Du er en av ytterst få brukere jeg forbinder med GR-forumet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg husker deg da du var fersk bruker. Har ikke forandret deg noe særlig. Du har bare blitt moderator, liksom, that's it.

Gratulerer så mye! Du er en av ytterst få brukere jeg forbinder med GR-forumet.


Takker så mye! Selv mener jeg at jeg har forandret meg på mange punkter, men det er kanskje sant at moderatortittelen er den største forandringen ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det kan nok stemme. Jeg tror jeg har slettet akkurat den anmeldelsen, men jeg har bevart det meste.


Det ser sånn ut. Jeg forsøkte å finne frem til det. Litt synd at du valgte å slette den.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det ser sånn ut. Jeg forsøkte å finne frem til det. Litt synd at du valgte å slette den.


Det var vel ikke noe å samle på i det hele tatt. Det var jo ingen ordentlig anmeldelse. Du kan trøste deg med at jeg aldri har slettet en eneste blogg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det var vel ikke noe å samle på i det hele tatt. Det var jo ingen ordentlig anmeldelse.


Husker ikke noe fra den annet enn vår korte utveksling.

Siterer remote:
Du kan trøste deg med at jeg aldri har slettet en eneste blogg.


Okay. Nå er alt bra igjen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer remote:
Citerer Kakashi sensei yv år er ganske imponerende. Selv har jeg vært her i nesten fem år og flere skal det nok bli.
Citerer sonic og link:Begynner å nærme meg fem år, og flere skal det bli.

Gratulerer med syv år på GR!

Takk, takk! Jeg husker dere ganske klart som to typiske 14-åringer da dere startet. Jeg skal ikke skryte på meg noe, da.


Dessverre var vi dumme en gang i tiden. Er ikke lett når man kommer seg på sitt første Internett forum og bare er 14 år. Når jeg tenker meg om føler jeg meg enda ganske dum...
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Dessverre var vi dumme en gang i tiden. Er ikke lett når man kommer seg på sitt første Internett forum og bare er 14 år. Når jeg tenker meg om føler jeg meg enda ganske dum...


Hahaha. Jeg fant igjen et gammel forum jeg var på for en del år tilbake og bladde meg litt igjennom gamle tråder og poster der jeg selv hadde skrevet. Dette var det eneste jeg tenkte...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Takker og bukker. Fire år er ikke akkurat peanuts det heller. Hvor har jeg fått kallenavnet fra, forresten?


Kom naturlig til meg. Noen ting kan ikke forklares.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg er snart på mitt fjerde år, noe som er peanuts i forhold til deg, remotinho. Gratulerer med dagen.


Sa du.. Peanuts? vel, jeg har vel vært her i cirka ett år, så... hurra
u mad bro?
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Okay. Nå er alt bra igjen.


Det er bra. Mange er skikkelig dårlige på en bra måte.

Siterer Kakashi sensei:
Dessverre var vi dumme en gang i tiden. Er ikke lett når man kommer seg på sitt første Internett forum og bare er 14 år. Når jeg tenker meg om føler jeg meg enda ganske dum...


Jeg håper du ser på deg selv som smartere nå enn når du tenker tilbake på ditt 14-årige jeg.

Siterer Glorfindel988:
Hahaha. Jeg fant igjen et gammel forum jeg var på for en del år tilbake og bladde meg litt igjennom gamle tråder og poster der jeg selv hadde skrevet. Dette var det eneste jeg tenkte...


Takk og lov for utvikling.

Siterer A to the H:
Kom naturlig til meg. Noen ting kan ikke forklares.


Litt som gud.

Siterer peanut-butter-yummy:
Sa du.. Peanuts? vel, jeg har vel vært her i cirka ett år, så... hurra


Jeg må nok skuffe deg. Du vil alltid være peanuts uansett hvor lenge du kommer til å bli her.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer A to the H:
Kom naturlig til meg. Noen ting kan ikke forklares.


Tull, akkurat som alle med -inho i kallenavnet kan remotinho finte ut alle - selv på sine eldre dager. (Ronaldinhoooooooooooooooooooooooooooooo)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!